Stereo geeft meer geluid

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
pdh
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Stereo geeft meer geluid

Bericht door pdh »

Vorige week vrijdag weer naar Amersfoort geweest. Vrolijk de winkel in gestapt om weer op avontuur te gaan. Wat zou het deze keer worden. Jammer genoeg kreeg ik te horen dat het met onze Jan (van achter de balie) niet goed ging. Ik hoop dat hij gouw weer beter wordt.
Binnen was de sfeer weer aardig en gelukkig kwamen al in de middag twee bekende stellen. :P
Het spel kon weer beginnen en de dames zagen er weer heerlijk uit. Na wat uitdagen en heerlijk verwennen over en weer werden we getrakteerd op een dubbele dildo show. Daarbij neukten de twee dames elkaar! :shock: Nou geloof mij dat zag er uniek uit en het is erg opwindend om daar bij aanwezig te zijn. Daar kan geen film tegenop. De middag werd weer feestend en geil afgesloten.
Net toen ik dacht te stoppen werd er weer zachtjes aan me gezetten door dame K. De andere dame G kon dit ook wel warderen en begon spontaan mee te doen. Werd ik heerlijk verwend door twee dames met hun handen en mond. Had in mijn linker hand een poes en aan mijn rechterhand een poes. Wat een heerlijk begin van het weekend! Met het stijgen van de temperatuur steeg ook mijn paal en het vochtigheidsgehalte nam aanzienelijk toe. De beide dames kwamen voor aan mijn handen klaar. Wat een happening voor mij. Dit had ik nog nooit meegemaakt. Jullie begrijpen dat de dames na deze verwennerij wel zin hadden in een goede neukbeurt. Maar ja, ik stond daar bloot voor het matras en er lagen twee dames te kronkelen en te smeken om gepakt te worden. Gelukkig stond mijn maatje P al langer naar dit schouwspel te kijken. Meteen ging ook hij uit de kleren en gezamelijk begonnen we aan een langdurige neukbeurt. De jongens P en P voor het matras en de dames K en G op het matras kronkelent met hun lijf op onze paal. Dat de dames het heerlijk vonden bleek wel aan het vele klaarkomen tussendoor van hun. P en P werkten intussen stevig stotend naar een hoogtepunt toe. Zo werd er stereo geneukt met het volume op 10. Als klap op de vuurpijl hoorde ik P naast me bijna klaar komen en hield ik het ook niet meer en gezamelijk vulden we onze condooms met alles wat we nog hadden (excuus voor ons geschreeuw aan de buren). Wat een geil spel om zo samen klaar te komen met de dames voor ons op het matras. Volledig uitgeput en voldaan zakten we alle vier op het matras en hijgden we nog wat na. Dit was weer een unieke gebeurtenis.
Maatje P dank en ook dames, heel erg bedankt dat jullie dit groentje weer een spannende les in sex hebben gegeven. Wat valt er nog veel te leren ;) Ik wens iedereen een fijne tijd in de cinema en wie weet komen we elkaar eens tegen. Groet P.
Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
pavus1
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Stereo geeft meer geluid

Bericht door pavus1 »

Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Het was dubbelop genieten. Vandaag wordt het helaas niks vanwege tijdgebrek, maar ik weet zeker dat we elkaar nog vaker tegen gaan komen voordat het zonnetje echt gaat schijnen en G en R naar het strand verhuizen :-) Wie weet moeten we dan onze plannen daar maar eens uitproberen ;-)
Groeten van de andere P
horney-wizzard
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Stereo geeft meer geluid

Bericht door horney-wizzard »

En weer een mooi zinderend verhaal van Pdh, die een leuk samenspel
beschrijft. Was er graag bij geweest... maar kon helaas niet!!! (slap excuus :D )
Maar zo te lezen was het wel genieten geblazen en hoe.. de dames hebben
inderdaad genoten, dat geloof ik graag ;) en ook p&p waren van het eerste uur.
Ik kom heel snel weer buurten, ben weer in Nederland en heb ook weer wat in te halen op de menukaart met R en G en Pdh, en onze vrolijke P.

Groetjes,

Melvin.
The man with magic power is always coming with a´ smile.
Anyway, Anyhow, Anywhere.... en do his job serious!!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten