Travoslet Coby in de bios

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
TravosletCoby
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 99
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Travoslet Coby in de bios

Bericht door TravosletCoby »

Ik ben regelmatig als Travoslet Coby in sexbioscopen en clubs in Nederland en in België als gratis mooie, onverzadigbare, spermageile travoslet; mooi, kinky, kort rokje, kousen, jarretels, hoge hakken, lang haar, mooi opgemaakt, spraakzaam. Ik ben onbekend in de zaak in Amersfoort. Als er belangstellenden zijn, laat het me dan weten, dan kom ik in februari op een dag (middag en avond) Doe dat via een bericht in het Forum (graag!) onder "Algemeen" en/of via een e-mail aan mij: nymphocoby@yahoo.com Ik houd van schone, potente jongens en mannen van 18 tot begin 50, geen hondepikkies, geen slappe lulletjes, geen bierbuiken, geen stinkerds en geen voorhuidsvernauwingen; je hoeft geen mister-world te zijn. Ik ben best wel kieskeurig, maar als je wat te bieden hebt en je bent schoon en aardig dan kan het wat worden. Ik houd van duo, trio en gang-bang. Geen gefake, geen drooggeilers. Er staan al foto's van mij op diverse sites. Kijk beslist ook naar mijn profiel voor meer info en foto's van mij via de genoemde website !! Ik kijk uit naar berichten en naar een bezoek aan de zaak in Amersfoort !! Ik trek altijd de nodige bezoekers !! --- LET OP !!! --- Ik ben 5/2 en 12/2 al in een andere zaak en club; zie de web-site waarnaar ik verwijs. Ik kan wel op zaterdag 14 februari komen, anders wordt het teveel achter elkaar. Is zaterdag een goed bezochte dag? Ik zal terugkoppelen.Dus, mannen die reageerden tot nu toe; spaar het nog even op voor mij !! Groetjes van Travoslet Coby.
Laatst gewijzigd door TravosletCoby op 03 feb 2009 11:52, 3 keer totaal gewijzigd.
Marck033
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Travoslet Coby in de bios

Bericht door Marck033 »

Lekker sletje! Zin om woensdagavond te komen, zie ook mijn topic over woensdag.

Gr,
Marck
35 jaar, slank, licht gespierd, verzorgd, helder blauwe ogen, kort bruin haar en...wil je meer weten, vraag het me!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten