Donderdag zijn Kim en haar Dom in de EC. Niet te verwarren met Lekkersetje Kim, hoewel Rob even later wel zijn opwachting maakt. Dit is een nieuwe Kim, die nog moet kennismaken met de geneugten van de seksbios. Daarom krijgt ze van haar Dom meteen een gezichtsmaskertje voor, zodat ze niets kan zien... alleen maar voelen. Het is erg rustig in de EC. Er zijn wat mannen die voor andere mannen komen en hier en daar een andere kerel. Maar in eerste instantie kunnen we ongestoord ons gang gaan met z'n drieën.
Samen met de Dom zet ik Kim vast aan het rek, waarna we haar mooie ronde vormen betasten haar en opgeilen. Dat gaat snel, want Kim vindt het allemaal reuzespannend. Bovendien heeft ze supergevoelige tepels en siddert ze onder aanraking ervan. De Dom maakt haar weer los en ze moet op haar knieën gaan zitten. Ik had me al even voorgesteld aan Kim, maar nu volgt pas een nadere kennismaking. Ze neemt mijn al harde pik in haar mond en begint me zalig te pijpen. Daarna moet ze voorover op bed gaan liggen en krijgt ze wat klappen van de Dom. Ook vingert hij haar even klaar. Helaas heeft ze haar maandelijkse periode. Ik wil haar heel graag neuken, maar dat gaat niet gebeuren. Er zit al wat anders in...
Als ze weer op haar knieën moet zijn er inmiddels drie andere heren bijgekomen en ze maakt met allemaal op dezelfde manier kennis. Met z'n allen verhuizen we naar de gynaecologenstoel, waar Kim in wordt gelegd. Het mooie van die plek is dat een vrouw er in al haar schoonheid uitgestald ligt en dat is prettig voor de ogen, maar ook omdat je overal goed bij kunt. De mannen laten hun ogen en handen overal over Kim's lichaam glijden. Haar Dom kruipt tussen haar benen om haar een likbeurt te geven. Ik ga bij het hoofdeinde staan en streel haar lichaam. Ze pakt mijn pik beet en ik voel weer het verlangen om haar te neuken, maar ja... Als ze bijna klaarkomt trek ik haar schaamlippen wat verder uit elkaar, zodat haar clitoris nog meer bloot komt te liggen voor de tong van haar Dom. Ze schreeuwt het uit in extase.
Daarna mag ik haar ook mijn befkunsten tonen. Ook dat schijnt haar goed te bevallen. Ik ben inmiddels beregeil, maar moet me gaan haasten voor een werkafspraak. Dus ik kleed me aan en stop zo goed en kwaad als het kan mijn stijve in mijn broek. Een afscheidszoen voor Kim met de belofte dat ik haar de volgende keer de hele EC door zal neuken.
Dom bedankt voor de last minute uitnodiging. Kim, ik hoop dat je gauw terug komt voor meer.
Kim's eerste bezoek
- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Kim's eerste bezoek
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief

-
- Leeftijd: 49
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: Kim's eerste bezoek
Wat een supergeile gedachte dat ze bij binnenkomst werd geblinddoekt en alles op de tast moest doen. Helemaal te gek, maak het graag eens mee
Dank nog voor je inspirerende verslag
Dank nog voor je inspirerende verslag
- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 40
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: Kim's eerste bezoek
Inderdaad heel geil!
Ben nog vergeten te vertellen dat Kim ook nog met Shibari knopen werd ingebonden, waarbij ik mocht helpen.
Ik weet helemaal niets van bondage en knopen e.d., maar door dit soort ervaringen begin ik het te leren.
De Dom deed de linkerkant en ik volgde zijn bewegingen aan de rechterkant, waardoor Kim mooi symmetrisch werd ingebonden.
De touwen gingen langs en om haar borsten en ook strak over de schaamlippen.
Kim kronkelde eronder en ik stond daar met mijn stijve pik, af en toe tegen haar aan.
Dat heeft ze vast gevoeld.
Ben nog vergeten te vertellen dat Kim ook nog met Shibari knopen werd ingebonden, waarbij ik mocht helpen.
Ik weet helemaal niets van bondage en knopen e.d., maar door dit soort ervaringen begin ik het te leren.
De Dom deed de linkerkant en ik volgde zijn bewegingen aan de rechterkant, waardoor Kim mooi symmetrisch werd ingebonden.
De touwen gingen langs en om haar borsten en ook strak over de schaamlippen.
Kim kronkelde eronder en ik stond daar met mijn stijve pik, af en toe tegen haar aan.
Dat heeft ze vast gevoeld.
Dit is mijn oude, herstelde account.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten