18 jaar en onervaren in erotische cinema

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Elias
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 18
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

18 jaar en onervaren in erotische cinema

Bericht door Elias »

Hallo allemaal, ik ben Elias, ik ben een Belgische jongen van 18 jaar.
Ik ben nog nooit in een erotische cimena geweest maar wil dit heel graag wel eens doen maar ik kan er mij niet zoveel bij voorstellen. Hoe gaat het eraan toe en wat kan allemaal?
kevin_amersfoort
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: 18 jaar en onervaren in erotische cinema

Bericht door kevin_amersfoort »

Ik ben er nog nooit geweest.. De stap is toch best wel lastig te zetten denk ik haha, ben zelf 24 jaar man..
Brian_bi
Geaardheid: bi
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Brian_bi »

Ik ben er zelf ook voor het eerst geweest toen ik een jaar of 24 was en het heeft toch elke keer weer iets spannends. "Wie zullen er allemaal zijn? Zouden er stellen zijn of nog komen? Zou er bij de gloryholes wat leuks te doen zijn?", zelfs de vraag over wat voor films er op staan die dag. De eerste keer ben ik zelf niet langer dan 15 minuten binnen geweest, ik vond het veels te spannend. Wel ben ik de opvolgende week toch nog een keer terug geweest ;)

De stap is veel minder lastig of groot als dat je van te voren denkt. Je komt binnen, zegt dat je naar de cinema wilt, betaald €12,- en de deur wordt voor je open gedaan. Mocht je het willen en aangeven bij de kassa dan kun je zelfs een korte rondleiding krijgen.
Eenmaal binnen kun je je spullen kwijt in een locker, €1,- borg, en ben je vrij om te doen wat je wilt. Zelf ga ik meestal even in de filmzaal zitten. Is het buiten kouder dan even op temperatuur komen, is het buiten warm dan even afkoelen bij de airco. Na een kwartiertje tot half uurtje ben ik al wel 'in de stemming' en ga ik eens kijken wie er allemaal in de cinema zijn. Even kijken bij het grote bed/cruiseruimte, even langs de darkroom, nog even bij de gloryholes tussen de twee cinema's kijken en meestal is er wel wat leuks te doen ;) Soms blijf ik ergens kijken of ik doe mee, of ik ga weer even in de filmzaal zitten.

Over het meedoen: het belangrijkste is altijd nee = nee. Of je nou zelf het initiatief neemt of iemand anders neemt richting jou het initiatief, je kan en mag tegen iedereen nee zeggen als je iets niet wilt. Het is me nog nooit voorgekomen dat dat kwalijk genomen is. Soms zijn er stellen die vooral samen bezig willen zijn maar het wel leuk vinden als er mensen kijken, dat wordt vaak gewoon uitgesproken en mocht iemand die dit niet wist toch een 'helpende hand' uitstrekken is een eenvoudig en zacht "nee" voldoende. Tevens zijn er stellen die je letterlijk aanwijzen, wenken of, als je dichtbij staat met je jongeheer in je hand, zelf een helpende hand bieden. Voor wat betreft man-man heb ik ervaren dat het altijd een beetje aftastend is. Een hand op een arm, een streling over het achterwerk of gewoon de directe vraag "Mag ik?". Ook hier, een nee is een nee, een instemmend knikje of aanbieden van je jongeheer zegt genoeg. Bij de gloryholes is het wat anders, het is bijna een etiquette zelfs. Degene die graag wil pijpen zal met zijn of haar vingers rond de rand van het gat zachtjes tikken om de aandacht te trekken, degene die graag gepijpt wil worden zal vaak z'n stijve jongeheer in de buurt van het gat houden of er iets doorheen steken. Door de hokjes is een zacht gesproken "nee" niet te horen, dus mocht je hiet niets mee willen dan is negeren genoeg. Mocht je er wel op ingaan dan is het netjes maar niet verplicht om iets voor het orgasme even op de muur te kloppen. Zo kan degene aan de andere kant eventueel passende maatregelen treffen ;)

Hoe dan ook, mochten jullie gaan, de avonden zijn vaak wat rustiger en loop gewoon binnen. Niets is verplicht en mocht je het niets vinden dan kun je zo weer naar buiten lopen.
Fan van gloryholes, zowel ontvangend als gevend. Voor dames, stellen en jonge mannen (<30) mits geschoren en schoon.
michaelvreede
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door michaelvreede »

Samen een keer gaan, voor mij ook de eerste keer.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Fjer en 29 gasten