Ow buurman wat doet u nu.....?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
jack1
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Ow buurman wat doet u nu.....?

Bericht door jack1 »

Klinkt goed.. hoe laat zijn buurman en buurvrouw er?
Benno2
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Goed lezen Jack.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
jack1
Leeftijd: 33
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door jack1 »

Ik dacht dat ik goed kon lezen maar je hebt gelijk, het staat er gewoon.. sry.
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Vandaag even naar de EC voor een lunchdate met LadyLuck en haar LeuksteBuurman.
Als ik om 12 uur binnenloop kom ik ze bij de kassa al tegen. Ik geef Buurman een hand en krijg van Lady meteen een dikke kus op mijn mond. Dat is veelbelovend.

Binnen is het druk en mijn ogen moeten wennen aan het donker. Lastig als je je spullen in een tas moet stoppen omdat de kluisjes vol zijn. En lastig om te herkennen wie er op de bank zitten. Ik zie in elk geval Trebor en nog wat min of meer bekende gezichten.
Als ik naakt ben en even ben wezen rondlopen zie ik dat Lady en Buurman ook inmiddels uit de kleren zijn. Lady heeft koude handen en Buurman zegt: "Pak Benno maar, die heeft toch al een stijve lul". Ja, dat klopt. Ik heb me erop verheugd om LadyLuck weer te neuken, want de vorige keer smaakte naar meer. Dus mijn pik staat al stijf van de anticipatie. Lady pakt me beet met haar koude handen, maar dat is geen probleem, want ik heb het warm genoeg. Ik omhels haar en we kussen elkaar intens. Ik pak haar bij haar grote borsten en voel aan haar kutje. Ze spreidt haar handdoek uit op het bed en gaat er op liggen. Ik kruip over haar heen en we zoenen verder. Dan daal ik af naar tussen haar benen om haar kutje te likken. Met twee vingers verken ik haar binnenste en mijn tong gaat over haar clitoris. buurman vraagt of ik even op wil letten, omdat hij naar de WC gaat. Met volle mond praten mag eigenlijk niet, maar ik wil het beffen niet onderbreken, dus zeg ik: "Mja, mdat ism gmoed".

Verschillende mannen zijn inmiddels erbij op het bed gekomen en hebben hun pik aangeboden aan Lady. Ik heb vreselijk zin om haar te neuken, dus doe snel een condoom om en steek mijn pik in haar reeds voorgelikte kutje. Het is lekker, zoals ik me herinner van de vorige keer. Lady steekt haar benen in de lucht en ik houd haar bij haar heupen vast om er lekker in te stoten. Als ik naar adem moet happen, neemt een ander man het van me over. Maar die is vrij snel klaar en aangezien er niemand anders aanstalten maakt, ga ik meteen voor een volgende ronde, terwijl ze haar Buurman pijpt. Daarna gaat Buurman haar neuken. Vervolgens ga ik weer en dan Trebor. Als ik daarna voor de 4e keer aan de beurt ben, voel ik dat ik deze keer ga klaarkomen. En dat doe ik dus ook.

Lady laat weten dat ze morgen spierpijn gaat hebben omdat ik haar benen zover en lang uit elkaar heb gehouden. "Meer oefenen", zeg ik. Dat is bedoeld als uitnodiging om vooral vaker te komen. ;)
Vreselijk drukke tijd qua werk, dus ik moet me aankleden en vertrekken. Op het bed gaat de actie nog even verder. Ben benieuwd of het nog gezellig was.
Patrick666
Leeftijd: 47
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door Patrick666 »

Voordat ik mijn ervaring beschrijf wil ik eerst nog even Ladyluck en Buurman bedanken voor de onvergetelijke middag.

Ik had het oproepje van Ladyluck gelezen en zoveel spannende verhalen gelezen over de naaktdagen dat ik er ook wel eens bij wilde zijn. Normaliter ga ik naar de feestjes van Wendy en consorten en hoop ik dat er een leuk stelletje in de cinema is, en dat is gelukkig al vaker gebeurd :), maar gisteren dus voor Ladyluck vanuit Limburg naar Amersfoort afgereisd.

Ik was rond 11 uur bij de cinema, en dacht nog even wat condooms te kopen. De vriendelijke dame bij de kassa vertelde me dat de condooms met de naaktdag door de EC verzorgd worden, Dus ik kon met mijn handdoekje naar de cinema. In de grote zaal stond nog geen film aan, dus ben ik maar naar de hetero cinema gegaan. Tussen 11 en 12 heb ik verschillende malen de deur gehoord, en dan blijft het altijd de twijfel, zal het een leuke dame zijn, of toch weer een heer. Iets voor 21 hadden ze een film aangezet in de grote zaal, waar ik niet veel aan vond, maar met de verwachting van het lekkere lunchpakket bleef ik toch in de grote zaal hangen. En om 12 uur kwam de heerlijke Rubensdame Ladyluck binnen met Buurman. De film in de zaal kreeg mijn lul niet de lucht in, maar Lady luck die daar in het korte rode rokje stond, en daarna in haar zwarte lingerie setje kreeg het binnen no time voor elkaar. De meeste mannen bleven op de bank zitten en er kwamen een aantal mannen uit de bioscoop zalen aangelopen. Denk dat er in totaal een man of 12 waren. Zoals Benno al vertelde werdt hij eerst teder onder handen genomen door Ladyluck, en ging Ladyluck er klaar voor liggen. Omdat alle mannen meteen naast het bed gingen verzamelen ben ik ook maar opgestaan, want ik kijk liever hoe een mooie dame geneukt word en lekker pijpt, dan naar een stel mannenkonten :)

Terwijl Benno Ladyluck vingerde gingen de handjes van Ladyluck op zoek naar een aantal pikken om af te trekken. Helaas was de pik van mijn buurman makkelijker binnen handbereik, en die werd na een aantal keer trekken dan ook op het bed getrokken om in dat lekkere pijpmondje van Ladyluck te verdwijnen. Ik zag aan Ladyluck dat ze dit allemaal wel lekker vond, en dat ze ook ervaren was in hoe een pik te bewerken. Benno stopte even met neuken om weer op krachten te komen en een tweede man stak zijn harde pik in de natte kut van Ladyluck. Die intussen ook al een tweede pik aan het pijpen was. Volgens mij die van buurman. De tweede neuker stond schijnbaar al op scherp, en kwam vrij snel klaar in het kutje van Ladyluck. Toen er niemand voor de kut stond kroop Benno weer op bed voor een tweede ronde, en Lady luck bleef de ene pik na de andere helpen. Ze leek wel onverzadigbaar. nadat Benno voor de tweede keer een rustpauze inlaste werd ladyluck gevingerd en flink betast. En ging Buurman zelf met zijn harde pik in Ladyluck. Je zag dat dit weer een stuk intiemer was voor ladyluck dan met de andere mannen, maar Buurman zorgt dan ook wel heel goed voor zijn sexpartner. Omdat er zich daarna weer niemand aanbood met een harde snikkel, kroop Benno er weer op, dit keer om het werk af te maken, en na een goede wedstrijd moets hij zich dan toch gewonnen geven en kwam ook klaar in Ladyluck. Mijn pik was inmiddles nog steed hard door het lekker spelen met Ladylucks lekkere grote borsten, Aangezien ik nog niet aan de beurt was voor trek ef pijpwerk besloot ik mijn pik aan te bieden als neuk gereedschap. Ik deed het condoom om mijn lul, en heb ik Ladyluck nog even gevingerd. Wat was ze lekker nat zeg, Toen was mijn pik aan de beurten hij gleed er met alle gemak van de wereld in. De andere mannen hadden goed voorwerk gedaan, en mijn lul gleed lekker die mooie kut in en uit. Ik probeerde haar rechtopzittend te meuken, zodat ik met mijn vinger haar clit kon stimuleren, en dat vond Lady luck volgens mij wel prettig. Maar helaas was mijn pik al zolang opgewonden dat ook mijn kruid veel te snel verschoten was.

Maar het voordeel van mijn pik mis dat hij weer snel op krachten is, zeker als er zo'n mooie vrouw op het bed ligt te pijpen en te trekken. Na enkele minuten ging ik weer naast het bed staan en terwijl iemand Ladyluck neukte vonden haar handen mijn pik. Ze had hem zacht maar stevig vast, en wist precies wat mijn pik nodig had, ze kan heerlijk aftrekken. Toen er een beetje plek op het bed vrij kwam kroop ik met mijn pik wat dichterbij haar mondje, en ik had geluk. Haar gewillige mond werd ook om mijn stijgerende eikel gewikkeld. Ze ging lekker met haar mond over mijn lul op en neer, en even was de hele ruimte leeg in mijn hoofd :) Wat was dat lekker.Ze moest nog even een pik welke op haar voorhoofd aan het tikken was zachtjes wegduwen, en een man een corrigerende tik geven welke in de tepel aan het bijten was, maar het pijpen ging wel lekker door. Waarschijnlijk ookm omdat er een man onder haar lag om haar kutje flink te beffeb en te vingeren. Het leek er op of hij onder gesquirt wilde worden :)

Ik maakte plaats voor de volgende pijplul toen de beffer klaar was, en ben toen wederom een condoom om gaan doen om weer lekker te genieten van dat soppende kutje. Dit keer duurde het iets langer voordat ik weer klaarkwam, en ik had het gevoel dat in de missionaris positie mijn pik ook beter de plekjes bij Ladyluck raakten. Ze kreunde in ieder geval al iets meer :). En rechtopzittend was voor Ladyluck niet meer zo fijn omdat ze last had gekregen van haar knieen. Misschien door de harde aanpak van Benno :)

Nadat er nog een aantal mensen aan de beurt waren geweest hield Ladyluck even een pauze en werd er wat gepraat over ditjes en datjes, en de schijnbaar nog leukere feestjes waar ik helaas niet bij was. Daarna vroeg buurman of Ladyluck nog door wou gaan, en dat had ze zeker, dus ze legde de handdoek weer op het matras en ging klaarliggen voor buurman, die er maar watgraag overheen ging. En terecht. Na verloop van tijd dropen er steeds meer mannen af, waarschijnlijk klaar met de lunch, maar ik wou nog wel een stukje Ladyluck eten. Ladyluck wou weten hoe laat het was en buurman zei dat ze nog wel even hadden. Hij zag mij op het bed kruipen en zei dat ik haar nog wel even blij kon maken of zoiets. Dat moest ik dus ook waar gaan maken, en toen ben ik Ladyluck onwijs gaan vingeren terwijl ik haar clitje met mijn tong bewerkte. Ik ginge eerst met een vinger lekker naar binnen, en al snel volgde de tweede vinger. Beide vingers op zoek naar het lekkere sponzige gedeelte van haar natte kutje. Toen ik die gevonden had ging ik haar daar lekker stimuleren en met het gehoopte effect. We lagen met zijn tweeen op het bed, en ze lag te krioelen van genot onder het vingeren. Ik wete het niet zeker, maar ik geloof dat ze toen een paar keer klaar is gekomen, en dat het net niet tot squirten is gekomen. Ik hoorde haar nog mompelen... "dit is niet normaal", en toen besloot ik dat ik haar nog wat meer wou stimuleren met mijn pik. Die raakte haar binnenkant schijnbaar nog goed, want op een gegeven moment kneep ze me in mijn tepels, en toen ik klaar was zei ze nog dat ik uit moest kijken met mijn hart, en ze had gelijk, die ging als een razende tekeer van al het gestoot en genot.

Helaas was dit ook de afsluiter van de lunchpauze van Ladyluck en buurman. Het was rond 13.35 En binnen die 1,5 uur heeft ze echt alles gedaan wat een man maar met zich wil laten doen :) Ik ben nog een uurtje blijven hangen, hopende op nog een stelletje, maar helaas. Wel nog wat gesprekken gehad met mannen, maar als 100% hetero zijnde besloot ik om na een uur toch maar voldaan de trein terug te nemen naar het zonnige zuiden van het land.

Buurman maar vooral Ladyluck, bedankt voor dit lekker dagje uit in Amersfoort.
Ik denk dat ik nog wel eens een naaktdagje ga meepikken. Tenminste als ik weet dat er een mooie dame is. Zes uur reizen om alleen het pitoreske Amersfoort te bewonderen is toch minder lekker :)

groet,
Patrick.
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Goed verhaal Patrick!
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Ik heet wel Benno, maar ik voel me toch aangesproken :lol:
LadyLuck schreef:Heb ik jou zoenend meegenomen het bed op... en heet je geen Benno ;-) ... stuur mij even een prive berichtje; ik heb nog een vraag voor je, xx
Patrick666
Contacteer:

He Benno,

Het kan ook zijn dat Ladyluck de man met korter bruin haar bedoelde, die was aan de beurt na de korte pauze geloof ik.
Ze zei tegen hem dat ze hem herkende en trok hem zoenend op het bed waarna ze hem begon te pijpen. Als Ladyluck hem bedoelt dan is hij ook degene waar Buurman tegen zei dat hij niet in haar mond mocht klaarkomen, waarop hij antwoorde dat hij dat niet zou doen.

Voor zover ik het bij kon houden...
Kussende man 1 Benno
Kussende man 2 Buurman
Kussende man 3 degene waarvan de ervaring boven omschreven
SB93
Leeftijd: 24
Fetish: Pegging
Contacteer:

Bericht door SB93 »

Wauw super lekker en spannend om dit zo te lezen ik krijg er rode oortjes van! Ik mag dit volgens mij de volgende keer niet missen als ik deze geile berichten over dit lekkere bezoek lees! En zoals je schrijft wil je actieve neukers. Dat zal ik zeker zijn en zal je niet teleurstellen!
Patrick666
Contacteer:

Hoi Ladyluck,

Fijn je ervaring te lezen en bedankt voor je complimentjes :)
Ik heb de herinnering van afgelopen donderdag al een aantal avonden grbuikt om mezelf weer heelijk spuitend klaar te laten komen.
Wat ga jij lekker te keer als je er bent. Ik hoop tot een volgende keer.

Ik ben van plan om de 19de naar Zutphen te gaan. Plan 1 is om Tiffany flink over mijn hand en pik te laten squirten... Dat lukt iedere keer :) En met een beetje geluk is er een andere dame die me hetzelfde genot nog een keer gunt die middag :)

Ik hoop je zeker nog een keer tegen het lekkere geile lijf te lopen. Misschien volgende week in Zutphen? :)
groetjes,
Patrick
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten