Toch nog een geile vrijdagavond

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
biuwe
Berichten: 67
Lid geworden op: 05 aug 2008 12:27
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Toch nog een geile vrijdagavond

Bericht door biuwe »

Werd het gisteravond (06-02) toch nog gezellig toen er lekkere dame om binnenkwam. Zag haar staan in mooie lingerie en op prachtige naaldhakken bij de lockers, zw was wat aan het rommellen in haar tas. Ik vroeg haar of ze iets kwijt was nee antwoordde ze maar zoek een 2 euro stuk voor de locker. Bood haar aan te wisselen in de shop zogezegd zo gedaan. Zij was voor het eerst bij erotic en vroeg mij nadat ze haar spullen in de locker opgeborgen had haar een rondleiding te geven. Zo gezegd zo gedaan eerst de Darkroom in toen naar de Heterozaal.
Wij namen plaats op de eerste rij er zaten al wat mannen te rukken. Begon met haar tepelste spelen en te vingeren en al snel was het ijs gebroken en begon zij mij te pijpen. De mannen stonden inmiddels zeer geinteresseerd achter ons te kijken hoe zij mij vakkundig afzoog. Stelde voor om naar de Darkroom te gaan dit vond zij een prima idee, en uiteidelijk na wat gerommel met de sling(kettingen zaten door elkaar) nam zij daar in plaats. Wij hebben haar met een aantal mannen flink doorgeneukt.Onbekende lady bedankt!!
Vervolgens zijn wij naar de cruisingroom geaan en hebben daar een heerlijk trio gedaan. Toen wij moesten komen (de andere man en ik) hebben wij alles heerlijk over haar borsten gespoten
Mike
Berichten: 32
Lid geworden op: 27 dec 2008 09:04
Geaardheid: bi
Locatie: Randstad - Centraal NL
Contacteer:

Re: Toch nog een geile vrijdagavond

Bericht door Mike »

Heeey Uwe,

Dit verhaal klinkt mij bekend in m'n oren. Lekker hoorrrrrrrrrr om dames op deze manier 'het hof te maken' en vooral zeer uitgebreid te verwennen.

Toon soon.
De basis voor een goed erotisch contact begint met RESPECT voor de ander!!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten