He lieve Linda.
Fijn dat je nu alleen durf te gaan .
Ik had geen tijd , maar als ik je verslag lees , dan zie ik het allemaal voor me .
Heerlijk dat je genoten heb van m'n vrienden , en weet dat je niets te kort gekomen bent met deze dekhengsten
Nu heerlijk nagenieten .
Zie je snel weer .
Gr. Jack
Alle geile hoeken van de ec
- Plumberjack
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
- Rakkertje
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 50
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Alle geile hoeken van de ec
Linda
Je was supper
Je was supper
Altijd wel te vinden voor leuke spanning.
Kijken is ook genieten
Kijken is ook genieten
-
- Leeftijd: 31
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
LieveLinda, wat ben jij een ontzettend geile fantastische vrouw zeg. Ik merkte al toen ik je tussen je benen aan het opwarmen was dat jij een heerlijke zoete natte kut hebt. Wat was het fantastisch en heerlijk om jou zo enorm te laten spuiten. Ik was zeiknat van al jouw geil en niet de enige.
Hoop je snel weer eens in de EC te zien.
Hulde
Grt, Ajswitch (Arjan)
Hoop je snel weer eens in de EC te zien.
Hulde
Grt, Ajswitch (Arjan)
- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Ik kom pas net na 8 uur binnen en dan is het al in volle gang. Blacko neukt Linda op de rand van het matras en de andere mannen knielen eromheen om door Linda's geile mondje gepijpt te worden.
Snel kleed ik me uit, want het is natuurlijk zo 9 uur. Blacko neukt haar hard en 'he hits the spot', zoals ze in het Engels zeggen. Dan mag ik het overnemen en dat doe ik maar al te graag. Ik neuk en lik haar hongerig.
Na een korte pauze gaat Linda naar de darkroom. Ik zie dat daar eerder al gedweild is. In de darkroom kus ik haar vol passie en houd haar lijf tegen het mijne. Blacko pakt haar ook beet aan de achterkant en hij steekt zijn pik er weer in.
Linda buigt voorover en pijpt mij. Ze komt een paar keer klaar en dan is Blacko zo ver dat hij gaat spuiten. Linda gaat op haar knieën zitten en ontvangt het zaad van Blacko en daarna pijpt ze mij tot een hoogtepunt. Vervolgens buigt ze haar lichaam helemaal achterover en spuiten nog twee mannen hun zaad over haar mooie borsten. We gaan gezamenlijk onder de douche en nemen dan afscheid. Het is 9 uur en de EC gaat sluiten.
Snel kleed ik me uit, want het is natuurlijk zo 9 uur. Blacko neukt haar hard en 'he hits the spot', zoals ze in het Engels zeggen. Dan mag ik het overnemen en dat doe ik maar al te graag. Ik neuk en lik haar hongerig.
Na een korte pauze gaat Linda naar de darkroom. Ik zie dat daar eerder al gedweild is. In de darkroom kus ik haar vol passie en houd haar lijf tegen het mijne. Blacko pakt haar ook beet aan de achterkant en hij steekt zijn pik er weer in.
Linda buigt voorover en pijpt mij. Ze komt een paar keer klaar en dan is Blacko zo ver dat hij gaat spuiten. Linda gaat op haar knieën zitten en ontvangt het zaad van Blacko en daarna pijpt ze mij tot een hoogtepunt. Vervolgens buigt ze haar lichaam helemaal achterover en spuiten nog twee mannen hun zaad over haar mooie borsten. We gaan gezamenlijk onder de douche en nemen dan afscheid. Het is 9 uur en de EC gaat sluiten.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief
Beschouw het maar als archief

-
- Leeftijd: 40
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Hallo Linda.
Het waren 2 geweldigde uren op locatie EC.
Wat er allemaal gebeurt is heb je prachtig
omschreven in je verslag.
Het was vuur en water in de darkroom
( 6x heb je een hevige natte orgasme) gehad.
Ik heb geen woorden meer toe te voegen.
Kusjes.
Het waren 2 geweldigde uren op locatie EC.
Wat er allemaal gebeurt is heb je prachtig
omschreven in je verslag.
Het was vuur en water in de darkroom
( 6x heb je een hevige natte orgasme) gehad.
Ik heb geen woorden meer toe te voegen.
Kusjes.
-
- Leeftijd: 34
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
WOW wat een vuurwerk in de ec op vrijdag avond , gelukkig werd t nat genoeg zodat er geen brand uitbrak
Leuk en geil verslag ook Linda ben nog aan t nagenieten en aan t fantaseren over evt. volgende ontmoeting
Hete kuss , ben alweer hard als ik d'r aan terug denk

Leuk en geil verslag ook Linda ben nog aan t nagenieten en aan t fantaseren over evt. volgende ontmoeting
Hete kuss , ben alweer hard als ik d'r aan terug denk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten