Weer eens naar Amersfoort... Lukt het hier wel?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gauloises
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Weer eens naar Amersfoort... Lukt het hier wel?

Bericht door Gauloises »

Alweer een tijd geleden dat ik in Amersfoort ben geweest, ga meestal naar Arnhem omdat dit net iets dichterbij is.

De laatste keer in Amersfoort stond ik in een GH, waar opeens een lekkere dikke pik door het gat werd geschoven.
Ik pakte deze pik vast en begon hem te trekken. Voor ik op mijn knieen kon gaan zitten om deze pik lekker te pijpen, hoorde ik al dat hij wilde spuiten. Ik trok dus even door en heb deze pik heerlijk zien spuiten.

Laatste keer in Arnhem was ook geil; ik stond in het grootste hokje en opeens kwam er een man binnen. Hij dwong me op mijn knieen te gaan zitten en hem te pijpen. Ik pijp alleen met condoom, dus graag hier rekening mee houden.
Deze man vertrok opeens en zag ik later geneukt worden in de darkroom. Jammer, want had graag die pik in mijn mond gehouden.

Wat ik graag wil is dat ik gedomineerd wordt. Dat je me dwingt te gaan zitten op knieen of in een stoel in de cinema. Je pakt mijn hoofd vast en neukt mijn mondje tot je klaarkomt en je pik lekker leeg spuit.

Wie zou dit willen doen?

Ik ben een jongeman van 30 jaar, heb een baardje, niet heel slank maar ook niet dik; gewoon normaal.
Wil iemand mij plezieren? Ik ben van plan donderdag, 18 mei, te gaan.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten