Wow net terug van de undercoverdag, de plicht roept helaas weer.
Toch nog even kunnen kijken naar twee spannende geile dames.
Zelf weliswaar geen actie, maar de actie in de douche was voor mij heerlijk om naar te kijken.
En die bivakmutsen, extra spannend maakte het het zeker!!!!!
Hopelijk snel weer tijd voor een actief cinemamomentje....
Sandor
Geile douchescene.....undercoverdag
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Geile douchescene.....undercoverdag
ja, dat was supergeil. Heerlijk om te zien hoe dat stel samen bezig was. En dan de uitnodiging om er bij te komen, lekker. Een heerlijke ontlading was het gevolg. Super bedankt lekker stel en tot een volgende keer.
Klinkt als 1 grote geile bende wil graag x Amersfoort bezoeken lees veel geile verhalen in jullie rubriek.
Ben zelf regelmatig in Arnhem te vinden veel geile dingen mee gemaakt alleen maar ook samen met me vriendin.
Maar inderdaad de undercover dag wat een geile dag heb ik gehad toen alsof iedereen in eens meer lef heeft ofzo klinkt misschien gek maar zo ervaarde ik het wel.
overal waren mensen bezig terwijl er normaal ook wel genoeg gebeurt in de cinema maar het gaf toch een heel geile ander sfeertje hmmmmm als ik er aan terug denk.
iedereen met zo'n bivakmuts op echt ik hou er wel van.
hoop dat er snel nieuwe datums bekend zijn en wie weet maak ik hem dan ook een x mee in Amersfoort.
Ben zelf regelmatig in Arnhem te vinden veel geile dingen mee gemaakt alleen maar ook samen met me vriendin.
Maar inderdaad de undercover dag wat een geile dag heb ik gehad toen alsof iedereen in eens meer lef heeft ofzo klinkt misschien gek maar zo ervaarde ik het wel.
overal waren mensen bezig terwijl er normaal ook wel genoeg gebeurt in de cinema maar het gaf toch een heel geile ander sfeertje hmmmmm als ik er aan terug denk.
iedereen met zo'n bivakmuts op echt ik hou er wel van.
hoop dat er snel nieuwe datums bekend zijn en wie weet maak ik hem dan ook een x mee in Amersfoort.
-
- Geaardheid: homo
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Zo kolere zeg wat een geil feest was die undercoverdag, het is en blijft toch een geil gezicht al die bivakmutsen op en niet wetend wat voor face er achter schuilt. Het geeft ook vrijheid om zo'n geile zaadstaaf gewoon in je bekkie te stoppen of bij een ander naar binnen te proppen zeg maar het geeft bevrijding en alle remmen los. Nou dat gebeurde ook echt wel. De actie in de douche en de paar uur dat ik erwas heb ik ervaren als 1 groot geil feest ik zeg op naar de volgende x
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten