goede vrij-dag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Dido & Ennee
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

goede vrij-dag

Bericht door Dido & Ennee »

Aangezien wij allen met smart en opwinding wachten op het verslag van Horney Wizzard alvast een amuse. heren, dame(s) jullie hadden mijn geliefde sub geen betere kennismaking met de ec kunnen geven. Ze was in mijn opdracht mee en dan is het natuurlijk heel prettig om te merken dat zij met zoveel respect voor haar en ons spel werd bejegend. De sfeer was absoluut ec-waardig. Zo kan het dus ook!
Een memorabel moment speelde zich af in de dark room. Terwijl ik haar een behandeling met de zweep gaf vulde de ruimte zich met nieuwsgierigen. Een glansrol was weggelegd voor meesteres Lucy die er blijk van gaf de zweep vaardig te kunnen hanteren. De overige details laat ik over aan Horney Wizzard. Het was een geile middag waar wij in elk geval hele goede herinneringen aan hebben overgehouden en ja.......Maryse: hoe trots kun je als Dom zijn als je sub in haar mooie rode pakje naast je loopt en zich gewillig geeft in het spel? Dank allen. Ozz.
horney-wizzard
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: goede vrij-dag

Bericht door horney-wizzard »

Hoi Ozz,

Nou dat was ons wat zeg.. fijn dat jullie het net zo beleefd hebben als
wij. Ennuuh, het verslag staat op het forum.
Vooral met deze warme dagen kun je er met veel plezier aan terugdenken. ;) en ook in je slaap is het een goede droom.

veel leesplezier.

Groetjes,

Melvin.
The man with magic power is always coming with a´ smile.
Anyway, Anyhow, Anywhere.... en do his job serious!!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten