Goede vrijdag doet zijn naam letterlijk aan... en hoe

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
horney-wizzard
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 okt 2010 12:21
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Goede vrijdag doet zijn naam letterlijk aan... en hoe

Bericht door horney-wizzard »

Door een leuke samenloop van omstandigheden vandaag op "Goede vrijdag" weer eens de stoute schoenen aangetrokken en de reis naar EC gemaakt. Bij de ingang werd ik vrolijk begroet door P. en A. en Jan die hier een sigaret aan het roken waren. Hierna nog even gepraat met P. binnen over de gebruikelijke koetjes en kalfjes.. zodaar de reis door de zoemende deur kon beginnen. Door het felle licht van buiten moesten mijn ogen enkele seconden wennen aan de duisternis die zich achter de deur schuilhoudt, als een dief in het holst van de nacht. Na wat spullen in een "Locker" te hebben geinstalleerd even bijkomen met een bakkie koffie en lekker gekletst met P. en V. De klok tikte de minuten daverloos weg.. zo hard de digitale klok boven het tv scherm versprong. En na een snerpende zoem van de deur, die enkele minuten langer open bleef dan gebruikelijk stapte de zinderingwekkende dame Lucy binnen en iedereen vergat bijna door te ademen of het geprek te hervatten waar zij de heren mee bezig waren. Deze heerlijke dame voerde de boventoon.. en iedereen stond genageld aan de grond en geen been meer verzetten, laat staan een beweging maken, zoveel schoonheid straalde deze dame uit :) Een blik van herkenning deed ons samen smelten en de zoenen volgden weldra.. zalig snoof ik de zoete geur op van haar parfum... wat een man in extase doet brengen. Lucy vond zich ook een "Locker" en borg haar spulletjes op waarna het tijd werd voor wat kletsen, een bakkie thee en koffie en als klap op de vuurpijl voor deze liefelijke dame een sigaret. Bij terugkomst in EC was ook B. van de partij geworden en drukte vriendelijk de bekende de hand.
Lucy ontdeed zich van haar kleding en haar mooie wulpse vormen waren nu voor een ieder zichtbaar. Haar lichtgebruinde huid schitterde in de "Blacklight" boven het grote matras. Heerlijk nam Lucy hierop plaats om zalig door mij gekriebeld te worden en genoot zichtbaar van iedere streling en aanraking :) Plots ging de zoemer en hoorden wij twee vrolijke mensen binnenkomen.. het gaat om Ozz en Maryse, die beiden gewapend met een grote H&M tas een "Locker" kozen en de dame zich wat opfriste in het toilet. Vrij vlot daarna ging Maryse haar omkleden in het bovenste van EC en maakte zij een korte wandeling in haar rode jurkje met mooie bijpassende schoenen en showde zij Jan haar mooie outfit.. (Jan maakte een compliment aan Maryse),. om vervolgens weer bij ons terug te keren. Maryse is een stijlvolle elegante dame... het uitspreken van haar naam doet je tong al prikkelen, net als Lucy waar de S lekker blijft hangen (zwijmel :roll: ) :roll: Er was een lekkere zoen sessie ontstaan tussen Lucy en mij.. en prikkelden alvast onze zintuigen op wat komen ging.
The man with magic power is always coming with a´ smile.
Anyway, Anyhow, Anywhere.... en do his job serious!!!
Gebruikersavatar
horney-wizzard
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 okt 2010 12:21
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Goede vrijdag doet zijn naam letterlijk aan... en hoe

Bericht door horney-wizzard »

Ozz en Maryse namen hen toevlucht tot de darkroom waar ze aan het kruis werd vastgemaakt door Ozz en ze een heerlijke afstraffing op haar billen kreeg van Ozz, en Maryse dit onderging en haar genot bepaald niet onder stoelen of banken stak en kreunde er zalig op los onder het geweld van het kleine venijnige kletsende zweepje op haar billen. Ook Lucy genoot en na een sigaret keerden we weer terug naar de darkroom.. waar Lucy heel timide opmerkte waarom Ozz steeds op dezelfde bil sloeg, hierop antwoorde Ozz: wil je het ook eens proberen. Totaal iets nieuws voor haar en Lucy nam het zweepje terhand en sloeg Maryse heerlijk op de billen. Eerst zachtjes, maar toen ze de smaak te pakken had, en op kleine aanwijzingen van Ozz steeds harder. Zo kon iedereen zien hoe de ene vrouw de ander respectvol op de billen sloeg... en wat heet en geil was de stemming in de darkroom. Ook ik raakte hier best wel opgewonden van.. en bood mij ook spontaan aan voor een "billenkoek" hier zei Lucy geen nee tegen.. en een twinkeling in haar ogen verscheen, ze had de mogelijkheid om Horney Wizzard eens een paar flinke petsen uit te delen met het zweepje. Ik onderging het... en moet zeggen ben voor het eerst geslagen door een vrouw ;) en hoe.. was lekker Lucy.
Teruggekomen bij het bankstel liet Ozz zich heerlijk pijpen door Maryse en Lucy deed dit bij B. Terhand was er nog een derde stel binnengekomen. Maryse lag uitdagend op het matras en werd heerlijk genomen door B. Hierna was de beurt tendeel aan mij en Maryse liet zich meteen al een kreuntje ontvallen toen ik in haar kwam.. en ze keek uitdagend geil alsof ze wilden zeggen geef mij alles. Onder het stoten wat afwisselde in langzaam en dan weer sneller, en omgekeerd liet ze steeds blijken dat het: hmmm lekker was, en je bent lekker jij. :) En er gingen zeker golven van genot door deze dame onder mijn stotende pik. Haar geile blik verzekerde mij dat het niet lang meer zou duren en grommend spoot ik mijn zaad in haar samentrekkende poesje.

toen was het tijd om een hapje te gaan eten.
Ik, Lucy, Ozz, Maryse, en B. en P. genoten van een uitstekend hapje op een terras, en omwille 19.30 besloten wij de EC weer binnen te treden.
Het andere stel was nog steeds actief op het bankstel.
Plots vertelde de man dat de geynacologenstoel kapot was geraakt. :o
Pff dacht ik stuk?? maar had hiervoor al snel een heldere oplossing.. en was zo gemaakt.
Zelfs eieren moet je stuk slaan om een ommelet te kunnen bakken.
En je maakt het door een heerlijke maaltijd te hebben ;)

En weer volgde er een sessie met het zweepje in de darkroom.. ik sloot mijn ogen en bleef heerlijk zitten op het grote matras, en liet mij welgevallen wat Lucy voor mij in petto had :) door zich op haar rug te laten liggen had ze de mogelijkheid om mij heerlijk te pijpen en deed dit door heel stout te zeggen "kom maar" rustig knielde ik boven haar hoofd en zo werd ik nog eens lekker door haar oraal verwend.
The man with magic power is always coming with a´ smile.
Anyway, Anyhow, Anywhere.... en do his job serious!!!
Gebruikersavatar
horney-wizzard
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 okt 2010 12:21
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Goede vrijdag doet zijn naam letterlijk aan... en hoe

Bericht door horney-wizzard »

Voor de dame van het andere stel was er ook een moment aangebroken.. dat zij Lucy heerlijk kon beffen. Was voor haar de eerste keer dat ze dit bij een vrouw deed... en beleefde een mooi moment. P. nam haar achterlangs en bracht haar zuchtend over een drempel ;) Na nog een zoen sessie met Lucy vond ze dat ik nog eens dubbel moest genieten. Ik moest opmmijn rug gaan liggen.. en mevrouw trok alle standjes uit het Kamasutra boek te voorschijn waar de honden geen brood van lusten. Ze genoot er zichtbaar van en liet zich helemaal gaan.
Haar sensuele vormen bewogen op haar ritme mee.. zij bepaalde het tempo, haar ogen spraken boekdelen. Ook Ozz en Maryse waren uit de darkroom gekomen en aanschouwden ons schouwspel.
Om Lucy ook heerlijk te verwennen wisselden wij van standje.. een die voor haar heel erg prettig is (en waar ik heel zachtjes moet bewegen),. Zoals gezegd ging zij op handen en voeten zitten en nam ik haar achterlangs, dit gecombineerd met de zachte stoten gaf het haar een zalig explosief gevoel.
Dit meer dan 20 minuten volgehouden en toen liet ze zich een daverend orgasme welgevallen... met luidde kreuntjes explodeerde deze dame op het grote matras. Door het orgasme kneep haar poesje heel nauw samen waardoor het voor mij ook de uur van de waarheid werd en ik haar heerlijk grommend vulde met mijn zaad.
Het hele schouwspel had nog steeds iedereen zichtbaar opgewonden en ik liep naar het bankstel. Daar aangekomen streelde ik de rug van Maryse... en dat resulteerde weer in een ondeugende blik van haar. Ze antwoordde ''Je kunt vast nog een keer'' dit was niet tegen dovenmansoren gezegd en mijn gloeiende spijker bereikte weer een ongekende hoogte. Ze maakte een weelderige knieval en begon heerlijk mijn stijve pik te pijpen.
Haar tong draaide langzaam cirkeltjes om mijn pik.. en dat was heel aangenaam wat ze deed. Ozz vondt het een geil gezicht zoals hij zei hoe zijn sletje bezig was met pijpen. Na een vlaag van bezinning en weer terug op aarde :) troonde ik haar mee naar het grote matras. Ook zij nam hetzelfde standje aan als Lucy en ik nam haar in een vast tempo en neukte haar stevig door. Ze genoot ernstig van ons spel en kreunde er feilloos op los.. Ozz knielde bij haar en vertelde haar allemaal lieve woordjes wat haar nog meer opwondt. Haar poesje sloot zich bijna vacuum om mijn pik... en om geen steun te verliezen pakte ik haar nog eens goed bij de heupen. Stilletjes aan bereikte ze haar hoogtepunt en kneep mijn pik samen. Voor mij was het signaal groen en spoot met een diepe grom mijn zaad in haar poesje.
Helaas was het toen al 22.00 uur. en kleden we ons gauw aan om vervolgens op het terras nog wat te gaan drinken.

Het was zoals Ozz al zei een avond met respect en velen hoogtepunten.
En zeker 100% voor herhaling vatbaar.

Iedereen bedankt voor deze fijne gezelige namiddag en avond.

Lucy, Ozz, Maryse, B. P. we spreken elkaar vast gauw weer.. het was top!!!

En voor P. veel leesplezier.

Ook het andere stel bedankt voor jullie samenspel aan ons allen.

Groetjes,

Melvin.
The man with magic power is always coming with a´ smile.
Anyway, Anyhow, Anywhere.... en do his job serious!!!
Gebruikersavatar
stallion1979
Berichten: 480
Lid geworden op: 22 jul 2008 12:36
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: omg.Arnhem
Contacteer:

Re: Goede vrijdag doet zijn naam letterlijk aan... en hoe

Bericht door stallion1979 »

Super Verslag om te lezen.
Bedankt voor het beschrijven.
1 dag geen sex is 1 dag niet geleefd !
jongblondsletje25
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 apr 2011 14:56
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Goede vrijdag doet zijn naam letterlijk aan... en hoe

Bericht door jongblondsletje25 »

Hi Horney-Wizzard ;)

Jeetje wat kan jij schrijven zeg, erg lekker verslag :D
Mijn vriend heeft na het lezen mijn geile honger moeten stillen,
jouw schuld..... hihihi.
Als ik je weer eens zie in ec mag je mij ook eens op mijn ronde billen petsen. ;) en nog meer.....

Je bent wel heel erg vrouwvriendelijk jij compliment.
Lees je stukjes graag.
Dus lekker zo door gaan Horney-Wizzard.

Doei xx Rebecca
Gebruikersavatar
horney-wizzard
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 okt 2010 12:21
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Goede vrijdag doet zijn naam letterlijk aan... en hoe

Bericht door horney-wizzard »

Hoi Rebecca,

euuhh nou jij ook bedankt voor je complimenten.

Ik vind het buitengewoon leuk dat je met je vriend.. na het lezen van het verslag nog een heldhaftige survival bent aangegaan.
Of was het een ontdekkingsreis?? ;)

Hoe het ook zei.. ik waardeer het zeer dat je nog eens dubbel genoten hebt
zowel van het verhaal, als van je vriend, die zal wel niet weten wat hem overkwam ineens :lol:

En nu wil jij ook op je billen geslagen worden?? als je mij weer eens ziet??
Nou vooruit dat wil ik dan weleens een keer doen. ;)

Groetjes,

Melvin.
The man with magic power is always coming with a´ smile.
Anyway, Anyhow, Anywhere.... en do his job serious!!!
jongblondsletje25
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 apr 2011 14:56
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Goede vrijdag doet zijn naam letterlijk aan... en hoe

Bericht door jongblondsletje25 »

Hi Horney-wizzard :)

t' was zo lekker met mijn vriend...... brrr.
OK is goed als ik je weer eens ziet hou ik je d'r aan,
mag je mij ook eens op mijn ronde volle billen petsen, 'zeg ik absoluut
geen nee tegen :D ...... hmmm geil en nog meer ook.
Je schrijft niet alleen leuk, maar ziet er ook nog eens leuk uit. ;)
Alles klopt goed gekleed, lekker geurtje veel humor en lekker attent en bescheiden.
Zeg gerust karaktertrekjes George Clooney...... I Love It 8-)
Voordat wij op vakantie gaan zien we je zeker nog wel in ec.

Doei xx Rebecca.
Gebruikersavatar
horney-wizzard
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 okt 2010 12:21
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Goede vrijdag doet zijn naam letterlijk aan... en hoe

Bericht door horney-wizzard »

Hoi Sir Humpalot,

Ik voel mij wel vereerd hoor :) hahaha...

En U nog bedankt voor U advies en tips.
Gaan dit eens verder uitwerken. ;)

Zo en nu tijd voor een bakkie koffie... Nespresso what else'.

Groetjes,

Melvin.
The man with magic power is always coming with a´ smile.
Anyway, Anyhow, Anywhere.... en do his job serious!!!
Lady Humpalot
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jan 2009 12:56
Contacteer:

Re: Goede vrijdag doet zijn naam letterlijk aan... en hoe

Bericht door Lady Humpalot »

Hahaha... Brìljant H.W.!
vooral die laatste opmerking..
Inderdaad zijn je verslagen lekker smeuïg geschreven.
Als je het gevoel krijgt van "jammer dat ik er niet bij was", heb je het goed gedaan. En dat gevoel had ik...

Ga zo door!

Lady Humpalot
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Erikversa en 13 gasten