Lekkerenaltijdzin, Joke en Chica bedankt voor de hete middag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Patrick666
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Lekkerenaltijdzin, Joke en Chica bedankt voor de hete middag

Bericht door Patrick666 »

Ten eerste wil ik beginnen met een bedankje voor de heerlijke middag.

Ik zag in de agenda dat Joke en Chica naar Amersfoort zouden komen. Met Joke had ik al wat ervaring, en dat pijpmondje van haar wou ik wel weer eens om mijn pik voelen. Dus ik had me voor gisteren afgemeld op het werk, en lekker de trein naar het zonnige Amersfoort genomen. Door het warme weer liep er al veel rond in de stad om nog wat temperatuur aan de dag toe te voegen.
Rond 11.30 was ik binnen bij de EC, Nadat Patrice me binnen had gelaten en ik zag dat er niemand was heb ik even op de telefoon gekken of er misschien nog iemand had gereageerd op mijn post, en ik zag dat ik een PB’tje had gekregen van een dame genaamd lekkerenaltijdzin. Een veelbelovende naam, maar ik zag ook dat het profiel net was aangemaakt, dus dan weet je nog niet zeker of het een prank is. Het leek haar leuk me te ontmoeten maar wou nog niet beloven of er iets zou gaan gebeuren. Ze zou er rond 12.00 zijn. Nadat ik de spulletjes in de kluis had gedaan ben ik lekker in de hetero cinema gaan zitten om te genieten van de airco en het filmpje dat er op was.
Rond 12.00 kwamen er al wat mensen binnen, maar dat waren vooralsnog alleen mannen. Ik besloot maar even naar het toilet te gaan, en daar stonden de mannen te praten met een mooie jonge dame in een strak zomers jurkje. Het was een dame met een heel lief gezichtje en ze kwam wat onzeker over. Ik was het toilet meteen vergeten natuurlijk, en ze vertelde dat ze voor de tweede keer in de cinema was. Toen zei even naar het toilet ging ben ik ook gegaan, en vroeg ik haar of zei misschien de dame van het PB-tje was... als ik Patrick was, dan was dat idd het geval. Ik dacht meteen je profielnaam is perfect uitgezocht.

Terug in de feestzaal hebben we even gezellig gebabbeld met de andere mannen waarvan een man vooral bezig bleef dat hij helaas al weer heel vroeg moest gaan, en vroe of hij mocht zien wat er onder het jurkje zat. Lekkertje trok daarop haar jurkje uit en daar kwam een lekker figuur met een sexy lingeriesetje tevoorschijn. De man bleef nog en aantal keer zeggen dat hij helaas heel snel weg moest, dus dacht Lekkertje dan neem ik hem alvast mee naar de darkroom. Ik heb haar gevraagd of ik mee mocht, want ze had aangegeven dat ze niet meer dan 1 man tegelijk aan kon, maar dat vond ze goed. Ik had ook beloofd om op een afstandje te blijven kijken. En daar geilde ze volgens mij wel op.. Lekker bezig zijn terwijl er anderen toekijken. Ze deed geen pijpwerk, maar begon de man wel een lekkere trekbeurt te geven terwijl hij haar vingerde en in de nek kuste, ze trok haar mooie setje even uit zodat alles goed aangeraakt kon worden, en dat werd meteen gedaan. Terwijl ze bezig waren kwamen er twee oudere mannen kijken, en die konden de handen iets minder goed bij zich houden, maar lekkertje leek daar niet veel problemen mee te hebben. Op een gegeven moment kwam ik ook iets dichterbij staan om mijn vingers in het kutje van lekkertje te laten glijden. Ik vroeg of ik mocht beffen, aar daar was ze nog niet aan toe... Nadat ik haar een tijdje gevingerd had liet ze de andere man met zichzelf spelen en nam ze mijn inmiddels al hele tijd erecte pik in haar zachte masserende handen. Ze trok er heerlijk aan terwijl mijn vingers in haar zalige natte kutje zaten. Terwijl ze me aftrok kwamen Joke en Chica binnen in de grote zaal, en dat trok de andere mannen uit de darkroom, en ik kwam heerlijk klaar in haar lekkere warme handje. Toen besloten we om naar de hetero cinema te gaan, ik mocht weer naast haar plaats nemen en daar hebben we weer wat gepraat. Op een gegeven moment ging ik tijdens het praten haar benen strelen en gingen haar benen weer uit elkaar zodat mijn vingers wederom in haar natte kutje konden glijden. Terwijl ik haar vingerde kon ik heerlijk haar lekkere tepels likken en masseren. Schijnbaar vond ze het wel prettig want ze vroeg na enige kronkeling of ik zin had om te neuken... En geloof me als zo’n mooie dame je zoiets aanbied dan wil geen enkele man weigeren. Ze ging toen in de heterozaal klaar liggen, en ik deed het condoom (bedankt Joke) om mijn inmiddels alweer hard geworden pik.

Langzaam schoof ik mijn pik in lekkertejs heerlijke natte kutje. Terwijl ik mijn harde pik lekker op en neer stootte kwamen er weer wat mannen bij staan, die op een gegeven moment ook even aan de lekkere borsten van lekkertje wilden zitten. Ze duwde zachtjes de handen weg, en keek mij strak aan met dat mooie gezichtje, terwijl mijn pik in en uit haar schoof. Wat een genot om zo’n mooie dame onder je te hebben liggen die je strak aankijkt terwijl ze zegt dat ze gaat komen. Ik legde haar benen tegen mijn buik, en stootte lekker door. Nadat ze dat had gezegd duurde het bij mij ook niet meer lang en spoot ik het condoom lekker vol. Om even bij te komen gingen we aar de grote zaal waar Joke en Chica al vol in de weer waren met de betalende mannen. Lekkertje dacht niet dat ze daar mocht zijn, maar ik heb haar gezegd dat ze zeer actief was geweest, en dat de dames het waarschijnlijk niet erg zouden vinden. Dus gingen we samen op de rode bank bij komen. En dan zit je daar... in de hemel... een heerlijke dame naast je, die haar naam eer aan doet , en voor je Joke met haar mega tieten die een man pijpt, en daarachter chica die doggystyle genomen wordt terwijl ze een andere man ligt te pijpen... Terwijl ik genot van dit alles vroeg ik of Lekkertje het erg vond als ik haar weer zou strelen, en ze zei dat ze dat juist wel lekker vond. Toen stelde ik haar voor dat ze voor me moest gaan zitten. Enigszins twijfelachtig deed ze dat, en toen ze met haar lekkere lijf tussen mijn benen zat ben ik haar rug gaan masseren, met af en toe een streling naar beneden naar haar benen, terwijl ik dat deed werd mijn pik weer helemaal top hard. Ik weet niet of het mijn pik was, of doordat mijn handen haar borsten masseerde en ze genoot van mijn kussen in de nek, maar lekkertje begon met haar rug lekker tegen mijn ik op te rijden Terwijl de man die door Joke werd gepijpt genoot van het gekronkel van lekkertje. Op een gegeven moment zag lekkertje dat Chica niets te doen had, en toen vroeg ze of ik me door Chica wou laten pijpen. Aangezien ze eerder had verteld dat ze na de eerste neukbeurt niet klaar zou zijn voor een tweede ben ik met mijn pik naar Chica toegegaan, en die nam mijn pik meteen gulzig in haar lekkere pijpmondje. Terwijl ik door haar werd gepijpt zag ik dat lekkertje naar me aan het kijken was. Ik vond het van de ene kant wel heerlijk dat Chica aan mijn pik zat te lurken, maar het was ook lekker geweest als Lekkertje vanuit de massage weer op mijn pik was gekropen om mij daar bij Joke en Chica nog een keer leeg te rijden.... (Misschien een andere keer ) Ik vroeg Chica of ik haar mocht beffen, en dacht vond ze goed, dus ging ze met haar strakke lolita lichaam voor me liggen en begon mijn tong haar clitje te stimuleren terwijl er twee vingers in haar natte kutje gingen. (Voordat iemand denkt dat ik met mijn vingers overal maar na binnen ga, tussen iedere dame heb ik mijn pik en vingers gewassen) Chica genoot zichtbaar van het spel, maar mijn pik wou dat natte kutje ook eens voelen, dus Chica deed een condoom om mijn pik, en ik begon haar heerlijk te neuken. Terwijl ik bezig was greep ze een andere pik naast het bed, en begon die lekker te pijpen. Terwijl ik bezig was zag ik dat lekkertje zich was gaan douchen. Ik had wel al gemerkt dat ze tegen de man die na mij naast haar was gaan zitten dat ze niets meer ging doen, maar het was jammer dat ze naar huis ging. Toen ze uit de douche kwam en ze zich had aangekleed heb ik lekkertje bedankt voor haar heerlijke aanwezigheid en aandacht, en toen ik dat mooie jurkje weg zag gaan werd mijn pik alweer hard, dus ging ik eens bij Joke kijken, die had haar mondje nog vrij. Ze had een mooi strak zwart jurkje aan, waarin ze zo haar grote tieten uit kon halen. En dat deed ze ook. Terwijl haar zeer vakkundige mondje zich om mijn eikel sloot zat ik met haar heerlijke borsten te spelen. Haar mond ging heerlijk over mijn schacht, en boven aan bij de eikel werd ik heerlijk verwend met haar tongetje terwijl ze zachtjes met mijn ballen speelde. Na een aantal minuten zei Joke dat de andere mannen nu even moesten stoppen met vingeren, dus stelde ik voor om er gewoon een stokje voor te steken. Joke deed me daarop een condoom om en mijn stokje gleed er lekker in  Terwijl ik haar benen omhoog tegen mijn buik aanlegde liet ik mijn pik hard in en uit haar glijden. En die twee joekels van tieten gingen zo lekker mee. Ik moest even de benen aan de kant doen om lekker aan die tieten te likken. Al stotend kwam ik voor de zoveelste keer klaar die dag, en Joke had er ook wel plezier van geloof ik, ze kwam in ieder geval wat uitgeputter over toen ik mijn zaad in het condoom spoot.

Terwijl ik weer aan de zijlijn ging zitten gingen de dames even roken, en toen ze terug kwamen besloot ik nog 1 keer te genieten van de kersverse Chica (tenminste vers bij Erotica Amersfoort. Ze pakte mjn pik en de pik van een andere passant vast, en begon er zachtjes mee te spelen. Beide pikken groeiden al snel in haar vaardige handen, en ze besloot de andere pik in haar mond te steken. Terwijl ze mij nog even aftrok. Ik ben toen lekker met een van haar tepels en 1 van de tieten van Joke gaan spelen totdat de gepijpte man Chica ging neuken. Toen kwam Chica terwijl ze hard gestoten werd mijn pik weer verwennen met haar gulle mond. Nadat de andere man klaar was gekomen, vroeg ik aan Chica of ze op mijn pik wilde gaan zitten en dat wou ze wel... Ik werd heerlijk bereden door deze zalige meid, en terwijl ze mij bereed begon ze alweer een andere pik in haar mond te verwennen. Ik vroeg of ze wou gaan liggen, en toen heb ik er nog een paar minuten heerlijk van genoten hoe ze mij strak aankijkend leek te genieten van mijn stotende pik. Nadat ik deze neukpartij met veel plezier had afgerond merkte ik wel dat dit het actieve einde van mijn middag was. Het was toen rond 15.00 dus ik vond het best wel goed gered :) Ik ben nog een half uurtje blijven hangen, en zag dat 1 man volgens mij de tijd van zijn leven had... Joke was een man aan het pijpen met haar kont omhoog naar deze man gericht, en Chica was hetzelfde aan het doen, en de man was allebei de dames tegelijk aan het vingeren.

Terwijl ik terug aan het reizen was heb ik nog lekker na zitten denken over deze geweldige middag, en dat was niet zo handig met mijn strake linnen broek :) Thuis gekomen heb ik me daarom nogmaals lekker afgetrokken met dat heerlijke lichaam en gezichtje van Lekkerenaltijdzin in gedachte, en als ik voel hoe hard mijn pik nu weer is geworden van het typen van dit verslag ga ik zo meteen nog maar een kwakje er uit gooien.

Joke, Chica en zeker Lekkerenaltijdzin... Bedankt voor deze heerlijke middag, ik hoop dat ik jullie allemaal nog een keer tegen mag komen, en tot die tijd zullen jullie zeker nog eens door mijn hoofd spelen als ik lekker met mezelf zit te spelen.

Dikke kus voor de geweldige dames,
Patrick.

Ps, sorry mensen voor eventuele typefouten, maar mijn pik nam flink wat bloed uit mijn hoofd weg terwijl ik dit verslag aan het typen was :)
t-men7
Leeftijd: 43
Contacteer:

Re: Lekkerenaltijdzin, Joke en Chica bedankt voor de hete mi

Bericht door t-men7 »

Oh oh oh ik heb wat gemist lees ik al weer jammer!!!!
En patrick666 wat een super verslag zeg !!!

Groeten t-men
Benno2
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

He Patrick, wat een goed geschreven verslag.
Wat mij betreft een kanshebber voor het verslag van de maand.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
21x6genot
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door 21x6genot »

Top verslag, leuk om te lezen hoe leuk hoe een leuke middag je hebt gehad!
Massages
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Massages »

Patrick wat een Opwindend verslag.
Drie zeer mooie vrouwen die je laten genieten.
Niets is mooier dan een vrouw die kan genieten en daar voor gaat.
Ik Hoop "lekker en altijd zin" eens te mogen masseren.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: galuni en 25 gasten