Vragen omtrent de eerste keer

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
LisadeKat
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jul 2017 21:46
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 19
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Vragen omtrent de eerste keer

Bericht door LisadeKat »

Hallo,

Mijn vriend (21) en ik (19) zijn beide erg nieuwsgierig naar Erotic Cinema. Vooral ik vind het erg spannend en weet nog niet zeker of ik dit wel durf. We willen beide niks met andere doen, het gaat meer om de spanning.

1. Wat is de gemiddelde leeftijd, zijn wij zodadelijk de enige die jong zijn? Ik heb gelezen over de jongerendag maar las dat hier alsnog heel veel oudere op af komen en weinig jongere.

2. Word ik als "jonge" vrouw daar niet door iedereen volledig aangekeken? Aangezien er zoals ik gelezen heb alrijd veel meer mannen zijn

3. Is het ook mogelijk dat mijn vriend en ik een privé kamer huren?

4. In de bioscoopzaal, hebben mensen daar seks waar je bij bent?

5. Loopt iedereen naakt? Kan je normale kleding aan of ben je dan raar?

Ik hoor graag van jullie

Xx

Lisa
rick73
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 aug 2016 23:04
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Weesp
Contacteer:

Re: Vragen omtrent de eerste keer

Bericht door rick73 »

Beste Lisa,
Alles kan en mag.
Overal kunnen geile dingen gebeuren, maar daar hoef je niet aan mee te doen.
Kijken en bekeken worden is ook leuk.
Doe aan wat jullie lekker vinden, of uit.
Gewoon proberen, wat hebben jullie te verliezen?
Rick
Darr
Berichten: 137
Lid geworden op: 10 apr 2014 21:16
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Re: Vragen omtrent de eerste keer

Bericht door Darr »

Aangezien ik zelf ook een jongere ben en voornamelijk de jongerendag bezoek kan ik wel een antwoord geven op je vragen denk ik.

1. De gemiddelde leeftijd wisselt nogal, iedereen is welkom, ook op jongerendag. Alleen zijn naar mijn ervaring er wel een stuk meer jongeren die dag. Een oproepje doen op het forum helpt vaak, maar als een jong stel dit doet komen er vaak wel veel mensen op af. Via pb kan je dingen soms makkelijker regelen

2. Je zal denk ik wel veel bekijks hebben, maar als je gewoon duidelijk aangeeft wat je wel en niet wilt dan komt het goed. Jij en je vriend kunnen dit doen maar vaak zijn medebezoekers ook wel bereid om een oogje in het zijl te houden. En de medewerkster van de EC is ook altijd aanspreekbaar. Als er op dat moment ook andere stellen zijn wordt de aandacht ook een beetje verdeeld.

3. Niet dat ik weet, sommige gloryholes zijn wel redelijk "privé" maar deze zijn niet geheel afgesloten. En als er daar wat spannends gebeurd dan komen er toch vaak wel wat mensen kijken.

4. Soms heeft een stel er seks, meestal is dit in een andere ruimte naar mijn ervaring. Maar iedereen is vrij om seks te hebben waar die wilt. En als een stel geil bezig is dan is het wel eens moeilijk om van jezelf af te blijven ;)

5. Alleen bij naaktdag loopt iedereen naakt. Verder kan je aan en uitdoen wat je wilt.

Eerste keer is spannend , weet ik ook nog van mijzelf. Maar als je duidelijk aangeeft wat je wel en niet wilt komt het goed.
1martin
Berichten: 514
Lid geworden op: 09 okt 2012 11:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Vragen omtrent de eerste keer

Bericht door 1martin »

even een aanvulling op het voorgaande .
een leuk lingerie setje , is ook spannend .
maar kan ook proberen op een paren avond
dat lijk mij voor jullie een leuke avond ,voor de eerste keer .
Gr 1martin
Gebruikersavatar
CoupleGooi
Berichten: 153
Lid geworden op: 06 feb 2014 13:04
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Vragen omtrent de eerste keer

Bericht door CoupleGooi »

Waar zijn jullie precies naar op zoek? In principe is veel mogelijk, het beste geef je gewoon aan wat je wilt en ook wat je niet wilt.


Als je als stel de eerste keer alleen samen sex wilt, dan kun je dat het beste zeggen aan de omstanders. Anders denkt iedereen dat jullie ook sex met anderen willen en dan gaan de mannen dat steeds proberen.
Sportief en geil stel, hij 38 NL blond, sportief, zij 36 Latijns, knap en sexy zoekt stel of vrouw.
JohnV
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 mei 2017 13:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Vragen omtrent de eerste keer

Bericht door JohnV »

Eerste keer is spannend Lisa maar ik kan je verzekeren, er is altijd veel respect voor elkaar, wat je leeftijd ook is. In no-time voel je je op je gemak.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: bruinerobbie en 15 gasten