En naar een aantal uren bepakt en bezakt alles geshopt te hebben... U raadt het al was de verleiding zeer klein om "ons aller" welvertrouwde EC niet aan te doen, en het gevoel won het van het verstand

Voor een zomers dagje was het lekker rustig, en het bekende gezicht van Jan met een glimlach achter de toonbank verried dat hij het aardig naar zijn zin had in de koele winkel.
Een spontaan helder idee maakte zich van mij meester en dacht nog een paar cadeaus te kunnen bemachtigen voor Moederdag.
De vitrines leende zich uitstekend voor een nog passende dergelijke aankoop van omvang.
Het idee fascineerde mij wel.. maar liet het algauw varen voor wat het was, een hersenspinsel.
Vanuitgaande dat je niet je moeder of oma trakteert op Moederdag met een vibrator of "Rode hoge laarzen".
Oma van 93 zou spontaan een inval krijgen deze laarzen aan te doen, ze bemerkt het verschil niet, en bij de bingo zeggen: "ach gekregen van mijn kleinzoon'.

Het fiasco verwerkende.. even een kortstondig praatje met Jan, en toen door de zoemende deur.
Binnen was lekker rustig.. voor even

Na mij een "Locker" verschaft te hebben kwam er een stel uit de darkroom, gevolgd door een 8 tal heren. Als een wieder weerga werden zij in hen kielzog gevolgd naar de Hetrozaal.. waar de meute zich behaaglijk in de stoelen lieten zakken, in afwachting wat komen ging.
Als vanouds was het eerst voor mij een bakkie koffie, (Drink eerst voor Gij begint),. en liep een 15 minuten later geleidelijk eens naar de zaal om te kijken. Daar aangekomen werd het stel omringd door een haag van de aanwezige mannen op de 3e rij van achteren aan de linkerzijdevan de zaal.
De dame werd rijkelijk gevingerd en betast al zittende, haar vriend trok net zoals zij zelf een aantal heren af.
Na de begroeting van bekende dit schouwspel maar eens gade geslagen.
Naar wat ik hoorde was een brede gespierde jongen welkom.. en werd mij gevraagd als een "doorgeefluik"

Ik zal hem aanduiden als C. (hij heet anders natuurlijk) en een blik van herkenning mondde uit in 'he man' en 'yo man' en nog een zogehete boks gemaakt met de handen.
Observatie leerde inderdaad dat hij zichzelf niet meer zelfstandig op de rug kon krabben.. en de fitness apparaten zich een natuurlijke weg achter zich hadden gelaten. Eenmaal weer in de zaal kon hij helaas geen erectie krijgen en bleef het enkel bij betasten wederzijds.
Een oudere man neukte haar zittend in de stoel en kwam naar luttele minuten met een grauwe grom klaar.