Warme... zaterdag, zowel binnen als buiten!!!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
horney-wizzard
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Warme... zaterdag, zowel binnen als buiten!!!

Bericht door horney-wizzard »

Voor het Moederdag cadeau maar eens naar Amersfoort om te winkelen.
En naar een aantal uren bepakt en bezakt alles geshopt te hebben... U raadt het al was de verleiding zeer klein om "ons aller" welvertrouwde EC niet aan te doen, en het gevoel won het van het verstand ;)
Voor een zomers dagje was het lekker rustig, en het bekende gezicht van Jan met een glimlach achter de toonbank verried dat hij het aardig naar zijn zin had in de koele winkel.
Een spontaan helder idee maakte zich van mij meester en dacht nog een paar cadeaus te kunnen bemachtigen voor Moederdag.
De vitrines leende zich uitstekend voor een nog passende dergelijke aankoop van omvang.
Het idee fascineerde mij wel.. maar liet het algauw varen voor wat het was, een hersenspinsel.
Vanuitgaande dat je niet je moeder of oma trakteert op Moederdag met een vibrator of "Rode hoge laarzen".
Oma van 93 zou spontaan een inval krijgen deze laarzen aan te doen, ze bemerkt het verschil niet, en bij de bingo zeggen: "ach gekregen van mijn kleinzoon'. :)
Het fiasco verwerkende.. even een kortstondig praatje met Jan, en toen door de zoemende deur.

Binnen was lekker rustig.. voor even :o
Na mij een "Locker" verschaft te hebben kwam er een stel uit de darkroom, gevolgd door een 8 tal heren. Als een wieder weerga werden zij in hen kielzog gevolgd naar de Hetrozaal.. waar de meute zich behaaglijk in de stoelen lieten zakken, in afwachting wat komen ging.
Als vanouds was het eerst voor mij een bakkie koffie, (Drink eerst voor Gij begint),. en liep een 15 minuten later geleidelijk eens naar de zaal om te kijken. Daar aangekomen werd het stel omringd door een haag van de aanwezige mannen op de 3e rij van achteren aan de linkerzijdevan de zaal.
De dame werd rijkelijk gevingerd en betast al zittende, haar vriend trok net zoals zij zelf een aantal heren af.
Na de begroeting van bekende dit schouwspel maar eens gade geslagen.
Naar wat ik hoorde was een brede gespierde jongen welkom.. en werd mij gevraagd als een "doorgeefluik" :) die jongen in de "Lounche ruimte" eens te roepen daar hij voldeed aan het signalement. Sinds lange tijd niet geweest maar nu toch gekomen zat hij nippend aan zijn blikje cola.
Ik zal hem aanduiden als C. (hij heet anders natuurlijk) en een blik van herkenning mondde uit in 'he man' en 'yo man' en nog een zogehete boks gemaakt met de handen.
Observatie leerde inderdaad dat hij zichzelf niet meer zelfstandig op de rug kon krabben.. en de fitness apparaten zich een natuurlijke weg achter zich hadden gelaten. Eenmaal weer in de zaal kon hij helaas geen erectie krijgen en bleef het enkel bij betasten wederzijds.
Een oudere man neukte haar zittend in de stoel en kwam naar luttele minuten met een grauwe grom klaar.
The man with magic power is always coming with a´ smile.
Anyway, Anyhow, Anywhere.... en do his job serious!!!
horney-wizzard
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Warme... zaterdag, zowel binnen als buiten!!!

Bericht door horney-wizzard »

Tevens was hier ook voor het stel de middag teneinde.. want kort hierna verlieten zij de cinema. B. en R. en H. hielden een rookpauze, (en ik zei de gek :) ) om nog wat zonnenstralen op te pikken.
Kort daarna was het weer eens tijd voor een bakkie koffie.. en een praatje met de heren. De klok tikte gestaag door en even voorbij vieren ging de deur open met een snerpende zoem.. en stapte er wederom een stel binnen.
Een sjieke mondaine jonge vrouw met bruine nootachtige ogen. Haar gewelfde lichaam was gehuld in een mooie blouse en elegante rok met stijlvolle zwarte pumps. Van haar gezicht tekende een ondeugende lach af.. en ze keek quasi verlekkerd naar mijns persoon nippend aan het bekertje koffie.

Voor haar reden om zich te doen omkleden, en maakte de leren polsbanden vast om haar polsen.
Ook hen gingen voor in de Hetrozaal en zochten een plaatsje vooraan links.
De film had een Aproditische werking en baande zich een weg naar meer bij het stel, en zo ontstond er een mooi samenspel tussen de heren en het stel.

De dame pijpte haar vriend die zittend in de stoel bleef zitten.. en boog zich met haar billen naar het publiek. Ze genoot zichtbaar van de aanrakingen en het beroeren van haar borsten en poesje.
B. was ondertussen bezig om de dame tot een spuitende fontein te laten komen, en vingerde haar op de goede plek.
Nu vondt hij en de dame dat het tijd was voor een "goede binnenkomer".
Staand en haar vriend nog aan het pijpen haar heerlijk achterlangs genomen en vol overgave deze dame heerlijk verwend. Hierna was het de beurt aan B. en H. die door haar zalig gepijpt werden op het matras onder het tv scherm. Zo gezegd was er ook weer een moment dat ze weer heerlijk genomen wilde worden.. en zo niet alleen door haar vriend.
Ruggelings op het matras was het mijn beurt tendeel, om haar weer heerlijk te nemen en ze kreunde een lieve lust. Samen met de woorden ooohh lekker en ooohh fuck resoneerde de klanken aardig in de zaal.
Haar vriend riep veelvuldig dat ze een "vuile slet" was. Al deze woorden deden mij ertoe besluiten grommend het condoom vol te spuiten.

Tot zover was het nog niet gedaan.. want na de koffie ging het stel uitdrukkelijk verder.
Op het grote matras in de "Lounche ruimte" bij koffieautomaat werd de dame met haar polsbanden staand op het matras aan het plafond vastgeklikt. Nu werden haar borsten en billen beslagen door verschillende mannen handen.. en ze genoot dubbel en dwars.. was haar momentje.
Ze vibreerde bij iedere slag op en luidde kreuntjes ontglipte uit haar mond.
Na een poosje werd ze los gemaakt en was het tijd voor een "sperma douche" die ze liggend op haar rug op het matras ontving.
Boys with them toys.. haar borsten en buik tekenden een witte dikke laag af op al het geweld van de spuitende heren... waaronder ik zelve, en ze genoot zichtbaar van het contrast.

Inmiddels was het voor een ieder tijd om naar huis te gaan.
Het was niet druk maar een relaxte en spannende zaterdag... met net zulks soort warme temperaturen als buiten.

Ik wil de stellen bedanken voor hen intrede in EC en hen daverend spel dat zij met ons wilden delen.

En ook B. en R. en H. en C.

Tevens wil ik ook nog Sir Humpalot bedanken.. voor zijn advies.
En zeggen dat ik voortaan.. niet meer het zondagskatern van de Volkskrant lees, maar hedendaags ben overgegaan op het Parool ;)
Aldoende leert men.

Groetjes,

Melvin.
The man with magic power is always coming with a´ smile.
Anyway, Anyhow, Anywhere.... en do his job serious!!!
88er
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door 88er »

Nu heb ik spijt dat ik zaterdag toch niet even langs ben gegaan..
Bischierig
jongblondsletje25
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door jongblondsletje25 »

Hi Horney-Wizzard,

Weer een lekker verhaal.....
Gisteren gelezen toen mijn vriend na de voetbal training ging.
Eventjes onder het douchen.... kon ik het niet laten de massagestraal van de douchekop op mijn doosje te richten. ;)
Dat is zoooo.... lekker, na de spanning van het lezen.

We zien je zeker nog wel voor we op vakantie gaan.

Doeiii xxx Rebecca.
Mona
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 27
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Mona »

Hai Melvin,

Errruuuuggg leuke stukjes schrijf jij :D
Misschien kunnen we eens weer wat leuks doen in ec.
D8 misschien met Rebecca als je dit leuk vind...
Zij vind het vast ook leuk. ;)
De laatste keer met jou was helemaal fantastisch ieeee hele leuke avond gehad
jij en PDH. hebben mij toen heerlijk verwend samen met mijn vriend.
Om kippenvel van te krijgen.
Als we gaan hoor je dit.
Wellicht is PDH de borstenman er dan ook weer.
Mijn vrien krijg ik wel mee, hij vindt je ook een toffe gast.... en dat zegt ie niet gauw... de schat

We hopen je gauw weer eens te zien.... wellicht komt Rebecca met vriend ook.... hmmmm, krijg nu al zin :lol:

xxx Mona & Edwin.
pdh
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door pdh »

Hoi Mona en Edwin,
Leuk om te horen dat de EC avonturen jullie bevallen en dat je hierdoor weer zin krijgt in een leuke tijd. Melvin en ik zijn er dan graag weer bij, stuur ons maar een PB en we zullen graag weer aan de slag gaan voor een heerlijk eigen avontuur voor jullie.
Groet, PDH
Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten