Geile dinsdagmiddag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
jaygomez
Berichten: 214
Lid geworden op: 25 mar 2015 18:26
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Geile dinsdagmiddag

Bericht door jaygomez »

WoW zo geil

Elke ik ken je nog niet wil er graag bij zijn elke keer mis ik je

Ik hoor graag wat je allemaal hebt gedaan gister

Groetjes
Gomez
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Geile dinsdagmiddag

Bericht door Plumberjack »

Hoi Elke.

Goed dat je erbij was gisteren , en dat je mij je vertrouwen geschonken hebt om toch te komen zonder je vriend .
Fijn dat je het naar je zin gehad hebt .
Er zijn er zeker die van deze middag , die ik samen met Sense georganiseerd had , nog een verslag gaan schrijven .
Aduh heeft dat mij al beloofd .
Misschien dat Linda ook eens neer wilt zetten hoe ze deze middag beleeft heeft
Die heeft ook nog met jou gespeeld , en was erbij vanaf het begin .
Misschien Mike wel , de vriend van Linda , zijn eerste keer bij onze groep .
Rosalie gaat zeker wat schrijven , en Benno was er vanaf 1 uur .
Eva , Ester Beppie en Heidie ben benieuwd hoe jullie het ervaren hebben
En mannen vertel hier maar eens , wat jullie gezien hebben van Elke
Of wat jullie met haar gedaan hebben , of zij met jullie

Gr. Jack
Keurmeester
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 okt 2008 14:41
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Geile dinsdagmiddag

Bericht door Keurmeester »

Wat een ongelooflijk mooie en vooral ook geile middag.
Ik had geen idee waar ik in terecht kwam maar het was SUPER. Ik ben een exhibitionist maar vooral ook een voyeur. Niet dat ik mijn handjes niet eens even laat wapperen of m'n tong alleen voor het eten en praten gebruik maar toch......hoofdzakelijk een voyeur.
Ik was er al om een uur of half 12 en een uurtje later waren er diverse stellen/dames. Kennelijk een groep die elkaar goed kende want er werd kwistig met voornamen gestrooid. Heb niet alle namen onthouden maar toch...... Heidi ging al snel naar de cruiseruimte tussen de bioscoopzaaltjes maar vond het daar toch wat te smal allemaal. Ze verdween naar de gay bios waar ze heerlijk werd gevingerd. Duurde niet lang of ze werd van achteren werd geneukt. Laat ik nou toevallig net naast haar staan en laat ik nou toevallig haar klitje te pakken krijgen......... De vloer kan er nog over meepraten. Inmiddels was ook Betty (?) op het gekreun afgekomen en zij presteerde het, met hulp van de toegesnelde mannen, om de vloer kleddernat te maken.
Terug in de "kleedkamer" bleek ook een overheerlijke blonde dame aangekomen te zijn. Naam ben ik ff kwijt maar wat een ongelooflijk geil mens. Er wordt wel eens gezegd "die lust er wel pap van" nou......als er iemand pap lust...... ongelooflijk. Zij is echt een paar uur achter elkaar geneukt......en ze bleef er om vragen met haar opgesprongen rokje.
Vanaf het begin was ook Linda aanwezig met haar vriend. Eerst nog wat terughoudend maar toen toch langzaam aan begonnen in de bios. Nog wat onwennig voor haar vriend.
Een volgende "verschijning". Ja "verschijning" is best een goede uitdrukking voor haar. Elke. Een mooi figuur en super, super geil. Werd eerst op het ronde bed geneukt, Elke bovenop met haar kontje uitdagend en uitnodigend naar achteren. Haar sterretje smeekte om aandacht. Een DP'tje kon niet uitblijven. En dat gebeurde ook. Iedereen kroop bij haar in de buurt in de hoop dat ze met 2 gevulde gaatjes ook nog haar mondje vol liep proppen. En natuurlijk...... wat een heerlijke geile slet (met ALLE respect uitgesproken).
De "leiding" werd op een bepaald moment genomen door ???? (sorry zat meer op de dames te letten haha). Er werden 6 mannen geblinddoekt en op een rij gezet. De aanwezige dames mochten de heren verwennen en dat werd met heel veel overgave gedaan. (bescheiden als Elke was nam ze er gelijk maar 2 hihi).
Daarna kwam nog een dame binnen (Roos ?). Een mooie struise dame die door ???? aangelijnd werd. In opdracht van hem kreeg ze heel wat vlees te verstouwen en volgens mij ging er geen druppel verloren. In de darkroom werd nog haar pijngrens opgezocht met de zweep. Ze kon veeel hebben. (meer dan de heerlijke blonde dame die net in de stoel lag en een onbedoelde "streling" van de zweep meekreeg haha)
Al met al een ongelooflijk geile middag. Ik heb met volle teugen genoten.
Geen idee dat een "pissparty" zo zou aflopen.
Wellicht is dat na 3 uur nog gebeurd maar toen was het tijd voor deze voyeur om weer eens buiten te kijken.

Mocht er nog eens zoiets georganiseerd worden...........ik ben GRAAG van de partij.
Middels PB'tje ?
Invisable_m
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 jul 2015 21:57
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Re: Geile dinsdagmiddag

Bericht door Invisable_m »

Wow zeg..... dat klinkt echt enorm geil.

Toch al poosje hier aangemeld....en zo nu en dan meelezen...heerlijk! Moet toch echt een keer van komen, maar de eerste stap is toch ff een drempel.

Deze dinsdagmiddag stond niet op forum? Ofwel?
Was georganiseerd middels PM's? Dan alleen voor geregelde bezoekers?

Lezen van zulke geile avondtuurtjes in de EC wil ik echt een keer die drempel over.....
Altijd geil, altijd zin..... M, 39jaar, 179cm, normaal postuur, kortgeschoren hoofd, strak/glad geschoren lul.
Pieter 8
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2017 14:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Geile dinsdagmiddag

Bericht door Pieter 8 »

Voor mij niet de eerste keer bij EC, maar een feestje zoals deze keer nog niet meegemaakt. Wat genieten was dit. Ik was nog wel enigzins terughoudend toen bleek dat een heleboel elkaar al kenden en later hoorde ik dat dit vaker zo georganiseerd wordt, nice.
Ik genoot eerst van het aangezicht van de geblindoekte mannen die door de vrouwen nu eens onder handen genomen mochten worden. Dat lieten ze zich geen tweede keer zeggen.... hmmmm
Daarna werden de verschillende plekken in ec goed bemand, of bevrouwd eigenlijk... ik ging de darkroom in achter de blonde vrouw met korte rokje aan. Volgens verwachtten haar man en zij mij al een beetje en dat gaf al een vrijer gevoel. Haar man duwde als snel haar hand om mijn lul, waar ze lekker mee begon te spelen, terwijl ik haar enorm natten kutje met drie vingers bespeelde. Als snel werd het drukker en nam zij plaats in de sling, waar zij als werd geneukt terwijl ze mijn lul in haar mond had. Ze bleef door gaan en na een paar neukbeurten van diverse mannen, zoog ze voorovergebogen mijn lul voor de eerste keer leeg. Ff bijkomen maar, dus wat rondkijken. Wow wat genietenvan al die verschillende vrouwen die op zich op allerlei manieren niet onbetuigd lieten. Overigens viel mij ook op hoe goed en discreet alle mannen waren vandaag. Geen ongemakkelijke situaties volgens mij. De dame in het jurkje, op hakken en in netpanties was me zeker ook opgevallen, maar helaas durfde ik mijn stoute schoenen niet aan te trekken om haar te benaderen, maar toen ze zich ging aankleden zei ze nog wel ff dat vooruitstekend ding wel gevaarlijk kon zijn :), en toen ze wegging gaf ze me ineens een kus en zei tot de volgende keer. Ik hoop het!
Terug naar de heterobios, daar was de blondevrouw met rokje al weer volop bezig, ze kreeg er geen genieg van, genieten. Toen het daar wat rustiger werd en ik ff in een stoeltje ging zitten, ging ze ineens op haar knieen voor me zitten en zoog me voor de tweede keer die dag leeg, terwijl hij haar man tussendoor met zijn hand haar sappen nog even liet lopen. Wat een feest, dan vergeet ik nog al het zicht op de mooie slanke blonde dame die gesabdwiched werd of de zweepslagen voor die lekker slavin...
Wat mij betreft dus voor herhaling vatbaar! Thanks allen.
Gebruikersavatar
Benno2
Berichten: 699
Lid geworden op: 12 apr 2013 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Geile dinsdagmiddag

Bericht door Benno2 »

Als ik om 13.00 uur de winkel binnenkom heeft Rosalie zich al omgekleed in een lak jurkje. we gaan gauw naar binnen want we weten dat het feest al een uur bezig is.
Meteen bij binnenkomst komen we Plumberjack tegen die een halsband voor Roos heeft en polsbanden. Nadat we onze spullen hebben opgeborgen gaat Jack Roos vastzetten aan het kruis in de darkroom. Ik verken even alle ruimtes om te zien wie er zoal zijn. Dat zijn er behoorlijk wat. Linda is er met Mike. Ik zie Eva, Beppie, Heidi en Elke. Ook een hoop bekende mannen: Ricardo, Leukstebuurman, Trebor, Martijn, Aduh, Gerry, Jack1 en nog een hele hoop anderen. De meeste ken ik wel, maar niet iedereen bij naam. Het is gezellig, ontspannen en geil.

In de darkroom krijgt Rosalie er van langs met de zweep. Op het grote bed zit Elke op Martijn en is ze hem aan het berijden, terwijl ze een andere man pijpt. Ik probeer even of het in deze houding lukt om haar anaal te penetreren, maar dat blijkt lastig. In alle hoeken van de cinema is wel iets geils gaande. Heidi wordt flink genomen in de gynaecologenstoel en spuit daar de hele boel onder. In de sling ligt Eva te genieten. Daar wil ik ook wel even aan mee doen. De sling is wat hoog afgesteld, zodat ik op mijn tenen moet staan, dus proberen we die eerst wat lager te stellen. Daarna kan ik Eva lekker neuken. Terug in de centrale ruimte ligt Ricardo op zijn rug. Elke kruipt over hem heen en begint hem te pijpen. Een goede gelegenheid om elke van achteren te bestijgen. Op de bank zie ik Linda en Mike toekijken. Terwijl ik van achteren in Elke's kutje stoot, zegt Ricardo: "Nu is het een keer andersom" (doelend op een vergelijkbaar trio met Rosalie, waarbij ik de gepijpte en hij de stotende partij was). Speaking of Roos, ik ga even kijken bij haar en zie dat ze - zwetend en met beslagen bril - goed genomen wordt.

In de homo-cinema (die vanwege de grote drukte bij het hetero-gebeuren is betrokken) ligt Linda op het bed, waar haar kutje gelikt wordt door M. Elke is er ook bijgekomen en zij buigt zich over Linda heen om haar te zoenen en te strelen. Elke wordt op haar beurt van achteren gelikt door Mike die op zijn knieën achter haar zit. Na een tijdje vraag ik aan M of ik zijn plaats mag innemen. Eindelijk mag ik weer eens plaatsnemen tussen de benen van lekkere Linda. Ik lik eerst even haar kutje, maar wil haar dan graag neuken. In de grote drukte van orgie die er in EC gaande is, is het moeilijk om dezelfde intimiteit te hebben als wanneer het gezelschap kleiner is, maar toch geniet ik van dit moment. Naast ons tilt Mike Elke op om haar staand te nemen met haar benen om hem heen.

Terug in de centrale ruimte zie ik dat ook C en E gearriveerd zijn om deel te nemen aan de feestelijkheden. Terwijl E iemand aan het klaarpijpen is, neuk ik haar van achteren. Het is nu zo druk en warm in de ruimte, en de zuurstof lijkt wel zo'n beetje te zijn opgebruikt door de grote hoeveelheid hijgende, zwoegende, geile mensen. Ik raak buiten adem en moet even bijkomen voor ik weer verder kan. Dan zie ik dat eindelijk Rosalie even niet in beslag wordt genomen door anderen. Ik neem haar mee naar de homo-zaal, waar het op dat moment helemaal leeg is en we gaan lekker bezig op het bed. Uiteraard blijft het niet lang leeg. Binnen de kortste keren stroomt het ook daar vol. Toch kan ik lekker lang ongestoord mijn geile gang gaan met Roos. Als ik weer even pauze nodig heb, wordt mijn plaats ingenomen door Jack1

Op het grote bed wordt Martijn net klaar gepijpt door E. Dat lijkt me ook wel wat. Dus neem ik daarna zijn plaats in. E begint me te pijpen, maar wordt ook van achteren geneukt, waardoor ze zich niet volledig op haar taak kan concentreren :lol: . Maar als E eenmaal een pik te pakken heeft stopt ze niet tot ze hem heeft alten spuiten, dus uiteindelijk moet ook ik er aan geloven. Ik spuit mijn zaad in haar gulzige mondje.
Inmiddels zijn er veel mensen al bezig zich aan te kleden en te vertrekken. Ik praat nog wat na met diverse mensen, ga dan douchen en neem afscheid.
Jack en Sense (die er helaas zelf niet bij kon zijn), bedankt voor het organiseren van dit heerlijke feestje.
En dank aan alle dames en heren die deze middag tot een daverend succes hebben gemaakt. Ik kijk uit naar de andere verslagen.
Laatst gewijzigd door Benno2 op 23 aug 2017 21:10, 4 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Rosalie
Berichten: 16
Lid geworden op: 04 mei 2017 10:00
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Geile dinsdagmiddag

Bericht door Rosalie »

In een netpanty zonder kruis, zwak minijurkje van lak en leren laarzen die tot over mijn knie komen wandel ik rond 13.00 uur de EC binnen. De broeierige sfeer zorgt voor de nodige verhitting en als ik mijn jas uit doe, waarmee ik mijn outfit onthul, kijkt menig man goedkeurend op. Terwijl ik mijn spullen netjes in een kluisje doe, hoor ik overal geile geluiden! Het is ontzettend druk en waar ik ook maar kijk zie ik naakte lichamen elkaar verwennen. Dat belooft veel goeds ;)

Plumberjack zit op het grote matras en doet mij een collar en polsbanden om. Hij laat me knielen op de grond en gretig neem ik zijn paal in mijn mond. Vol overtuiging pijp ik hem hard en sabbel ik aan zijn ballen, iets wat ik heerlijk vind! Inmiddels staat er een kring van mannen om me heen en neem ik de ene na de andere pik in mijn mond, terwijl mijn handen ook niet om werk verlegen zitten. Dan trekt Plumberjack me overeind en neemt me mee naar het kruis. Daar word ik aan de haken vastgezet, terwijl mijn lichaam door verschillende mannen wordt onder handen wordt genomen. Er glijden tongen over mijn tepels en vingers in mijn kutje! Ik kreun van genot en kan er geen genoeg van krijgen. Dan komt Plumberjack aanlopen met een zweep en maken de mannen plaats, zodat hij mij kan bewerken. Mijn borsten hangen al uit mijn jurkje en speels slaat hij er net langs heen, zodat mijn tepels nog net de klap meekrijgen. Hmmm... ik sta alweer te trillen op mijn benen. Hij voert het tempo op en laat de zweep lekker over mijn lichaam knallen. Als de voorkant van mijn lichaam gloeit van de slagen, word ik omgedraaid en steek ik mijn kontje naar achteren. Hier gaat Plumberjack iets harder tekeer en ik merk dat genot op het randje van pijn balanceert. Ik krijg de opdracht om mijn slagen te tellen, van tien naar nul. Halverwege raakt de zweep de voet van de vrouw die in de sling lekker wordt geneukt en ook zij gilt het uit, echter om een andere reden dan ik.

Als Plumberjack zijn zweep weer opbergt, staat mijn kontje zo mooi naar achteren dat een man spontaan zijn harde pik in mijn kutje laat glijden en me lekker begint te neuken. Ik heb het inmiddels bloedheet en glibber van het zweet, waardoor ik met mijn handen telkens van het kruis af glij. Maar als je zo lekker geneukt wordt, maakt dat niets uit! Meerdere mannen staan te kijken en sommigen pakken hun kans. Om beurten word ik heerlijk genomen en ik kreun de boel bij elkaar! Damn, dit is lekker! Als ik word losgemaakt, word ik naar de bank in de centrale ruimte geleid. Op het bed is geen ruimte meer ;) Ik begin weer met pijpen en laat mijn mondje om verschillende harde pikken glijden. Als er een opening op het matras is, gaat er een man op het matras liggen zodat ik hem kan pijpen terwijl een ander mij van achteren neukt. Dat vind ik zo geil! Dan besluit Plumberjack dat mijn kutje wel wat meer aandacht heeft verdiend en ik ga op mijn rug op het matras liggen. Terwijl hij over me heen hangt, zodat ik zijn ballen kan verwennen, laat een andere man zijn vingers in mijn kutje glijden om mijn G-spot te stimuleren. Het duurt niet lang voordat ik een orgasme op voel komen en ik word door verschillende armen op mijn plek gehouden, terwijl ik kronkel van genot.

Even tijd voor pauze! Ik krijg heel lief een bekertje water aangereikt van iemand en neem plaats op de bank. Maar rust krijg ik niet, want Benno komt naar me toe en hij weet altijd de juiste knopjes in te drukken ;) Het is nogal druk in de centrale ruimte, dus we lopen naar de hetero cinema. Maar ook daar is het hartstikke druk. De gynaecologen stoel heb ik afgelopen zaterdag geprobeerd, maar ik vind het een onhandig ding. Dus we lopen de gay cinema in. Hier is het wel rustig én lekker koel. Maar niet voor lang! Zodra ik voor op het bed ga liggen en Benno me heerlijk neukt, komen er verschillende mannen binnen om te kijken wat wij aan het doen zijn. Ik voel weer handen over mijn lichaam glijden en tongen die met mijn tepels spelen, terwijl ik met mijn ogen dicht geniet van het heerlijke ritme waarin Benno keer op keer diep in mij stoot. Hij gebruikt ook zijn vinger om mijn klitje te stimuleren en ik geef me over aan het gevoel. Voor de tweede keer deze middag kom ik kreunend klaar en ik blijf even slapjes op bed liggen. Benno loopt ondertussen naar de douche, hij moet zo gaan, maar ik heb nog wel zin in meer. Gelukkig staat Jack1 naast me en ik kijk hem ondeugend aan. Meer aanmoediging heeft hij niet nodig. Hij schuift een condoom om en stoot zijn harde pik naar binnen. Ik weet niet hoe hij het voor elkaar krijgt (ik ben namelijk helemaal niet zo lenig) maar ik word zo ongeveer dubbel gevouwen, zodat hij extra diep in mijn kutje kan glijden. Met zijn armen duwt hij mijn benen naar beneden, waardoor ook mijn kontje iets omhoog komt, en het is heerlijk! En wat een uithoudingsvermogen!

Na Jack1 maak ik kennis met M. Ik ben bij binnenkomst al aan hem voorgesteld door L., maar ik had nog niet het genoegen gehad om hem (en zijn lichaam) te leren kennen. We beginnen te zoenen en hij vingert me, terwijl hij me vasthoud en met zijn andere hand over mijn rug kriebelt. Een welkome afwisseling na alle harde seks en ik geniet er ontzettend van. Er staan een paar mensen op het punt om te vertrekken, dus we besluiten even terug te keren naar de centrale ruimte om iedereen gedag te zeggen. Voor het gemak trek ik ook mijn outfit uit, het is ontzettend warm en ik voel me naakt nu even prettiger. Ook haal ik even water en ik ga op de bank zitten om even op adem te komen.

Dan zie ik Ricardo richting de hetero cinema lopen. Ik heb de hele middag al uitgekeken naar deze lekkere black beauty, dus ik pak mijn kans en loop er achter aan. Gewillig ga ik op het bed liggen en open ik mijn benen, zodat hij zijn pik naar binnen kan laten glijden. Met een kleine ruk word ik ook nog even naar voren getrokken, zodat mijn kontje net over de rand hangt en Ricardo me lekker diep en hard kan neuken. Er staan inmiddels een hoop mannen om ons heen en ik neem een pik in mijn mond en een in mijn hand. Het is een heerlijke geile bedoeling! Ricardo staat zijn plek af aan een ander en komt naast me staan. Terwijl ik M. pijp, trek ik hem. Ergens wisselen ze van plek en als de man die mij aan het neuken was zijn condoom heeft volgespoten, neemt Ricardo weer plaats tussen mijn benen. Hij gaat lekker wild tekeer en ik voel dat mijn orgasme steeds dichterbij komt. Ik kan ook geen pik in mijn mond erbij hebben, omdat ik hier zo van geniet! Als Ricardo dan ook nog naar voren leunt, zodat hij zijn pik extra diep naar binnen kan stoten, voel ik mijn lichaam alweer samentrekken van genot en word mijn lichaam overspoelt door de warmte van een orgasme. Ook Ricardo heeft een hoogtepunt bereikt en trekt me zachtjes overeind, zodat ik niet van het bed af glij.

Na deze neuksessie ben ik helemaal op en ik besluit dat het mooi is geweest. Na een verfrissende douche trek ik mijn 'gewone' kleren aan en, na iedereen gedag te hebben gezegd, loop ik voldaan naar buiten. Dat was weer een fantastische middag!

Sorry heren: jullie waren met zoveel dat ik niet van iedereen de naam heb meegekregen/onthouden. Maar zoals uit het verslag wel blijkt, heb ik overal van genoten ;)
Invisable_m
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 jul 2015 21:57
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Re: Geile dinsdagmiddag

Bericht door Invisable_m »

Wow!

Wat kan jij heerlijk zo'n geil avontuur verwoorden Rosalie!
Altijd geil, altijd zin..... M, 39jaar, 179cm, normaal postuur, kortgeschoren hoofd, strak/glad geschoren lul.
Gebruikersavatar
CenE
Berichten: 87
Lid geworden op: 01 jun 2015 10:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Geile dinsdagmiddag

Bericht door CenE »

Wat een geile middag, Esther heeft weer genoten van alle aandacht.
Het was behoorlijk druk, en ik was volgens mij de enigste man met kleren aan.
Maar zeker genoten van mijn geile vrouwtje die de ene na de andere pik in haar mondje nam.
Ook het gekletter van haar spuitende kutje., tuurlijk door Martijn, was geil om te zien.
Tegen het einde van deze geile bijeenkomst nog even in de sling genomen door Gerry en daarna door een aardige man goed onderzocht in de gynaecologe stoel, dit terwijl haar mondje voor de zoveelste keer werd volgespoten.
Heren en dames, super bedankt en niet te vergeten Patricia.

Dus, zeker tot de volgende keer en ik beloof dat ook ik dan uit de kleren ga.

CenE
Nee heb je......
aantwater
Berichten: 70
Lid geworden op: 24 jul 2008 11:49
Geaardheid: hetero
Locatie: het Gooi
Contacteer:

Re: Geile dinsdagmiddag

Bericht door aantwater »

Het was een van de geilste middagen bij EC die ik heb meegemaakt.
Hier wat impressies van mij.

Een hoop aanwezigen kenden elkaar.
Er werden over en weer mensen begroet en er ontstonden geanimeerde gesprekken.
Dat is leuk en gezellig,
maar we zijn bij EC dus er wordt aan seks gedaan.

Op verzoek van Jack nam een rij geblinddoekte mannen plaats
waar de dames op aan mochten vallen.
Vrijwel meteen werd en getrokken en gepijpt.

Aansluitend verspreidde het gezelschap zich over de cinema.
Ik de tussenruimte werd een hele mooie dame uitgebreid geneukt in de gynaecologenstoel.

Op het grote bed ging een mooie blonde dame helemaal los op de haar aangeboden pikken.

In de sling werd een lekkere dame genaaid aan de ene kant.
Aan de andere kant pijpte ze naar hartelust.

Een hele elegante dame lag wijdbeens op de bank.
Zij werd gevingerd door haar begeleider.
Toen hij er vier vingers in had
verdween ook zijn duim in haar kut en werd zij liefdevol gefist.
Aan de lopende band kwam zij klaar.
Iets geilers kan ik me niet voorstellen.

De sfeer was uitstekend en respectvol.

Patricia, dank voor de altijd stralende ontvangst
Jack, bedankt voor de uitnodiging.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten