Vandaag om 18:00 uur kwam ik onverwacht op het feestje van Joke en Foxxy. Ik wist er niet van en na enige aarzeling toch maar een bandje gekocht.
De meiden kwamen al snel binnen en ik heb gekeken hoe ze zich klaarmaakten voor het feestje. Er kwamen ern paar mannen binnen.
Op de matras werden we aangemoedigd om in actie te komen. Joke wilde me wel verwennen. Ze begon me te pijpen en wow wat deed ze dat lekker en goed. Ik vind het erg opwindend om andere mannen ook bezig te zien. Ik ben een beetje bi.
Terwijl ze me pijpte kwam er een man bij staan en keek toe. Omdat ik al bijna klaarkwam door de uiterst bekwame pijpbeurt vroeg Joke of het goed was dat ze deze andere man even aandacht zou geven. Ik vond het prima. De man kwam ook op het bed en Joke begon hem ook te vewennen. Ik vond het zo geil om te zien en vroeg of hij hetero was. "Het ligt eraan" antwoordde hij. Ik vroeg of ik hem mocht aanraken en dat vond hij okey.
Ik pakte zijn ballen terwijl zijn pik in Joke haar mond verdween. How, wat geil.
Terwijl Joke hem aan het pijpen was zocht ik met mijn mond die van haar. Onze tongen vonden elkaar en ook samen de dikke paal van deze man. We pijpten hem beiden en dat werd erg gewaardeerd.
Joke was erg verrast. Ze had het nog niet vaak meegemaakt en eerlijk gezegd ik ook niet. Het was wel een vurige wens van me.
A dream come true!
We wisselden steeds af. Ik pijpte hem, dan Joke en daarna pijpte ze mij en hij mij ook. We gingen echt met ons drieën. Naast ons had Foxxy twee mannen verwend en even had ze niets te doen. "Mag ik er een lenen van jou Joke" vroeg ze. Ik bood mezelf aan. Foxxy begin me te verwennen met haar mond. En ik voelde ondertussen de hand van de man over mijn billen naar mijn ballen gaan.
Wat een superlekkere ervaring was dat.
Op een gegeven moment pijpten Joke en Foxxy samen de man. Ik keek en probeerde er bij te komen. Gelukkig kreeg ik alle ruimte en zo werd de man door ons drieën verwend.
Uiteindelijk ging ik op mijn rug liggen en liet Foxxy me in haar mond spuiten. Wat een orgasme. Zo intens!
De andere man spoot zijn zaad op de borsten van Joke.
Het was een werkelijk, onvergetelijke ervaring.
Toen ik me daarna klaar maakte om weg te gaan vroeg Joke: "Je gaat toch niet weg?" En ik antwoordde: het kan niet beter worden dan het nu is geweest.
Jawel, zei ze. Wat dacht je van een dubbele penetratie?
Oh... nog zo'n diepe wens van me.
Heel graag. De volgende keer.
Joke en Foxxy heel erg bedankt voor deze onvergetelijke ervaring. En de heer in kwestie natuurlijk ook. Je was een topper! Bedankt!
Roelandt