Deborah gloryhole donderdagmiddag 26 oktober

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Deborah
Berichten: 45
Lid geworden op: 21 okt 2008 14:11
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Deborah gloryhole donderdagmiddag 26 oktober

Bericht door Deborah »

Donderdagmiddag 26 oktober is Deborah van plan naar de cinema in Amersfoort te komen. Ze is een lekkere rijpe en gehoorzame slet van halverwege de 40. In opdracht van haar begeleider die dit bericht plaatst zal ze plaatsnemen voor een gloryhole en daar een aantal mannen diep pijpen en tot een hoogtepunt brengen. Verder zien we het wel, hangt van de stemming, de opkomst en de sfeer af. Het liefst maken wij voor die tijd alvast via persoonlijke berichten even kennis met de betreffende heren die zich willen laten klaarpijpen door een gloryhole. Op die manier weten we of er voldoende animo is en of er ook iets van ‘haar gading’ bij is. Deborah zal zelf de voorselectie maken als onderdeel van de voorpret en haar opdracht.

Stuur ons dus een persoonlijk bericht als;

- je donderdagmiddag tijd hebt
- je goed geschoren bent en gewassen komt opdagen

Let op; Vertel ons graag iets over jezelf en je voorkeuren, leeftijd en statistieken je eigen lengte en die van je pik. Laat even weten of je bi of hetero bent. Echt volledige en leuke reacties krijgen altijd een nette reactie terug. Alleen reageren als je donderdagmiddag kunt en liever geen afkeurende post.

Ze vindt jonge mannen geil, maar kan ook opgewonden raken om juist een veel oudere heer te moeten pijpen. Grootgeschapen vindt ze lekker, maar een pik die veel spuit ook en een normale lengte pik die ze helemaal in haar keel krijgt wordt ze ook heel nat van. Ze houdt van alle kleuren.

We hopen op mannen die al redelijk op het punt staan om te komen als ze hun pik aanbieden en niet gaan uitstellen. Ze wil zaad proeven.

Kortom, we hopen op leuke reacties. Sommige bezoekers die al wat langer komen kennen Deborah wellicht nog van eerdere bezoekjes en zullen bevestigen dat het een geil ding is.
jaygomez
Berichten: 214
Lid geworden op: 25 mar 2015 18:26
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Deborah gloryhole donderdagmiddag 26 oktober

Bericht door jaygomez »

Geweldig ik wil er bij zijn ik stuur een pb
Deborah
Berichten: 45
Lid geworden op: 21 okt 2008 14:11
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Deborah gloryhole donderdagmiddag 26 oktober

Bericht door Deborah »

Wel goed lezen heren, bijna niemand geeft antwoord op de gestelde vragen. :-)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten