Pijpkoningin Lotte

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Pleasuretown
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Pijpkoningin Lotte

Bericht door Pleasuretown »

Na al die mooie foto's die ik voorbij heb zien komen en de enthousiaste reacties van bezoekers was ik heel erg nieuwsgierig geworden wie er achter mooie Lotte schuilde.
Ik was bang dat er veel mensen op deze schoonheid af zouden komen en daar ben ik niet zo van. Tot mijn verbazing hoefde ik geen tas mee naar binnen te sleuren dus ging ik met een nog opgewektere gevoel door de deur naar de mooie spannende ruimte waar alles gebeurd.;)

Toen ik de grote ruimte binnenkwam zag ik een paar mannen en een jongstel. Voor mij geen bekende en vroeg aan een van de heren of mooie Lotte nog aanwezig was daarop kreeg ik antwoord dat ze even pauze had. Gelukkig dacht ik ze is er nog heb mij toen snel omgekleed en m'n spulletjes opgeborgen in de kluis. Vervolgens kwam de prachtige verschijning Lotte uit het toilet en m'n hartritme ging flink omhoog "Wauw ", wat een beauty en leuke lieve geile uitstraling. Toen ik van andere bezoekers hoorde dat

Ze was blijkbaar naar de hetero cinema gegaan en heb daar even staan kijken naar haar fantastische pijpkunsten en hoe ze ieder op z'n gemak laat voelen. Haar vriend is ook een erg vriendelijke man en werkte ook mee aan een relaxe sfeer. Bij mij ging een belletje rinkelen want ik was ruim een maand geleden in steamworks en daar viel mij dit mooie stel ook al op en had ik hun blijkbaar gemist in de darkroom.
Waarschijnlijk gingen mannen voor een 2de ronde wat ik mij heel goed kan voorstellen.:)
Vervolgens verplaatste de activiteit zich naar de gynaecologe stoel daar werd ze heerlijk geneukt door haar vriend en ze genoten met volle teugen. Toen ik in haar mooie zaadvragende ogen keek gingen de rillingen door mijn lijf. Ze werd stevig geneukt door haar vriend en die kwam niet veel later kreunend klaar in haar mooie gladde natte kutje. Het zaad druiper eruit en ze zat in een heerlijke roes.

Had haar graag willen penetreren maar durfde dit blijkbaar niet te vragen.
Even later wist ze mijn inmiddels harde paal wel te vinden en oh
Wat kan ze heerlijk gulzig pijpen. Ze zuigt en lebbert je pik heerlijk naar een hoogtepunt en kwam er met stralen uit terwijl ik nog niet eens gespaard had.;)

Ik wil Lottemooi en haar vriend ,de mannen bedanken voor het fijne ge(il)zellige samenzijn.
En patricia voor de altijd hartelijke ontvangst en de goede zorgen.
Hopelijk tref ik jullie denk weer!
Fijn weekend!
Pleasuretown
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Pijpkoningin Lotte

Bericht door Pleasuretown »

Vergeten wat te melden over het jongestel. Ik begreep dat jullie voor de eerste keer waren ik hoop dat jullie de ec als prettig hebben ervaren. Jullie zagen er leuk uit , lijkt mij leuk om nader kennis te maken.

Groet Pleasure
Luc1981
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Pijpkoningin Lotte

Bericht door Luc1981 »

Ik sluit me helemaal aan bij de woorden van Pleasuretown, het was een gezellige avond met leuke mensen. Hoop dat Lotte en haar vriend en het andere stelletje welke gisteren voor het eerst was ook vaker komen. Pleasuretown leuk ook je te ontmoeten en veel plezier vanavond!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten