LotteMooi komt weer op 28-11
- LotteMooi
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
LotteMooi komt weer op 28-11
Dag Mannen,
Dinsdag 28 november wil ik weer op bezoek komen in Amersfoort. Dit kleine meisje zal er rond 18:30 uur zijn. Ik kleed mij geheel uit en verwacht dit ook van jullie. Zorg dat je fris geschoren bent en lichamelijk lekker ruikt. Mannen met een cockring om genieten mijn voorkeur. Ik hoop op een hoge opkomst! Ik wil al jullie zaad weer over mijn lichaam hebben. Je mag mij in mijn gezicht, mond en haar spuiten. Als er een klik is mag je mij ook neuken.Nu ik dit bericht schrijf merk ik dat ik al behoorlijk geil aan het worden ben. Willen jullie een reactie, liefs met geile pikfoto, onder mijn oproep zetten. Ik vind het lezen van de berichten ook erg geil en het stimuleert andere mannen ook hihihi.
Mannen, ik zie jullie aanstaande dinsdag.
kusjes Lotte
Dinsdag 28 november wil ik weer op bezoek komen in Amersfoort. Dit kleine meisje zal er rond 18:30 uur zijn. Ik kleed mij geheel uit en verwacht dit ook van jullie. Zorg dat je fris geschoren bent en lichamelijk lekker ruikt. Mannen met een cockring om genieten mijn voorkeur. Ik hoop op een hoge opkomst! Ik wil al jullie zaad weer over mijn lichaam hebben. Je mag mij in mijn gezicht, mond en haar spuiten. Als er een klik is mag je mij ook neuken.Nu ik dit bericht schrijf merk ik dat ik al behoorlijk geil aan het worden ben. Willen jullie een reactie, liefs met geile pikfoto, onder mijn oproep zetten. Ik vind het lezen van de berichten ook erg geil en het stimuleert andere mannen ook hihihi.
Mannen, ik zie jullie aanstaande dinsdag.
kusjes Lotte
Laatst gewijzigd door LotteMooi op 29 nov 2017 00:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend
Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s 
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend

-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: LotteMooi komt weer op 28-11
Ik ben er bij om dit geile kutje lekker te neuken, veel goede verhalen gehoord over Lotte.
Groet Michel,
Groet Michel,
-
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Geil lotte, zal mijn best doen om er bij te zijn. Zoals gevraagd een foto van mijn pik. Kan niet wachten om mijn pik weer in je mondje te zien verdwijnen en hoop voor jou dat er weer genoeg pikken voor je zijn om te zuigen. 

Laatst gewijzigd door Stiekem1988 op 26 jun 2021 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- felis
- Leeftijd: 40
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Oh Lotte wat een heerlijkheid! Je kan er geen genoeg van krijgen hè?
Ik hoop er dinsdag bij te kunnen zijn, zal voor je sparen. Wat dacht je van deepthroat, keeltje openzetten, klaarkomen en sperma rechtstreeks in je keeltje spuiten? Oh wat een geile voorpret moet jij al hebben...Hulde voor jou!

Laatst gewijzigd door felis op 30 dec 2017 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Leeftijd: 27
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
WoW zoo geil kutje en lichaam ik ben er dinsdag ook ik spuit veel zaad het liefst in je mondje lijkt me zo geil kan niet wachten ben nu al op je foto’s aan het aftrekken tot fan
Laatst gewijzigd door jaygomez op 29 nov 2017 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Leeftijd: 57
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Hoi Lotte,
Helaas kan ik er dinsdag niet bij zijn en dat spijt mij enorm. Vorige keer Ben ik zo geweldig over haar klaargekomen. Alle verhalen over Lotte kloppen, ze is een prachtige, lieve, supergeile pijpkoningin
die er van houdt om zoveel mogelijk sperma te slikken of over haar prachtige lijf heen gesproken te krijgen.
Lotte,(en misschien je vriend) en hopenlijk vele mannen, heel veel plezier dinsdag en tot later.
X John
Helaas kan ik er dinsdag niet bij zijn en dat spijt mij enorm. Vorige keer Ben ik zo geweldig over haar klaargekomen. Alle verhalen over Lotte kloppen, ze is een prachtige, lieve, supergeile pijpkoningin
die er van houdt om zoveel mogelijk sperma te slikken of over haar prachtige lijf heen gesproken te krijgen.
Lotte,(en misschien je vriend) en hopenlijk vele mannen, heel veel plezier dinsdag en tot later.
X John
-
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Ik heb zoveel leuke geile en opwindende verhalen over mooie lotte gelezen dat ik met eigen ogen wil zien of deze Sex Koninggin echt bestaat.
Als je de foto met dat mooie kutje al bekijkt .....
Ik ben er graag bij.
Gr James
Als je de foto met dat mooie kutje al bekijkt .....
Ik ben er graag bij.
Gr James
-
- Leeftijd: 26
- Contacteer:
lijkt me geil om je een groot plezier te doen, weet je hoe laat je er ongeveer bent? (evt pb)
-
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Volgens mij ben ik jou, samen met je vriend, al eens op een zaterdagmiddag in de heterozaal tegen (en in) het lekkere lijf gelopen. Als het (met het verkeer en mijn werk) meezit kom ik ergens tussen 19.00 en 19.30 in de EC binnenvallen. Wil ik je weer laten genieten. 

-
- Geaardheid: bi
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten