Donderavond 21/12 jongstel

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
BiSander
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Donderavond 21/12 jongstel

Bericht door BiSander »

Donderdag avond rond 20.00 kwam er een jong stel langs dat voor het eerst de EC bezocht. Na de introductie/ rondleiding stopten ze hun kleding in de lockers en verkenden naakt de omgeving. Zij was mooie slanke en leuke blonde petite met een prachtig geschoren kutje. In de zitjes van de gay cinema starte het voorspel. Daarbij vingerde ik haar inmiddels natte kutje en en likte haar mooie strakke borsten. Uiteraard bestond er bij het stel de behoefte om de EC verder te verkennen en verlieten ze de ruimte. De aanwezige mannen hebben jullie grotendeels onberoerd gelaten maar we hebben wel van jullie spel genoten. Een heerlijke neuksessie in de glory hole in de dark room en uiteindelijk werd de sling ook uitgeprobeerd. Het tempo in de sling werd langzaam opgevoerd maar uiteindelijk rammelden de kettingen en werd dame luid kreunend klaar terwijl ze stevig genomen werd door haar vriend. De tijd vloog voorbij en het was inmiddels sluitingstijd. Hopelijk smaakt het bezoekje van dit stel naar meer hebben jullie weer plannen om te komen stuur me maar een pb.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Mr.X en 32 gasten