Belevenis op 14 juni

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
pdh
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Belevenis op 14 juni

Bericht door pdh »

Beste lezers,
Afgelopen dinsdag op goed geluk de cinema in Amersfoort bezocht. Het was tegen 13.00 uur en ik moest nog wat tijd overbruggen omdat er pas in de avonduren weer gewerkt moest worden. Al in de winkel een leuke donkere dame ontmoet die allerlei speelgoed aan het inkopen was voor haar avonturen. Zou niet verkeerd zijn om al die hulpmiddelen met haar uit te proberen. Jammer genoeg wilde zij niet de cinema verkennen maar wie weet komt ze nog een keer terug. ;)

Bij binnenkomst bemerkte ik dat er reeds een actieve dame (K) op het matras lag in de lounge ruimte. Hoeraa! :P meteen een kans. Behoedzaam de boel verkend bij het genot van een bakje koffie. Ik bemerkte dat het aardig rustig was en al snel besloot ik het erop te wagen. De dame ontving mij vriendelijk op het matras en het spel kon beginnen. Ze had een heerlijk zacht lijf met fantastische rondingen. Ook een andere heer begon mee te doen aan de actie. Het werd weer een heerlijke belevenis waarbij iedereen zijn genot kreeg. Heerlijk om in een rustige en ontspannen sfeer met elkaar sex te hebben. 8-)

Na deze heerlijke actie stapte er plots nog een tweede stel binnen. Ook dit stel had ik nog nooit eerder ontmoet. Ze gingen vrij snel naar de dark room waar ook de enkele heren die er waren mee naartoe volgden. Na enkele minuten gewacht te hebben, gun liever iedereen even wat inkom tijd, toch maar ook daar naartoe gegaan. Bleek het tussen de twee stellen te klikken en staand bij het kruis werd menig genot gedeeld :) .

Bij de aanblik van zoveel geiligheid kon ik mij ook niet meer inhouden en al snel taste ik mijn weg over deze heerlijke vrouwenlijven. Ze hadden heerlijke grote echte borsten met rondingen op hun lijf waar je die ook wil hebben en hun poesjes waren kletternat :D . Aangezien de meeste anderen alleen toekeken was dit natuurlijk mijn kans. Ik heb mij van mijn resterende kleding ontdaan omdat de dames vast ook wat bloot willen zien en niet alleen mannen met een leuter uit de broek.

Meteen naar beneden gedoken en beide dames onder handen genomen. Ja, ja, in elke hand een poes en dan maar hun verwennen. :P Ook voelde ik een heerlijke piercing bij de tweede dame zodat dit nog wat extra spanning opleverde (later die piercing uitvoerig bekeken). Intussen speelden de dames zelf met hun heren. Tussendoor heerlijk ook de tepels en borsten met mijn mond verwend. Het is een heerlijk gevoel de dames klaar te laten komen en te voelen hoe hun lijf schokt van opwinding en lust. De dames speelden ook met elkaar en al deze actie liet mij niet koud. Heerlijk klaargekomen in de dark room :mrgreen: .

Na deze hete actie in de dark room de lounge ruimte opgezocht. Op dit moment was ook een vast maatje van mij binnengkomen (B) die plezierig verast was dat er twee stellen aanwezig waren waarbij er ook nog eens actie te beleven was. Na een korte pauze de actie weer voortgezet. Liggend op het matras met dame 1 naar het stel gekeken die intussen met B aan het neuken sloeg. Heerlijk gezicht om zo live voor je veel actie te zien. Intussen natuurlijk ook de dame verwend en zij verwende mij.

Daarna nog gekeken hoe de partner van dame 1 de dame van stel 2 aan het verwennen was met zijn vingers, vuist en gereedschap! De blik in haar ogen sprak boekdelen. Door de opwinding die dit gaf had mijn maatje B nogmaals zin gekregen en pakte dame 1 stevig op het matras. Intussen ik haar vasthield en haar borsten verwende regelmatig nog een handje naar dame 2 uitgestoken om daar ook nog wat hand en spandiensten te verrichten. Na 2,5 uur ontzettende lekkere en opwindende sex werd het tijd om af te sluiten. :roll:

Wat een heerlijke en lekker middag.
Beide stellen heel erg bedankt voor de komst en dit heerlijke sexfeestje. Hopelijk komen we elkaar weer eens tegen, laat me maar weten waneer jullie weer komen. Ook de anderen dank voor de ruimte en respect onder elkaar zo blijft het leuk om elkaar wat te gunnen en te genieten in de EC.
Ik wens iedereen veel genot en plezier en wie weet zien we elkaar eens in de EC, goet P :geek:
Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten