Ik ben afgelopen donderdag naar de naaktdagen geweest . Om 11.45 was het al druk.
Ik ben eerst goddelijk gepijpt bij de glory holes.
Daarna de gay cinema ingelopen en zag een man op zijn rug op het bed liggen waarbij hij door een zeer dikke lul in zijn mond werd genomen. Ik heb het heerlijk zitten aanschouwen en zag hoe er een tweede man bij kwam om mee te doen.
Uiteindelijk aangedurfd om half in de stoelen te gaan liggen en de man met de dikke lul heeft mij ook zo diep mogelijk in mijn keel genomen. Omdat zijn lul niet heel lang was lukte dat. Ik probeerde zijn ballen nog erbij te proppen maar dat lukte niet vanwege zijn grote zak.
De man die me eerst goddelijk gepijpt had kwam er ook bij staan. Ze hebben toen nog mijn keel gefingeerd cq gefist en werd er in mijn gezicht gespuugd en werd het lekker in mijn gezicht uitgewreven. (Ik liet blijken dit te willen)
Ik kon niet anders doen dan heftig klasrkomen en over mezelf te spuiten.
Heren, bedankt!! Was erg geil.
Nu is er 23jan een fetishdag met pissen. Ik ben (denk ik) niet zo van de oudste fetish maar het lijkt me des te geiler om op mijn hurken in de douche ruimte te zitten en ondergesluisd te worden en stevig in mijn keel te worden geneukt.
Zou iemand dat leuk vinden om me daarin bij te staan?
Ik kan alleen in de ochtend tot begin middag.
Afgelopen donderdag en 23jan fetishdag
- biboy4stel
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten