Surprise!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
jack1

Re: Surprise!

Bericht door jack1 »

Dat is nog eens een leuke verrassing, haha! :D
Frank198cm
Berichten: 39
Lid geworden op: 06 jan 2009 07:14
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Surprise!

Bericht door Frank198cm »

En een zeer mooi verhaal geschreven door Sir
Lady Humpalot
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jan 2009 12:56
Contacteer:

Re: Surprise!

Bericht door Lady Humpalot »

Ach schat.. wat jammer nou dat je op je neus keek. Als dat betekent dat je plannen doorkruist werden... Dat was niet mijn bedoeling.

Eigenlijk had ik het nog anders in mijn hoofd. Ik had graag gewild dat je me vol in de weer met enkele heren zou aantreffen in de bios.

Uiteraard moest je ook de andere dame neuken van mij. Hopelijk ben je niet te kort gekomen lief. Je weet dat ik vind dat zoveel mogelijk dames van jouw neukkunsten zouden moeten genieten. Het idee dat jouw paal dezelfde zalige gevoelens in andere kutten veroorzaakt, daar raak ik behoorlijk opgewonden van. Ik hoop het nog eens mee te maken dat je 4 of 5 dames mag bevredigen. Dat lijkt me helemaal kicken.. Dan bereid ik ze wel op jou voor en houd hun kutje voor je open.. hmmmm

Ik vond het in ieder geval geweldig om je zo te verrassen. De hele reis naar Amersfoort zat ik me te verkneukelen. Bij nader inzien had ik al in mijn sletten outfit.. spijkerrokje, doorzichtige blouse, kousen, zonder slip, wel over straat gewild ook. Hadden de jongens die aan de riolering aan het werk waren zich niet hoeven afvragen wat ik daar in hemelsnaam ging doen.

Maar ik heb ongelooflijk genoten van al die heerlijke geile mannen die zich zo zalig aan jouw pijpkunsten en aan onze acties en geilheid, verlustigd hebben.

Het was héérlijk stout, intens geil om door jou voorbereid steeds weer in de slettenstand gebracht te worden. Ook vond ik het waanzinnig lekker dat je hoogst persoonlijk de ene heerlijke paal na de andere in mijn gretige kutje stopte. Een door en door sletterig gevoel gaf me dat. Hmmmmm als ik er aan terug denk, wil ik meteen op herhaling.

Iedere keer is volkomen anderss. In het verleden behaalde resultaten bieden immers ook hier geen garantie voor de toekomst. Dus een herhaling proberen na te jagen heeft niet veel zin...

Hopelijk hebben we in de zomer wat meer tijd voor dit soort avonturen..

TEnslotte bedank ik alle heren die onze middag tot een zinderend feest hebben gemaakt...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten