FSS heeft weer zin, maar..............?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

FSS heeft weer zin, maar..............?

Bericht door FemSubSletje »

Ik heb er eigenlijk wel weer zin in. Maar als ik lees hoe de mannen zich gedragen de laatste tijd............dan houd me dat toch een beetje tegen.

Ook gezien mijn eigen laatste ervaring. Het leek wel een wedstrijdje prik je pik zo snel mogelijk in die gleuf. En ook het bekeken worden tijdens de rust momenten, is geen feestje. De heren waren verdwenen en de lomperikken waren gearriveerd ( uitzonderingen daargelaten natuurlijk ).

Ik ga er nog even over nadenken of ik kom dit weekend :?
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
gert
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 feb 2009 17:15
Geaardheid: hetero
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: FSS heeft weer zin, maar..............?

Bericht door gert »

gewoon wat van zeggen, jij bepaalt wat er wel en niet gebeurd
of je dreigt gewoon naar een prive cabine te gaan ;)
laat me weten als je gaat, er zijn zeker nog respectvolle heren
Giles
Berichten: 18
Lid geworden op: 17 sep 2008 07:54
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: FSS heeft weer zin, maar..............?

Bericht door Giles »

mag ik mij misschien ook onder de heren scharen liefste.

wil je vooraf misschien kennis maken kan je me een PM sturen en dan krijg je me nummer voor contact mischien een ontmoeting vooraf op een neutrale plek, kus

Anthony
EroticCinemaTeam
Berichten: 320
Lid geworden op: 11 sep 2008 11:09
Contacteer:

Re: FSS heeft weer zin, maar..............?

Bericht door EroticCinemaTeam »

Mochten er onverhoopt dingen gebeuren die in strijd zijn met de regels horen wij dat graag. Als het tot ongewenste intimiteiten leidt, verwijderen we desbetreffende personen direct. Respect voor elkander staat op de eerste plaats. Wij kunnen niet alles controleren wat daarbinnen gebeurt, dus als er zich ongeregeldheden zich voordoen, meld het aan de balie zodat wij er eventueel wat aan kunnen doen.

Met vriendelijke groet,
EroticCinemaTeam
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: FSS heeft weer zin, maar..............?

Bericht door FemSubSletje »

Hai Heren en Team,

Dank voor de reactie's. Ik weet dat er gelukkig ook nog heren zijn hoor, ook daar heb ik kennis mee mogen maken tijdens mijn bezoekjes en van mogen genieten.
Het gaat mij vooral om de bewustwording van de niet-heren, en het effect wat ze hebben op de dames met hun acties. Als zij zo door gaan komen er gewoon straks helemaal geen vrouwen meer, en dat zou eeuwig zonde zijn voor iedereen.
Maar daarentegen als zij zich net zo keurig gedragen als de echte heren dan kunnen we heerlijke feestjes beleven daar in die mooie lokatie die echt uren kunnen duren en waar iedereen van kan genieten. Dan kan een vrouw ook gewoon echt een paar uur lekker haar gang gaan en met gemak een man of 20 en misschien wel 30 verwennen op allerlei verschillende manieren.

En Team ; Ik kom zeker wel hoor, en zal er ook melding van maken of laten maken als er zich zaken voordoen die niet door de beugel kunnen of de sfeer verpesten. Ik hoop ook dat de heren dat zullen doen als er van die lomperikken bezig zijn en de dame niet in de gelegenheid of positie is om het te doen. Als je bv in een sling hangt is het lastig om alles te zien wat er gebeurt om je heen, of om ff af te stappen en in je blote kont naar de kassa te lopen en een melding te doen hahaha.

Denk dat we er met zijn allen voor moeten zorgen dat het leuk, lekker, geil en gezellig blijft. En dat de dames met een gerust hart durven te komen, ook alleen.
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
Beckery
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 dec 2008 18:19
Geaardheid: bi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: FSS heeft weer zin, maar..............?

Bericht door Beckery »

Om kort te zijn FSS...het blijft lastig en het kan leuk zijn....Ik kijk er naar uit je IRL te ontmoeten, toen men de chat nog WEL gebruikte heb ik iig leuk met je gekletst....dus laat mij, desnoods via private mail, weten wanneer je komt...je zult mij herkennen als een beschaafde leuke jongen die rustig zijn beurt afwacht ofzoiets....gelukkig staat er net een heel goed bericht van Ineke-Bart op het forum, dus dit soort berichten (ter bewustwording van sommige beschavingsregels) helpen ws toch best wel!

Goed bezig FSS en tot snel!!

ps ik ben er morgenmiddag sowieso, rond een uur of half3 totdat het niet meer leuk is!

grtzzzz Beckery
Gebruikersavatar
Remco
Berichten: 113
Lid geworden op: 01 okt 2008 12:02
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: FSS heeft weer zin, maar..............?

Bericht door Remco »

Hoi FSS,

Ook ik heb een tijd geleden leuke contacten met je gehad op de chatbox.
Helaas is het tegenwoordig erg stil op:

http://client11.addonchat.com/sc.php?id=364752

Indien je nog van plan bent om te gaan hoor ik het graag, wellicht kan ik ook even 'vluchten'.

Met vriendelijke groet,
Remco.
met vriendelijke groet,
Remco
Gebruikersavatar
amersfoortman
Berichten: 79
Lid geworden op: 23 jul 2008 13:00
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: FSS heeft weer zin, maar..............?

Bericht door amersfoortman »

Hoi Femke, goed dat je zo duidelijk bent in wat jezelf zoekt en prettig vind , doordat je dit al geruime tijd op dit forum aangeeft hoop en verwacht ik dat de mannen zich nu zodanig zullen gedragen dat jij jeprettig voelt , anders zijn het wel erg grote hufters ...
Hoop dat je snel weer eens komt voor een geile middag ..

gr Pieter
hetero ,sportief,schoon,geschoren,gentlemen, slank,18cm,fris,verzorgt,aktieve doener,ervaren ...
Gebruikersavatar
Marck033
Berichten: 134
Lid geworden op: 18 nov 2008 10:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: FSS heeft weer zin, maar..............?

Bericht door Marck033 »

Hoi FFS,

Jammer dat je vervelende ervaringen hebt. Ik hoop tich dat je binnenkort een keer komt, dan zal ik laten zien dat een man ook een heer kan zijn.

XXX
35 jaar, slank, licht gespierd, verzorgd, helder blauwe ogen, kort bruin haar en...wil je meer weten, vraag het me!
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: FSS heeft weer zin, maar..............?

Bericht door FemSubSletje »

Hai Marck,

Ik weet dat er ook nog heren zijn hoor. Dus komt wel goed. En ik kom zeker snel weer langs. Had eigenlijk gehoopt dit weekend al te komen, maar dat is helaas niet gelukt.

Maar zal op heel korte termijn wel weer een bezoekje brengen hoor.

Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Mr.joey en 28 gasten