Een geile middag vandaag in ec

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
sletje bi stel dev
Berichten: 447
Lid geworden op: 26 feb 2018 12:32
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Een geile middag vandaag in ec

Bericht door sletje bi stel dev »

We hadden er weer veel zin in m,n partner en ik om half 12 kwamen we binnen het was al druk veel mannen mmm m,n geile partner kleden zich snel uit en ik ook we waren geil en begonnen op het bed hij lag op z,n rug en ik ging geil op hem zitten eerst even lekker getongd en hij beet in m,n tepels ik ging op hem zitten gehurkt ..mmm echt geil ik was goed nat na lekker geneukt tehebben deden we standje 69 en hij likte m,n kutje heerlijk ik pijpte z,n grote pik gulzig mm na een tijdje vingerde hij me en ik was kletsnat m,n geile SAP voelde warm aan na een pauze van een peuk gingen we weer naar binnen en de mannen kwamen met hun pikken die ik lekker pijpte en diep in m,n keeltje Glee ze kwamen geil klaar in m,n mondje en gezicht ik likte het geil op m,n partner neukte me tussen de pijpbeurten door hij was zo geil dat hij klaar kwam even pauze in de bios na wat gedronken tehebben kwamen de mannen al weer en ik pijpte ze en ze likte me klaar ik noemde er 1 lassie hihi heerlijk geil likte hij na een tijdje gingen we naar de de gayzaal daar lag een vrouw teneuken en er stonden mannen om heen ik zei tegen partner ga haar neuken. Nou dat deed ie dus ze kwam lekker klaar ik pakte haar borsten vast terwijl hij haar vanachteren neukte. Veel mannen achter me en veel handen mmm ik kwam nog klaar en werd nog geneukt daarna liep ik weg. Even een sig roken. Partner kwam ook die let goed op me de schat we gingen terug naar het bed waar we weer bezig gingen partner werd gepijpt en ik werd heerlijk gelikt en geneukt pfff wat een man zeg hij liktevm,n kontje en kutje maar ik moest echt stoppen we moesten weer weg de tijd was om ,,helaas. We vonden het weer geil en echt Toppie komen snel weer terug en heren bedankt voor jullie zaad en tong en geile pikken was een feestje xxxx
youngboy1992
Berichten: 72
Lid geworden op: 21 jan 2015 15:59
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Een geile middag vandaag in ec

Bericht door youngboy1992 »

Ik heb jullie niet gezien ik was er rond 4 uur
sletje bi stel dev
Berichten: 447
Lid geworden op: 26 feb 2018 12:32
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Een geile middag vandaag in ec

Bericht door sletje bi stel dev »

Hoi hoi we waren er om half 12 tot 3 uur ..jammer volgende x misschien de 22 e gaan we weer
GVR39
Berichten: 20
Lid geworden op: 02 mar 2018 12:49
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Een geile middag vandaag in ec

Bericht door GVR39 »

Dit was zeker een hele geile middag, ik kwam om half 2 binnen en viel gelijk met m’n neus in de boter. Had jullie in eerste instantie niet gezien dus na de kleren uit getrokken te hebben was ik gaan kijken bij de vrouw in de heterocinema. Hier was al volop actie, meerdere mannen mochten in allerlei posities gebruik maken van deze geile goed uitziende dame. Tot mijn grote verrassing en opwinding kwamen jullie toen binnen, wat een sexy en geil stel zeg. Jullie kwamen vlak naast me staan en ik hoorde jullie fluisteren dat dit er toch wel erg geil uit zag. Langzaam begonnen ook jullie wat te vrijen met elkaar en gingen er al handen, waaronder die van mij, over jullie lichamen. Op een gegeven moment was een van de neukende mannen klaar en kwam de dame op jullie af en pakte zijn lul beet en was het zijn beurt om de dame goed te neuken. En dat deed hij ook, met de benen in z’n nek begon hij te stoten. Het sletje vond dit maar wat geil om te zien en liet ondertussen de handen van ons mannen om haar heen de vrije loop gaan. Ook ik had de eer om lekker met d’r bezig te zijn geweest. Eerst haar heerlijke lichaam strelen, via haar benen naar boven waar ik haar dikke clitje vrij vond. Deze kans liet ik niet schieten en heb haar clitje lekker bewerkt, terwijl ik ondertussen met haar dikke tepels bezig was en andere handen haar gaatjes in gingen. Wat een geile bedoeling was dit, het neuken op het bed was overgaan in doggy en het sletje werd langzaam naar beneden gedrukt om ook goed doorgeneukt te worden. Het sletje kon nu lekker met de dame op het bed spelen en dit was voor haar partner ws een ontzettend geil gezicht want die kon het daarna niet heel lang meer volhouden en het was tijd even een pauze in te lassen.
De pauzes duurde trouwens niet heel lang, er was daarna nog erg geile actie in de gaycinema, waar jullie bezig waren met een sexy travo en nog een andere man. Op een gegeven moment werd het sletje door haar partner geneukt, terwijl de travo hem neukte en de travo weer door een man geneukt werd, wat een geile ketting neukpartij.
Tot slot nog lassie op het bed inderdaad, maar die het sletje ook nog vol passie geneukt heeft.
Al met al een super geile middag. Dank jullie wel voor het mogen meedoen in jullie spel en het mogen aanschouwen van jullie verdere geile acties in de cinema. Zie jullie erg graag nog eens terug!! Dikke kus
sletje bi stel dev
Berichten: 447
Lid geworden op: 26 feb 2018 12:32
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Een geile middag vandaag in ec

Bericht door sletje bi stel dev »

Hoi GVR 39 wat een geil verhaal van je en ja we hadden een heerlijke dag al onze gaatjes zijn genomen gisteren voel het nog steeds in m,n lijf de geilheid en komen snel weer langs want m,n kutje zou elke dag wel gelikt en geneukt willen worden xxx fijn weekend en misschien tot gauw kus en fijn weekend
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten