LotteMooi 10-08 middagbezoek

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
LotteMooi
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

LotteMooi 10-08 middagbezoek

Bericht door LotteMooi »

Dag mannen,

Vanmiddag tussen 14:00-16:00 kom ik even langs. Ik zal naakt zijn, jullie dan ook? Als je je kleren aanhoudt dan mag je helaas niet meedoen :roll:

Ik hoop op veel frisse geschoren pikken.

Tot vanmiddag

Xxx Lotte

Ps het zou leuk zijn dat jullie alvast een bericht plaatsen of een verslag schrijven.
Laatst gewijzigd door LotteMooi op 10 aug 2018 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
Gigant
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: LotteMooi 10-08 middagbezoek

Bericht door Gigant »

Hallo Lotte zal er zeker zijn voor jou hoop je lekkere mondje heerlijk te mogen verwennen en de rest natuurlijk tot vanmiddag
jamy
Geaardheid: hetero
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door jamy »

Hello,

Ik was van plan om te komen en hoop dat het alsnog gaat lukken. Jou wil ik namelijk niet missen :o
Zo niet dan wens ik je alvast veel genot ;) x
pigtails, (net)kousen, braces, vrouwelijk,.. I LOVE IT ALL!
Beschikbaar voor kwalitatief goede (erotische) foto shoots (hobby en leuk om te doen)
boxster
Leeftijd: 45
Contacteer:

Bericht door boxster »

Ja ik ben er ook vanmiddag. Heerlijk over je heen knallen .Ik heb mijn zak goed vol en ben lekker geschoren.

:D
GVR39
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door GVR39 »

Mmmm was al onderweg en had er al enorm veel zin in, maar om nu in de trein te lezen dat jullie er zo ook zijn, mooie en geile Lotte, laat de rillingen al door m’n lijf gaan. Hoop zo mijn geile lading over je heen te spuiten :P On my way!!
Johnlikes69
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Johnlikes69 »

Fantastisch oproep van Lotte, ben helaas niet in de buurt, veel succes met elkaar.

We lezen de verslagen vast wel later.

Tot een volgende keer
dodo
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 57
Contacteer:

Bericht door dodo »

ja ze was er!met haar vriend.wederom 2 heerlijke mensen die geven en nemen wat ze willen. prima sfeertje! erg druk maar geen vervelende dingen. lotte had het er prima naar haar zin en de bezoekers ook. poeh poeh wat was ze glibberig van al dat spul!! weer teveel gebeurt om op te noemen! hoop op nog meer reeacties, lotte en vriend, bedankt weer voor jullie komst. en hopelijk tot ziens!! ik geniet nog even na :D :D :D
GVR39
Contacteer:

Bericht door GVR39 »

Wat een geile belevenis was dit. Zit nu in het zonnetje een broodje te eten en moet hier even wat schrijven. Had het bezoek aan de cinema al een paar dagen in m’n hoofd en had express niet gekeken of er aankondigingen waren, maar in de trein onderweg kon ik het toch niet laten. Tot mijn grote enthousiasme waren er twee aankondiging, wijsletje een erg leuk stel waarvan de vrouw super kan pijpen en het heerlijk vind om goed genomen te worden en Lottemooi. Van de laatste werd ik helemaal enthousiast, dit erg goed uitziende, geil en humoristisch stel, hoopte ik al ooit nog een keer tegen te komen en vandaag had ik dus geluk. Ze zouden er rond twee uur zijn en rond die tijd kwam ik aan op het station, snel naar de cinema dus. Meer mensen hadden de aankondiging ws meegekregen want de kluisjes waren vol en het was dus erg druk, maar dat is volgens mij ook wel wat Lotte en haar vriend willen.
Bij binnenkomst zag ik gelijk een enorme drukte in de heterocinema en wist ik dat ik daar moest wezen. Snel m’n kleren uit gedaan in de algemene ruimte, waar wijsletje ondertussen goed werd genomen door twee mannen en er naartoe. Ik was nog geen 5 minuten binnen of ik had al 5 mannen hun lading over de borsten van Lotte zien spuiten. Ze zat gehurkt voor het bed, tussen de benen van haar vriend, die achter haar zat te genieten en de touwtjes in handen had. Een grote groep mannen eromheen die om beurten, met hun dikke pik, de positie voor Lotte innamen. Lotte wist er wel raad mee, op geweldige wijze pijpte en rukte ze de mannen naar hun hoogtepunt. Wat was dit geweldig om te zien, niet alleen de geiligheid die er hing, maar ook de sfeer, iedereen respect, ruimte voor een grapje en weer lekker door.
En dat gingen ze nog wel even, de vriend dirigeerde Lotte naar een van de stoelen, ging voor haar op z’n hurken en begon met d’r kutje te spelen. Lotte zat zichtbaar te genieten, maar wilde wel ondergespoten worden terwijl zij ook ging klaarkomen. En dat gebeurde, meerdere mannen spoten hun lading over het lichaam van Lotte heen en Lotte kwam daardoor zelf ook meerdere keren, het vocht droop op de grond.
Na tussendoor nog een man met een hele dikke lul klaargepijpt te hebben, verplaatste Lotte en haar vriend zich naar het bed. Haar vriend wilde Lotte neuken en dat zag er super geil uit. Lotte ging op haar rug op het bed liggen en spreidde haar benen. Haar vriend begon haar goed te neuken steeds variërend van diepte en snelheid. Ondertussen spoten meerdere mannen weer een lading over Lotte heen en begon ze weer te komen, haar vriend weet de plekjes wel te vinden. Toen Lotte was gekomen, deed de vriend een stap terug en vroeg wie er over haar kutje wilde spuiten. Nou dat leek me wel wat maar een ander was me voor. Hij nam positie tussen de benen van Lotte en begon te rukken, maar omdat hij al een keer was gekomen ging het een beetje moeizaam en deed hij een stapje terug. Hier kreeg ik de kans om in te stappen. Ik had ondertussen al een tijdje overal vlak opgestaan dus was bloedje geil en het zou niet lang duren voordat ik mijn hele lading over het lichaam van Lotte zou spuiten. Ik nam positie tussen haar benen, ze legde haar voeten met geil gelakte nageltjes op mijn schouders en haar vriend begon ondertussen haar kutje te bewerken tussen mijn benen door. Dit was te geil allemaal en toen Lotte me recht in m’n ogen keek hield ik het niet meer en spoot ik alle sperma wat ik in me had over haar super geile lichaam wat al onder het zaad zat. Pfff wauw thnx Lotte en vriend, echt super was dit!!!
Nadat ik me even opgefrist heb, nog even terug gegaan en toen was haar vriend haar weer aan het neuken en kwam super geil klaar. Daarna moesten ze eigenlijk redelijk snel weg, twee mannen nog even tussendoor geglipt, snel douchen en weg waren ze.
Met dit schrijven word ik alweer helemaal geil en het begint te regenen dus ga nog even in de cinema kijken, je weet immers nooit wat er nog gaat gebeuren.
Lotte en vriend nogmaals bedankt, jullie zijn echt een spontaan en geil stel, hopelijk tot een volgende keer Xx
Moonlight
Contacteer:

Bericht door Moonlight »

Ik was afgelopen vrijdag bij LotteMooi en OMG, wat is Lotte mooi!
Na een rustige start ging het al snel los in de cinema en mochten de eerste mannen haar lekker onderspuiten. Op enig moment gebaarde haar vriend mij dat ik aan de beurt was en hoewel ik nog niet echt wilde, was er geen ontkomen aan :lol:
Met haar heerlijke mondje en zachte handen bracht Lotte mij snel tot een fantastisch hoogtepunt. Even later was er een prachtig moment toen haar vriend Lotte naar een hoogtepunt bracht, waarbij ze pure extase in haar gezichtsuitdrukking kreeg, wat een prachtig gezicht! Ik heb er het afgelopen weekend nog vaak even aan teruggedacht :oops:
Dit was mijn eerste kennismaking mat Lotte en ik hoop haar (en haar vriend) nog eens terug te zien!
Tomdiedom
Contacteer:

Bericht door Tomdiedom »

Haar (nick)naam was al meerdere malen het forum gepasseerd en vele positieve reacties waren haar deel. Mijn nieuwsgierigheid was al een tijdje gewekt en nu dan een aankondiging op het forum dat ze zou komen…….
Het was zoals gewoonlijk donker in de cinema en 2 stelletjes waren al aanwezig en lekker actief bezig. Een subje zat achter de glory-holes en pijpte er lustig op los. Mannen met onderboek half over de billen, handen in de zij en heupen iets naar voren. Stotend door het gat en aan de andere kant de slikkende, slurpende geluiden van een subje die zwaar ademend en hijgend de ene pik na de andere pik leegzoog en enkele (deci) liters sperma te verwerken kreeg…….
Een ander wat ouder en BBW-stel hield de levendigheid er in op het matras, waarbij de vrolijke opmerkingen over de aanwezige heren en bijbehorende drukte niet van de lucht waren. Ze hadden er beiden lol in en als 2 op stoom gekomen diesels ploegden ze voort en beleefden op hun eigen wijze lol en avontuur.
De klok naderde twee uur en dat was het tijdstip dat Lotte haar aanwezigheid had aangekondigd. Elke keer dat de deur van de bios open ging, draaiden de aanwezige heren hun hoofden richting ingang, in de hoop dat zij binnen zou komen. Iets na tweeën, kwam dit mooie goed uitziende stel binnen, liepen snel door naar de lockers en kleedden zich uit en namen plaats in de Hetero Zaal. Ook de man van het stel zag er goed uit, getraind lijf, geen overdadige tatoo’s, goed gekapt en een vrolijke ontspannen blik in de ogen, die zonder overdreven dominant te zijn Lotte begeleidde bij haar bezoek.
Lotte deed de aanwezigen naar alles verlangen wat, jong, vitaal, sexueel, actief, zelfbewust, onschuldig, lust en een duidelijk verlangen naar zaad uitstraalde. Een prachtig slank lichaam, waarbij haar borstjes versierd waren met 2 tepelpiercings, onderstreept met een mooie zwarte tattoo onder haar borsten van een zwarte roos (?), een strak buikje overgaand in een slanke welving naar haar geschoren schaamstreek en eindigend bij een klein (niet onschuldig) kutje…… 2 mooie ronde stevige billetjes goed in verhouding tot de rest van haarlichaam gingen over een 2 getrainde, fit-ogende dijen en eindigden via slanke enkels in 2 elegante mooie voetjes. De teentjes mooi gelakt, waarbij het teentje naast de grote tenen langer was. Een klassiek schoonheid ideaal. Haar partner likte later tijdens het spel, ook haar teentjes en dat was te begrijpen……
Beiden waren een mooi zelfbewust voorbeeld voor elegantie, klasse en geil met stijl.
Enigszins giechelend nam Lotte plaats voor het matras onder het filmdoek en met haar knieën op een handdoek, borsten fier vooruit, pijpte ze er op los, naar de toegesnelde mannen die allemaal en wellicht wat in ongeloof, hun opgewonden stijve pikken aanboden. Een woud van piemels omcirkelde Lotte’s hoofd en als een kind in een snoepzaak greep ze in het rond en nam likstaaf na likstaaf in haar mond. Alle aanwezigen droegen graag hun steentje bij en na enige tijd had ze voldoende body lotion over haar lijf gespoten gekregen en was manlief zo aardig, haar daar eens flink mee in te zepen. Zo’n mooi huidje moet je op tijd soepel houden en voldoende insmeren, zal hij wel gedacht hebben…………….. Voor haar was dat het toppunt van plezier en opgegeild als ze was door alle mannelijke belangstelling, liet hij haar plaats nemen op de voorste rij van de bioscoop stoelen. Eerst 1 en daarna 2 en misschien nog wel meer vingers verdwenen in haar sappig kutje en terwijl de “goed-gekapte cockring-drager” in cadans haar steeds dieper vingerde, werd het tempo opgevoerd. De ogen van Lotte stonden geil en het was duidelijk dat ze langzaam aan opbouwde naar een krachtig orgasme. Om haar genot nog wat verder te verhogen, werden mannen uitgenodigd gedrieën en gelijktijdige over haar lichaam heen te spuiten. Zo goed en zo kwaad als dat ging, verzamelden mannen zich om haar heen en trokken er op los. Het simultaan klaarkomen over Lotte lukte helaas niet, maar dat bracht Lotte alleen maar naar een langgerekt hard kreunend orgasme, waarbij het kutvocht over de handen en tussen de vingers van “cockring” op de vloer gutste, het was tijd voor kaplaarzen…………..
Nu was ze echt lekker geil en opgewarmd en nam plaats op het matras en na wat bef en vinger oefeningen van haar spierbonk duwde hij zijn pik diep in haar grotje en geïnspireerd door de geluiden van de film (en uit de ruimte bij het grote matras, waar ook flink gegild werd), sloot zij haar ogen om te genieten, in het centrum van de aandacht. Haar prachtig gevormde benen, voetjes en gelakte tenen kregen zijn aandacht en in een opwelling van opgewekte lust, spoog hij haar in het gezicht en kwam daarbij kreunend klaar. Een grote glimlach van Lotte was zijn deel en ook zij wilde nog meer. Knielend aan het voeteneind van het matras, naar adem happend, verzocht hij de aanwezig mannen, over haar kutje te spuiten. Hadden ze dat niet eerder kunnen zeggen, zal de meerderheid van de mannen hebben gedacht……………. Niettemin waren er vrijwilligers die graag plaats namen tussen haar gespreide benen en zachtjes door haar aangemoedigd, zichzelf naar een hoogtepunt probeerden te werken. Verbazing in beide ogen en hilariteit bij de omringende aanwezigen toen “Big Boy” nog geknield aan het einde van het matras zijn hand tussen de benen van de heftig trekkende gast in het kutje van Lotte s(t)opte, mooi was dat.
En zo ging de middag nog enige tijd door, een verlate gast die nog langs kwam en het verlies van de voetbal wedstrijd van de avond daarvoor nog aan het verwerken was, kreeg van Lotte een zwaai om zijn piemel, terwijl ze voorbij liep richting uitgang. Na wederzijds een kort knikje van in-en toestemming werd ook zijn leed alsnog verlicht en moet zijn score gevoeld hebben als een hattrick in de Arena…….
Terwijl de afstand van het matras tot aan de uitgang van de heterozaal toch niet zo ver is, deed Lotte er werkelijk alles aan om deze tocht tot het uiterste te rekken. In reservetijd stond er nog een oude zee-bonk in het pad, met een mast…..waar met bewondering door aanwezigen over gesproken werd. En ook dit zwellichaam (met recht een zwellichaam genoemd) moest aan Lotte’s pijpkunsten geloven. Haar fijne lijfje gehurkt op de rond en de grenzen van de lenigheid van haar mondhoeken opzoekend, was in groot contrast met deze Goliath. Maar ook hij moest er aan geloven en beiden dankbaar voor de apotheose konden daarna lachend naar huis vertrekken………
Tja het was een mooie middag met een paar uurtjes wellustige seks en de aanwezigheid van dit mooie stel maakte een ding wel duidelijk, het oog wil ook wat, dat draagt zeker bij aan de verhoging van het kijkplezier. Tijd om naar de sportschool te gaan………..
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: MarcOwen8 en 13 gasten