reactie op vanavond
- rick-rick
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 51
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
reactie op vanavond
ik was vanmiddag in Amersfoort in de cinema waar ik met pijpkoningin en dekhengst had afgesproken ik kwam om ongeveer 15.30 binnen waar ik weer vrolijk door patries de dame van erotica weer hartelijk welkom werd geheten toen de cinema in en er was al het nodige te doen op het grote matras ik kleden mijn uit en ging eerst even douche want ik was van de rit er naar toe een beetje bezweet en wil toch schoon voor de dag komen na de douche ging ik bij het grote bed kijken naar een dame en een paar heren waren aan het spelen ik wachten rustig af en na een tijdje gekeken te hebben vroeg ik de dame of ik haar mocht likken en dat mocht gelukkig waarna ik haar heerlijk gelikt heb en ja ze smaakte naar meer maar na dat ik haar gelikt had nog even gezellig met haar en de andere mannen nagepraat waarna de dame helaas weer weg ging hoop haar nog wel eens te ontmoeten na een tijdje wachten kwam er een stel samen met patries binnen en kregen uitleg over de cinema de dame was een bbw vrouw in een mooie oranje jurk en haar partner was in boxer en gingen naar de andere cinema zaal na een tijdje toch maar eens even kijken wat ze aan het doen waren de dame lag op het matras en werd door haar partner lekker geneukt wat er lekker uitzag na dat ze even later wat gingen drinken in de shop zat ik weer bij het grote matras op mijn vriend en vriendin zat te wachten en zo rond 17.00 uur kwamen ze binnen en na de gebruikelijke begroetingen ging pijpkoningin zich douche en kon het geile feest beginnen pijpkoningin ging op het matras liggen en we begonnen haar te strelen waarna dat van zelf uitmond in een neukbeurt van dekhengst en een lik beurt en slikbeurt van mij waarbij pijpkoningin het sap heerlijk laat lopen wat ik graag opdrink en het nodige geluid er bij van pijpkoningin wat dus weer de aandacht trok van patries en nadat we beloofde het zachter te doen gingen we verder ik stelde voor om pijpkoningin te gaan masseren en pakte de olie en heb haar hele lichaam heerlijk in de olie gezet en lekker gemasseerd waarbij ik ook nog even een paar spieren goed gemasseerd heb dekhengst en ik hadden daarna moeite om haar nog vast te houden maar de sex was fantastisch en ik heb haar meerdere keren laten spuiten en heb dat sap heerlijk op gelikt wat is ze toch lekker pijpkoningin begint gelukkig al wat makkelijker op comando te kunnen spuiten wat natuurlijk mooi is om te zien zo rond 20.30 was het helaas weer douche en weer vertrekken maar niet voor we weer een nieuwe afspraak gemaakt hadden ik wil de kijkende heren ook bedanken voor jullie netheid en respect voor hoe jullie waren er was geen opdringerig gedrag ik vind dat dit ook eens gezegd mag worden HEREN KIJKERS BEDANKT en natuurlijk ook patries bedankt voor de nette sevice van jou patries bedankt en dan pijpkoningin en dekhengst andere stel en dame alleen jullie ook bedankt en hoop jullie zeker nog eens te zien groetjes van rick-rick delikkende lassie en masseur
Gebruikers op dit forum: Hot Holly en 16 gasten