spontaan genoten!!!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sue en Lee
Berichten: 206
Lid geworden op: 16 okt 2009 22:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: prov.Utrecht - Soest
Contacteer:

spontaan genoten!!!

Bericht door Sue en Lee »

‘s middags al flink opgewarmd van een heerlijke geile opwindende chat en geile camsessie, waren we zo opgewonden en geil geworden dat we besloten er een geile avond van te maken in de Erotic. Lekker gedouched, spannende outfit aan en gaaaaaaaaannnnnnnnnnn………
Op het forum hadden we gelezen dat Bert-jr er ook zou zijn, dus een reden te meer om even een bezoekje te brengen. ;)
Rond een uurtje of 19.00 liepen we de Erotic binnen, zoals vanouds hartelijk begroet door Jan, ook al langere tijd niet gezien en even gebabbeld.
Lang duurde dat niet, want we wilden graag naar binnen…had al wat lekkere mannen gespot ..mmmmm :roll:

Tijdens mijn kopje koffie voelde ik ogen prikken en blikken gericht op mijn lekkere en zoals velen tegen me zeggen “mooie” lijf…Zou de geiligheid te zien geweest zijn? Voelde me wel lekker opgewonden en had zin in een heerlijke geile avond.
Toen ik even naar het toilet was geweest, zocht ik Lee…. “Hij is naar de filmzaal en vroeg of je ook wilde komen”, werd er gezegd…mmmmmmmmmm dat sprak me wel aan. En al snel zaten we samen in de filmzaal van elkaar te genieten. Mijn benen beetje gespreid over Lee zijn been gelegd. Lee zijn vingers in mijn soppende kale natte kutje, mmmmmmmmm..makkelijk hoor zonder slipje hihi…Met een mooi uitzicht op een trekkende man tegenover ons geilde dat nog meer op.
Ik ging op mijn hurken voor Lee zitten, deed zijn broek wat verder open en daar sprong zijn heerlijke geile pik tevoorschijn. Lik,lik, lik wat een genot om zo lekker ongegeneerd je gang te kunnen gaan terwijl er een aantal mannen mee staan te genieten.
Lee genoot hoorbaar en ook zijn gevoelige tepels heb ik even niet met rust gelaten…wat heerlijk om hem zo te laten genieten.
Ondertussen begon mijn kutje wel wat te kriebelen. Ik wiebelde wat heen en weer en stond op. Spreidde mijn benen voor hem en zonder enige weerstand schoof hij zo een paar vingers bij me naar binnen..mmmmmmmmm ik kronkelde van genot en het spetterde over zijn broek hihi…eigen schuld, die moet ook UIT!!!!

We zijn naar de cruising ruimte gegaan, kleren uit en op het bed lekker verder gegaan.
In mijn ooghoeken zag ik Bert staan…mmmm…Hij stond zichzelf heerlijk te wrijven en te trekken, ik stak mijn hand uit, hij legde zijn heerlijke gepiercte pik in mijn handen. Ik begon hem te wrijven en te strelen over zijn pik, ballen en billen. Zijn kleren gingen uit en ik nam bezit van zijn lichaam…streelde zijn lijf en vleidde me tegen hem aan….mmmmmmmmm wat een heerlijke body.
Hij kwam naast me op het bed liggen en zijn pik verdween in mijn mondje, heerlijk om te pijpen. Ondertussen vingerde me hij me hevig en ik werd geiler en geiler, natter en natter..
Na enige tijd stond hij op, deed een condoom om en heeft me naar giga hoogtepunten geneukt…geweldiggggggg, hij was zo geil bezig, zo mooi om te zien hoe ook hij na enige tijd heerlijk klaarkwam.
Was echt leuk en zeker ook lekker om hem weer eens heerlijk gevoeld, geroken en geproefd te hebben hihi…

Eenmaal in de roes van deze geile sport ben ik moeilijk te houden en de rest van de avond was dan ook een zeer geile…
J. was ook van de partij en heeft me ook heerlijk verwend net zoals P.…ook zo’n heerlijke beffer , en dat mag ik graag ondergaan.
En dan Pieter die ook wel van wanten weet.
Mannen die weten hoe een vrouw op een vrouwvriendelijke manier tot enorme hoogtepunten te krijgen vind ik geweldig.
Het hele gezicht laten verdwijnen tussen mijn zachte natte lipjes en die heerlijke warme tong strelend over mijn schaamlippen en klit te voelen gaan…mmmmmmm ik wordt er spontaan weer nat van…zoooooooo lekkerrr.


Toch na verloop van tijd maar even een rustpauze ingelast, want het vergt wel wat energie… Wat bekertjes water gedronken om alles weer aan te vullen…
Ben ik lekker tussen Lee en P. op de bank gekropen en wat zitten babbelen. Maar oh jee, de klok tikte door en dit geile vrouwtje lustte nog wel wat….
Uitdagend mijn benen over de benen van de heren gelegd, kutje gespreid en me lekker laten vingeren. Tegenover me een paar geile ogen op me gericht. Jammie dit smaakte naar meer. Lee stond op om even naar het toilet te gaan en binnen no-time zat P. op de grond voor me, zijn gezicht alweer verstopt tussen mijn lipjes en 2 andere heren die naast me plaats namen. Aan elke tepel een mannenhand-mond, een heerlijke warme mond tussen mijn benen en twee heerlijke harde stijve palen in mijn handen. Op en top genieten dus…
Ook mijn tepels kunnen wel wat hebben en daar werd ook lekker in geknepen en gebeten, wel goed luisterend naar mij tot hoe ver ze konden gaan…
Maar daar werd ik toch geil van, en dan P. die zich ontfermde over mijn zeiknatte kutje, zijn hand er een paar keer vlak op liet belanden oeiiiiiiii heeeeeeerlijk!!!
Ik vroeg één van de mannen op te staan en nam zijn harde kale pik in mijn mondje, die groeide spontaan nog een stukje groter hihi, en zo zat ie diep achter in mijn keel. Wat een genot!!!

Na enige tijd maar een wat comfortabeler houding aangenomen op het bed. En daar ben ik zo heerlijk door de heren verwend.
Gevingerd, getongt, 2 pikken tegelijk gepijpt, getrokken, gestreeld en tot slot een heerlijke sperma douche ontvangen.
Zelfs tot op de laatste minuut voor het licht weer aanging spoten de laatste heerlijke warme stralen sperma over mijn lijf. Geweldig bedankt allemaal.
Een avondje om niet snel te vergeten…

Een douchebeurtje tot slot en weer fris en schoon en helemaal voldaan op weg naar huis, waar we samen nog even heerlijk hebben nagenoten…

Geen onvertogen woord gevallen, geen lastige mannen en wat ik niet wilde gebeurde ook niet!!!! Superrrrrrrrrr…
Mannen Bedankt…met recht met een hoofdletter…

Zo kunnen die spontane bezoekjes toch zo geweldig uitpakken…

XXX Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Gebruikersavatar
driekeerpotent
Berichten: 615
Lid geworden op: 14 aug 2010 21:57
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: uithoorn
Contacteer:

Re: spontaan genoten!!!

Bericht door driekeerpotent »

julli weer gemist,wat een verslag ,ik zou dit graag weer een keer willen meemaken,heb jullie een keer mee mogen maken en wat kan jij pijpen en vooral spuiten zeg uit dat lekkere kutje van je.
zou het graag een keer horen van jullie via pb als jullie weer een keer gaan,ben al regelmatig naar amersfoort gereden maar tref het daar gewoon niet en woon dichter bij hilversum dus ga daar eerder heen.
maar wie weet tref ik jullie weer een keer,want zo,n lekker geil stel!!!!! mmmmmmm
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
oscar
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 aug 2011 21:40
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: spontaan genoten!!!

Bericht door oscar »

hey Sue en Lee,

Klinkt goed wat anderen zeggen!
Ik ben Oscar, man van 46. Ik ben bezoeker van de Goorhoeve, Belgie.
Ik kom woensdag vroeg in de avond naar Amersfoort.
Ik hoop op een goed gesprek! En daarna ... ? We zien wel.
Ik ben gek op knuffelen, praten, vooral lief ... en een tikkeltje ondeugend ... vanuit wederzijds respect.

Stuur je een pb'tje?

Liefs Oscar
bert_junior
Berichten: 166
Lid geworden op: 10 nov 2010 00:34
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: spontaan genoten!!!

Bericht door bert_junior »

zou het zelf niet beter kunnen omschrijven dan jullie zojuist hierboven gedaan hebben :)

wat een topavond!
29, student, interesse in voornamelijk stellen/vrouwen, vrouwvriendelijk, goed libido, woon dichtbij de cinema ;)
pdh
Berichten: 44
Lid geworden op: 16 sep 2010 15:53
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: spontaan genoten!!!

Bericht door pdh »

Nou jullie weten wel hoe je een verhaal moet maken. Dank voor het prachtige verhaal het is heerlijk om dit zo nog eens terug te lezen. Toen wij, P en P jullie verhaal gisteren lazen kregen we niet alleen rode oortjes maar ook weer een erg harde ........ :roll:
Wat was het heerlijk om van de partij te zijn en het genot was wederzijds. Die 2,5 uur zijn omgevlogen en pas toen het licht aanging en Lee begon met aftellen beseften we dat het alweer tijd was.
En beste lezers, het verhaal van Sue was in werkelijkheid nog een tik geiler :mrgreen: . Wat ze jullie namelijk niet verteld maar wij nu uit ervaring weten is dat ze een heerlijk lijf heeft :shock: . Als je haar op de juiste wijze stimuleert beloond ze je met een blik in haar ogen die je niet snel zult vergeten ;) . Wat een opwinding, wat een spanning!!! En trouwens, Sue laat je niks wijs maken door Lee, je geluiden die je maakt maken het geheel alleen veel opwindender en geiler. Niets te hard of te vaak. NEE, juist die geluiden - aanmoedigingen van jou kant gaven de heren nog dat extra om nog beter hun best te doen. Niets aan veranderen. :P :P :P :P :P
Mochten we je nog eens plezieren dan laat het maar weten we komen graag..... :lol:
Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
Gebruikersavatar
Yosd1966
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jun 2011 21:41
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: spontaan genoten!!!

Bericht door Yosd1966 »

Wat ontzettend geil om te lezen zeg, er begint meteen iets te groeien ;)

Wat ben ik blij dat ik óók weet hoe de cam-sessie precies in z'n werk ging. En Sue, je bent inderdaad ontzettend lekker. Hoe jij kunt genieten en je helemaal laat gaan ... zalig om te zien ... en misschien nog eens te voelen.

Blijf vooral die uitgebreide verslagen schrijven, want daar geniet iedereen van mee!

xxx Yos
Gebruikersavatar
Sue en Lee
Berichten: 206
Lid geworden op: 16 okt 2009 22:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: prov.Utrecht - Soest
Contacteer:

Re: spontaan genoten!!!

Bericht door Sue en Lee »

woww....wat is het toch leuk om de reacties te lezen op onze belevenissen.

Het windt opnieuw op... :roll:

xxx Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
hotbold
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 sep 2011 16:11
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: spontaan genoten!!!

Bericht door hotbold »

Hoi Sue en Lee,
Hierbij wil ik bevestigen dat ik ook ontzettend genoten heb.
De spontaniteit van Sue en Lee was geweldig.
Ik was de persoon die diep in je keel heeft gezeten en de spermadouche op het eind (net voor dat het licht aan ging).
Ik heb nog nooit zo iets mee gemaakt en denk er nog dagelijks aan.
Helaas had ik geen condoom bij me om Sue op het laatst nog te nemen, wat ze gevraagd had.
Ik hoop hier nog een keer de mogelijkheid voor te krijgen.

Nogmaals bedankt en hoop jullie nog een keer te zien!

Groeten.

Hotbold.
Gebruikersavatar
Sue en Lee
Berichten: 206
Lid geworden op: 16 okt 2009 22:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: prov.Utrecht - Soest
Contacteer:

Re: spontaan genoten!!!

Bericht door Sue en Lee »

dom, dom dom om zonder condoom de sexbios in te gaan ;) maar dit was ook zeker super geil, zo'n spermadouche op het eind. mmmmmmmm
Volgende keer gewoon meenemen zo'n ding...je kunt nooit weten, zoals je ervaren hebt.

En ehhh.... geniet er nog lekker van!!

Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten