3 oktober. Wat een geile dag!!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Elsje
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 apr 2017 21:02
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

3 oktober. Wat een geile dag!!

Bericht door Elsje »

p woensdag 3 oktober 2018 ben ik samen met mijn liefste daddy en meester naar de erotic cinema in Amersfoort geweest.

Het avontuur begon al in de aanloop er naar toe. De dag ervoor moest ik als opdracht van mijn meester 3x met mijzelf spelen en dit 5 minuten tegen mijn orgasme aanhouden. Hierdoor was ik mega geil geworden. Toen ik in de avond met hem belde over ons bezoekje de volgende dag kon ik niet stilliggen in mijn bed en woelden mijn benen onder de dekens van mijn kloppende klit.
Uiteraard heb ik mij netjes aan de opdracht gehouden en kwam ik die dag niet klaar, hopende dat mijn meester mij de dag erop in de cinema zou belonen.

Rond half 12 kwam mij trein aan in Amersfoort. Ik had de hele reis al zitten fantaseren over wat er die dag allemaal zou gebeuren. Maar ik moest nog even wachten want wij gingen eerst lunchen. Quality time met mijn daddy. Heerlijk vond ik het.

Tegen een uur of 12 liepen wij richting de cinema. Ik had de dag ervoor al een bericht geplaatst op het forum en mijn wens werd vervuld. Vele geile mannen stonden ons op de wachten.

Tijdens het omkleden van mijn gewone kleding in mijn lingerie jurkje (die mijn meester het mooiste vond) werd ik wel even onzeker. Wat als de mannen mij niet aantrekkelijk vonden... Mijn meester plaatste mij in de knielhouding, deed mij mijn halsband om en lijnde mij aan de riem.
Ik voelde mij gelijk vertrouwd en veilig.

Hij liet mij plaatsnemen op het bed. Op mijn rug. Dus automatisch, zoals dat bij die houding hoort deed ik mijn benen wijd. Van alle kanten stroomden de mannen toe. Klaar om zich op mij te storten. Ik bleef oogcontact houden met mijn meester. Dat vind ik dan zo geil. Om betast te worden terwijl ik hem diep in de ogen aankijk. Ik werd gestreeld en ruw aangepakt tegelijk. Handen op mijn benen, tussen mijn benen, op mijn buik, borsten en gezicht. Ik kon het niet meer bijhouden en gaf mij eraan over. Fantastisch!

Er was een man, die mij vingerde. Ik smeekte mijn meester of ik klaar mocht komen. Hij reageerde met: "Nu al?!". Gelukkig mocht het en alle spanning die tussen mijn benen had gezeten gierde door de rest van mijn lijf.

Hierna gingen wij naar de ruimte waar ook de sling hangt. Er was een mooie vrouw met handboeien vastgebonden aan het rek. Ze werd ingesmeerd met olie. Waarop mijn meester vroeg of ik mocht helpen. Dat mocht gelukkig dus ik greep mijn kans en raakte haar zachte lichaam aan. Ik voelde haar tepels stijf worden onder mijn vingers.

Mijn meester zei mij naast haar plaats te nemen. Ik hield miin handen boven mijn hoofd aan het rek en zette mijn benen wat uit elkaar. Voordat ik rustig stond waren er alweer handen op mijn lijf. Die onzekerheid was dus nergens voor nodig. Er was een grote, sterke man die bij mij kwam staan. En aan de blauwe plekken die nog op mijn borsten zaten van het vorige speeldagje met mijn meester zag hij dat ik wel van wat ruwer hield. Hij begon mij op mijn borsten te slaan en flink ook! Ik piepte maar daar trok hij zich gelukkig niks van aan. Hij bleef doorslaan en zeggen: "hier hou je van he slet?". Waar hij groot gelijk mee had. Ik hield mijn handen netjes, zoals afgesproken, aan het rek. Terwijl het mega zeer deed. Ik hoopte zo mijn meester trots te maken. En ik zag hem goedkeurend kijken.

Hierna vingerde deze man mij en ik kwam spuitend klaar. Zo verschrikkelijk lekker en goed! Zelf nu ik dit schrijf merk ik dat mijn blik dromerig afdwaald. Maar terug naar het verslag..

Ik werd omgedraaid en de aantrekkelijke grote man pakte de riem die vastzat aan mijn halsband. Hiermee sloeg hij mij op mijn kont. Ik hoorde mijn meester zeggen dat ik mijn kont naar achter moest doen en mijn rug hol moest maken. Dit deed ik maar met heel veel moeite. Niet omdat de houding zwaar was maar omdat ik zo opzag tegen de klappen, terwijl ik er aan de andere kant zo naar uit keek. Ik werd zelfs met de riem op mijn rug en kut geslagen.

Hierna gingen wij weer naar de centrale ruimte waar het bed staat. Ik mocht van mijn meester verschillende mannen pijpen. Diep achter in mijn keel terwijl ik met mijn hoofd over de rand van het bed lag.

De man die mij eerder had geslagen zette een been naast mijn hoofd en drukte zijn pik in mijn keel. Ik voelde een vertrouwd harde kneep in mijn tepel en wist dat het mijn meester was. Terwijl ik wilde kreunen en gillen tegelijk drukte de man zijn billen zo, zodat het duidelijk was dat ik hem moest rimmen. Dit had ik tot nu toe alleen nog maar bij mijn meester gedaan en was dus even nieuw.

Hierna werd ik in doggypositie gezet en begon dezelfde lange man mij op die manier te neuken terwijl ik de grote man pijpte.

Ik voelde de pik diep in mij en kon geen kant op. Ik kwam meerdere keren klaar en volgens mij had ik nog nooit zo hard gekreund waar andere mensen bij waren. Ik hield het gewoon niet meer.

Ik werd weer op mijn rug gelegd waarna ik de mannen over mijn gezicht en mond liet klaarkomen op aansturen van mijn meester. Als laatste kwam mijn meester klaar in mijn mond.

Altijd fijn om met die vertrouwde smaak een heerlijke dag af te sluiten
michel
Berichten: 220
Lid geworden op: 20 okt 2009 07:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: regio Amersfoort
Contacteer:

Re: 3 oktober. Wat een geile dag!!

Bericht door michel »

Jammer dat ik gisteren niet kon, zou een leuk feestje voor mij zijn geweest.

Groet Michel,
carrera996
Berichten: 77
Lid geworden op: 10 dec 2010 12:43
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: 3 oktober. Wat een geile dag!!

Bericht door carrera996 »

wauw wat een gaaf verslag van een ontzettend geil avontuur in de EC! Hopelijk ben ik er een volgende keer bij, je lijkt me een fantastisch geile vrouw!
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: 3 oktober. Wat een geile dag!!

Bericht door Benno »

Hi Elsje,
Normaal sta ik vooraan als er een mooie geile meid naar EC komt, maar deze keer net even niet.
Aan jouw (overigens prachtig geschreven) verslag te lezen heb ik bepaald wat gemist.
Ik hoop je een volgende keer niet mis te lopen.
Ga zo door wat schrijven betreft.
XXX
Benno
Dave is oke
Berichten: 193
Lid geworden op: 21 jan 2015 18:01
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: 3 oktober. Wat een geile dag!!

Bericht door Dave is oke »

Hey Elsje,

Wil tóch even regeren op je geile dag waar ik niet bij kon zijn.
Momenteel heel druk met mijn werk, ik vertrek aanstaande donderdag ook voor ruim een week naar het buitenland.

We hadden contact via kik toen je in de trein zat, misschien weet je dat nog wel.

Wat kan jij een heerlijk geil verslag schrijven, je neemt me helemaal mee.....

Ben een vaste bezoeker van locatie Amersfoort en ik ken plumberjack ook heel goed.

Hoop je zeker een keer te ontmoeten.

Groeten Dave
Gebruikersavatar
Plumberjack
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 nov 2016 18:46
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: 3 oktober. Wat een geile dag!!

Bericht door Plumberjack »

Hè Elsje

Had zelf helaas geen tijd
Maar had het tegen Bert gezegd
En ik geloof dat , Bertje je aardig te pakken gehad heeft
Hoop je snel eens te ontmoeten , overleg maar met je meester

Gr. Jack
jack1
Berichten: 233
Lid geworden op: 14 dec 2015 11:28
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: 3 oktober. Wat een geile dag!!

Bericht door jack1 »

Hoi Elsje,

Wat een heerlijk lekker ondeugend sletje ben je!
Kan niet wachten tot je weer komt, dan laat ik je nog harder kreunen. :D

Grtz
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], Marc L en 10 gasten