vrijdag 5 oktober

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rick-rick
Berichten: 134
Lid geworden op: 10 nov 2008 23:15
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: doesburg
Contacteer:

vrijdag 5 oktober

Bericht door rick-rick »

afgelopen vrijdag naar de ec gegaan waar ik had afgesproken met zo wel wijsletje en pijpkonigin en dekhengst

ik kwam rond 11.45 de ec in waar ik zo als altijd weer hartelijk werd ontvangen door de charmante verkoopster patricia was helaas in een telefoongesprek dus snel naar binnen de cinema in en daar was al een stel (de negroide man en de dame met het zwarte haar )bezig op het bed ik heb me gauw uitgekleed en heb heerlijk van hun sex spel genoten naar dat hij in haar was klaargekomen gingen ze douche helaas met het rolluik dicht maar aan het geluid te horen deden ze het daar nog eens dunnetjes over
zo rond 12.15 kwamen wijsletje binnen en zij werd door de meester geboeid en van tepelklemmen met gewichten voorzien kreeg een hoofdkap op en ook geblinddoekt zo moest zij blijven staan zo dat hij zijn spullen klaar zetten bij het grote bed daarna werd zij opgehaald en moest zij op handen en knieen naar het grote bed kruipen alwaar de klemmen werden verwijderd en ze op haar buik op het bed moest gaan liggen alwaar de meester haar met een mooie brede plak op haar billen en rug begon te slaan wat toch wel zeer gevoeig was voor de slavin haar rug en billen kleurde mooi rood daarna was de voorkant aan de beurt en na de nodige tikken pakte de meester een hoe het weet ik niert maar was een handvat met een soort kunststof rietjes waar de meester mee op haar billen en rug sloeg dat deed vernijnig zeer kon je zowel zien als horen van de slavin maar ze genoot er ook van want ze wou niet dat de meester stopte daarna heeft de meester de slavin vast gelegd op het bed en de opdracht gegeven om haar minstens een uur te neuken waar ik dankbaar gebruik van maakte onder tussen was het andere stel in de darkroom bezig en had ik de slavin heerlijk voor mij alleen en haar heerlijk neukte en haar meerdere keren heb laten klaarkomen zonder dat ze kon zien wie haar neukte na een tijdje deed de meester haar de blinddoek af en kon ze dus zien wie haar neukte na een uurtje mocht ze stoppen en een pauze houden en daarna mocht ik haar zowel vingeren en beffen ook deed zij mij heerlijk pijpen en het gaf mij ook wel enige moeite om niet in haar klaar te komen ik heb haar kutje met die prachtige piercings heerlijk gelikt en haar ook heerlijk op mijn mond laten klaarkomen en later toen ze een andere man in doggy style pijpte ging ik onder haar kutje liggen likken en ze zakte echt met haar kut op mijn gezicht was soms moeilijk adem halen maar heerlijk genoten en haas sap geproeft en gedronken als ze klaarkwam onder tussen pijpte zij diverse mannen en zo rond 16.00 uur kwamen pijpkonigin en dekhengst binnen en na de gebruikelijke gedag zeggingen en het douche gingen we samen verder spelen op het grote bed pijpkonigin werd geboeid en op haar rug gelegd op het bed en er werden tepelklemmen op haar tepels gezet en de slavin ging haar beffen waar de pijpkonigin geen problemen mee had en nadat ze de opdracht had om stil te zijn en alleen maar te ontspannen en te genieten kwam ze echt in stilte meerdere keren klaar en de slavin dronk gulzig al haar sappen op en ik weet uit ervaring dat het niet weinig is wat pijpkonigin laat lopen na een twintig tal minuten werden de tepelklemmen er afgehaald en ginggen we lekker naar de darkroom waar pijpkonigin ging op het rek staan en de slavin ging haar weer beffen en vingeren waar bij pijpkonigin weer heerlijk spuitend klaarkwam en de hele vloer weer een zwembad leek na eentijdje gingen pijpkonigin dekhengst en ik weer naar het grote bed en lieten wij de meester en wijsletje even hun eigen moment hebben kan daar helaas niks over schrijven was er niet bij maar wij gingen op het grote bed verder na korte pauze en ondertussen was benno ook binnen gekomen ik was wel verrast maar ook blij dat hij er alweer bij was en kon zijn bepaalde mensen weten wat ik bedoel ga ik niet verder op in benno ging pijpkonigin weer eens heerlijk neuken en pijpkonigin genoot zichtbaar en hoorbaar van de neukparty en als ze te veel lawaai maakte stopte ik mijn paal in haar mond en waar ze haar naam ook nu weer waar maakte na een tijdje dingen benno door andere verplichtingen en wijsletje er weer vandoor waar na ik en pijpsletje dekhangst en enkele mannen weer heerlijk verder gingen met ons sexspel en zorgde er voor dat de dame niks te kort kwam en de mannen die niet mee deden zich netjes op gepaste afstand bleven dit trouwens de hele dag voor al die heren bedankt en heel netjes enkel incident daar gelaten ik heb pijpkonigin ook nog heerlijk volledig met lekkere olie helemaal gemasseerd wat natuurlijk een genot is om te doen en voor andere om te zien en daarna weer heerlijk gebeft waarbij zij mij de mond weer helemaal vol spoot en ik het heerlijk opdronk en dek hengst haar lekker neukte en enkele mannen haar ook neukte na een tijdje vond ik het ook eens hoogtijd om haar te neuken een verrassing voor haar dat doe ik niet zo veel weet ze uit ervaring ik ben meer een beffer en tijdens het neuken voelde ik haar heerlijk klaar komen met haar knijpende kutje en lekker spuiten en werd het ondertussen al weer tijd om helaas te gaan douche en aan te kleden na nog wat te hebben gedronken zijn we denk ik allemaal moe maar zeker voldaan weer weg gegaan

ik wil bij deze wijsletje en haar meester bedanken voor deze mooie ervaring en hoop zeker op vervolg
pijpkonigin en dekhengst ook weer bedankt en kan niet wachten tot de volgende keer
patries de winkeldame voor de gastvrijheid en gezelligheid
alle heren die netjes deden zo als het hoort
en iedereen die ik vergeten ben

en mochten er nog vrouwen en of stellen intressen hebben in een heerlijke massage en of likbeurt hoor ik het graag

groetjes en tot weerziens rick-rick alias likkende lassie
wijsletje
Berichten: 440
Lid geworden op: 15 mei 2017 13:46
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: vrijdag 5 oktober

Bericht door wijsletje »

dank voor je heerlijke verslag over afgelopen vrijdag.
het was een waar genoegen om het te lezen maar ook
om je te ontmoeten. hopelijk tot ziens.

trouwens iedereen bedankt die een verslag heeft
geschreven over afgelopen vrijdag. heerlijk om te lezen.
youngboy1992
Berichten: 72
Lid geworden op: 21 jan 2015 15:59
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: vrijdag 5 oktober

Bericht door youngboy1992 »

Goed verslag Rick. Ik was die jongen met die tattoo
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: NHDude, Robinn96 en 21 gasten