Geile 60 min
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Geile 60 min
Vandaag naar de cinema ..ben verrekte geil ..loop al dagen met een nat kutje rond ..en vandaag tussen m,n werk door even gauw naar ec trok snel m,n geile setje aan en m,n partner. Z,n kleding uit ..z,n pik sprong zowat uit z,n broek zo geil dik en groot z,n eikel glom ervan. Pfff ...word er weer geil van hij lag op z,n rug ..ik ging eerst een beetje sabbelen aan z,n pik ..maar ik was tehongerig en wilde z,n pik in me natte kutje ..ging op hem zitten en duwde z,n geile lul erin ..mmm Jezus wat een heerlijk gevoel als ie me kutje in glijd..na geneukt tehebben met veel geile praat en allerlei standjes ..mmm zo lekker geil ..in me kontje geneukt daarna z,n lul schoon gelikt met lange halen z,n ballen gezogen wat lekker en z,n kontgAatje gelikt wat ook geil is ..daarna een man gepijpt lekker diep terwijl m,n partner me neukte m we waren geil ..zijn we altijd hihi zei m,n partner ..ga liggen ik ga je neuken diep in je natte kutje we gingen er geil tegen aan ja .zei ik neuk je rijpsletje neuk me rijpe geile slette kut mm daar word je geil van he kreunde ik de spetters vlogen eraf van geiligheid toen wilde ik z,n zaad ..pfffwe kwamen geil klaar en even bij komen op matras daarna laatste zaad van z,n lul afgezogen en gelikt ,.het was weer super geil thanks lekkertje jij weet me altijd weer heerlijk teneuken. Zalig ,,dat was onze 60 min ,,heerlijk genoten ..en tot de volgende x ..Patricia keek op de klok ..en lachte ik zei ja tussen de bedrijven door we waren geil haha xxx
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Geile 60 min
Hmmm, that how it should be. Being horny and go for it.
Next time I'm in too
Next time I'm in too
In search of a cure for my horniness.
20long 5thick
20long 5thick
Gebruikers op dit forum: geilpaal en 17 gasten