2e deel dolle geile dinsdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

2e deel dolle geile dinsdag

Bericht door sletje bi stel dev »

Eerst even beginnen met Benno tebedanken voor het geile heerlijke verslag .we waren wat later in ec daar aangekomen uit gekleed en naar de bios gegaan daar heerlijk bezig geweest met partner eerst gepijpt bij partner en geneukt toen stonden er mannen bij die ik lekker ging pijpen werd daarbij door partner geneukt ..eerst een peukje roken en weer verder en inderdaad het heerlijke stel was ook al bezig daarna naar de sling waar ik geneukt werd door partner en pijpte de mannen om m,n heen werd heerlijk gelikt door een man en trok en pijpte tegelijk 3 mannen daarna kwam ik klaar niet 1 niet 2 3 x achter elkaar daarna wat gedronken we gingen zitten op bank en keken naar het stel wat geil bezig was ik pijpte ondertussen partner en toen kwam de dame me likken ik kwam heerlijk klaar en voelde haar tietjes daarna likte partner haar kut en daarna zat ze met kontje naar mij en likte ik haar kutje en werd geneukt door partner wat een geile boel toen pijpte ik en de dame m,n partners pik en zoog ik z,n ballen daarna ging het stel samen verder en wij gingen naar de glorhole waar ik m,n partner pijpte en andere mannen die spoten in m,n geile bekkie daarna terug naar het grote bed waar het stel klaar was en weg gingen we gingenop bed liggen waar partner me hard neukte en in kontje genomen terwijl ik een man pijpte daarna lag partner op rug en hij zei bijt in me tepels en trek hard aan me pik hij kwam daardoor klaren ik likte z.n zaad van z,n buik en pik dat was een dolle middag xx groetjes bisteldev bedankt mannen en dame het was heerlijk geil allemaal
xsjuicyxs
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Re: 2e deel dolle geile dinsdag

Bericht door xsjuicyxs »

Dat was zeker een geile dinsdag!! Heerlijk genoten ook van jullie.. lekker om je te likken en te horen en zien genieten!
Xx Juicy
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: 2e deel dolle geile dinsdag

Bericht door Benno »

Mijn verslag en dat van Juicy staan hier: viewtopic.php?f=22&t=41597
Plaats reactie