spetterslet eerste bezoek aan cinema

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
L&L
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 dec 2010 17:59
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 100
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

spetterslet eerste bezoek aan cinema

Bericht door L&L »

Vrijdagavond na lange tijd de cinema weer bezocht. Bezoek kort van te voren aangekondigd om niet al te veel bezoekers te trekken :lol: Ook omdat de spetterslet helemaal onervaren is met het fenomeen sexcinemaas.
Bij binnenkomst ging de spetterslet zich eerst omkleden in een spannend outfit om zo sexy mogelijk over te komen. Veel blikken waren op haar gericht. Dit versterkte haar zenuwachtigheid. De rondleiding trok het nodige publiek. We stelden vast dat er nog 2 stellen waren.
Uiteindelijk namen we plaats op de voorste rij in de hetero cinema. Helaas was de film niet onze smaak, maar het uitzicht op een stelletje naast ons en vol op in actie, maakte veel goed. Na een opwarmtijd werd het spettersletje voorzichtig benaderd door enkele mannen. Deze juiste benadering wierp zijn vruchten af: al snel lag de spetterslet naakt op haar stoel van genot te kroelen, steunen en grommen. Een man befte haar vakkundig en een andere verwende borsten en mond.
De show zette zich even later voort op de matras onder het witte doek en spetterslet werd heerlijk genomen.
Ondertussen was een 4de stel binnengekomen. Dit stel vertoonde belangstelling en was klaarblijkelijk op het bericht op de site afgekomen.
Na een geweldige tijd op de matras werd het tijd voor een loopje door de cinema om even bij te komen. We kwamen niet ver. De kompleet naakte spetter slet ontdekte het pas binnengekomen stel bij de gloryholes tussen beide zalen. Hier hadden ze van een afstand het schouwspel op de buhne in de hetero zaal bekeken. Spontaan ontspon zich een subtiel spel tussen beide vrouwen, waarbij de spetterslet de andere vrouw langzaam begon uit te kleden, overal begon te strelen en zoenen. Het leek alsof de spetterslet dit vaker deed, maar haar enige ervaring met een andere vrouw was jaren geleden. Mannen drongen zich op om geen glimp van het geheel te missen. Iemand zei: waarom moeten juist de 2 vrouwen met elkaar bezig, terwijl er zoveel mannen en heerlijke pikken zijn.
De beperkte ruimte deed de stellen uitwijken naar een bank in de grote ruimte. Beide mannen hadden toevallig blinddoeken bij zich, die prompt werden gebruikt.
Er werd een show gegeven, die alle mannen zeer konden waarderen. Uiteindelijk lagen de beide vrouwen in verschillende posities, nog steeds met blinddoek om, met elkaar te kronkelen op de grote matras.
Na het damesspel was het gelukkig tijd voor de mannen! :D Wellicht kunnen die hierover zelf een stukje schrijven, vooral die jongeman op de bank tussen de 2 vrouwen. :shock:
De spetterslet was supergeil geworden, dus spoot geheel waarachtig haar benaming er lustig op los; net als enkele potente mannen. Zie de foto voor het eindresultaat.

De spetterslet kijkt al uit naar het volgende bezoekje. Ze wil dan nog meer vrouwen ontmoeten en zeker meer mannen zien, voelen en over haar heen laten spuiten.
Bijlagen
heerlijk na zelf verschillende keren gespoten te hebben, door verschillende heren onder gespoten te worden.
heerlijk na zelf verschillende keren gespoten te hebben, door verschillende heren onder gespoten te worden.
Gebruikersavatar
sulawesi17
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 nov 2011 22:33
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: spetterslet eerste bezoek aan cinema

Bericht door sulawesi17 »

Ziet er geweldig uit, spijt als haar op mijn hoofd en dat zijn er heel veel dat ik niet van mijn bank ben gekomen.

Maar een volgende keer laat ik niet meer lopen
Gebruikersavatar
Vinroo
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 feb 2010 15:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: spetterslet eerste bezoek aan cinema

Bericht door Vinroo »

Mag ik als vrouwelijke 'deelnemer' ook mn zegje doen? ;)


het was een spannende ontmoeting. Was eigenlijk, voor mij, alleen de bedoeling om ff te gaan kijken. Vin had natuurlijk al wel weer een scenario in zn hoofd. Ze gooide roet in zijn eten toen ze 'ons hokje' binnenstapte,:D,maar geloof niet dat hij het erg vond ;)

groetjes roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
evertvangisteren
Berichten: 74
Lid geworden op: 25 jan 2011 21:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 60
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: spetterslet eerste bezoek aan cinema

Bericht door evertvangisteren »

Hoi jullie waren 2 geweldige stellen, ik heb genoten van de verkenningen van de dames bij elkaar bij de gloryholes en uiteraard later bij het grote bed. Gewldig, wie weet tot een volgende keer
pdh
Berichten: 44
Lid geworden op: 16 sep 2010 15:53
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: spetterslet eerste bezoek aan cinema

Bericht door pdh »

Hierbij nog dank aan de heerlijke avond afgelopen vrijdag. Op gegeven moment 4 stellen tegelijk aanwezig in de filmzaal! :roll: Je wist bijna niet waar je eerst moest kijken en waar je mee moest beginnen met mee te doen. Zelf maar begonnen met het eerste stel voorin de film zaal waarbij de mooie meid niet alleen lekker strak was maar ook voorzien van heerlijke ringetjes op de juiste plaatsen. Leuk stel waar veel actie mee te beleven viel. Lekker meegedaan en bezig geweest.

Daarna doorgeschoven naar rechts waar intussen Spetterslet goed werd verwend. Op de stoel en het matras onder het scherm in de filmzaal speelde zich dit deel af.

Daarna de show van de twee dames op de bank en matras meegemaakt. Dit was ook heerlijk om te zien. Zou bijna willen zeggen dit willen we vaker :lol: in de cinema zien.

Nog heerlijk nagenoten afgelopen weekend van dit leuke avontuur en een dank woord aan alle aanwezigen. Alles verliep volgens mij in een leuke losse sfeer en iedereen kon ervan genieten. Dit maakt een bezoek aan de EC zo leuk. Wens iedereen nog veel spannende en leuke avonturen, gr P ;)
Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
Gebruikersavatar
Vinroo
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 feb 2010 15:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: spetterslet eerste bezoek aan cinema

Bericht door Vinroo »

Graag gedaan! Het was geen enkele moeite ;)


roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
johan van zel
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 nov 2011 08:56
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: spetterslet eerste bezoek aan cinema

Bericht door johan van zel »

Als dit zo goed bevallen is misschien al een nieuwe datum bekend?Gr. Johan evt.3261ja17@hetnet.nl :P :P :P :P
Gebruikersavatar
Vinroo
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 feb 2010 15:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: spetterslet eerste bezoek aan cinema

Bericht door Vinroo »

johan van zel schreef:Als dit zo goed bevallen is misschien al een nieuwe datum bekend?Gr. Johan :P :P :P :P

Ha Johan,

Nee geen datum bekend. Dit was een toevallige ontmoeting. Wij plannen onze bezoekjes nooit ruim van tevoren. We houden wel het forum in de gaten of er toevallig nog wat spannends op stapel staat. Als we het idee hebben dat de mannen met de benen uit de EC hangen, slaan we over. Het moet natuurlijk wel overzichtelijk blijven ;)


Groetjes roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 gasten