hallo allemaal,
een tijdje geleden via een andere site waar ik / wij al jaren komen in contact gekomen met een stel H & C stelbuitensex en die vertelde me over de EC.
alles bekeken en mijn nieuwsgierigheid was gewekt, aangemeld voor dit forum, en hopende dat ik snel in de gelegenheid zou zijn om eens in het echt een kijkje te gaan nemen.
gister 24-11-2018 was het dan zo ver, ik had gehoord dat het voor mij " bekende stel" zou gaan en ja er kwamen kriebels ik kon weg van huis ( alles in overleg zonder geheimen) en dus snel gereedmaken om te gaan.
had al gelezen dat parkeren op de Flint het handigste is en met knikkende knieën naar de cinema gelopen.
om 13:30 zouden H & C er zijn, om 13:45 kwam ik binnen.
eerst wat rond gekeken in de shop en toen naar de vriendelijke dame van de shop gevraagd naar info over de cinema, betaald gelijk maar een handdoekje mee en naar binnen.
even wennen aan het licht liep ik in de gang me ogen uitkijkend, zag meerdere mannen rond lopen, sommige naakt sommige nog volledig in de kleding.
had al gelezen dat de als je dan toch gaat het meer gewaardeerd wordt om dan grote deels naakt te zijn en toen ik zag dat het gewoon doorsnee mannen waren, dus ook met ongeveer een gelijke buik als mij besloot ik om me dan ook gelijk uit te kleden.
nerveus liep ik door hoorde veel lachen van vrouwen achter een gordijn aan het eind van de gang en met spanning maakte ik het gordijn open.
daar zag ik 2 vrouwen op een tafel/matras liggen een 3e zat op een bank.
het was wat krap en donker maar een kluisje gevonden me kleren er in gedaan. mijn boxer liet ik nog ff aan toch de onzekerheid.
handdoek mee en overal een beetje rond gekeken, moest bekennen het was best spannend en geil om dit zo te zien.
na een kort rondje gemaakt te hebben terug naar de cruising ruimte .
stel H C had me een kleine beschrijving geven hoe ze er uit zagen, en zag een aantrekkelijk koppel wat het zou kunnen zijn, ik wilde aan de ene kant me voorstellen maar toch durfde ik her niet aan, wilde me niet opdringen, en wist ook niet of het gepast was, ik kreeg door dat er de aanwezige stellen elkaar kende en wilde de sfeer niet verpesten.
ik besloot rustig te gaan kijken naar het geile spel wat er zichtbaar was, de vrouwen waren elkaar aan het verwennen en een groep mannen er om heen.
eerst was het tijd voor de vrouwen alleen hoorde we, de mannen moest wachten.
na een poosje ging het feest verder met de mannen er bij.
om alles in detail verder te beschrijven zal een heel lang verslag worden maar er werd getrokken gepijpt geneukt.
stelde me ook voor hoe het zou zijn als mijn vrouw daar lag..super geil idee, maar of ze dat wil/durft denk het niet.
er kwam nog een stel binnen waarbij zij zich geil aanklede met hoge rode laarzen, ze gingen naar de matras in de hetero zaal en gingen daar spelen.
ik kon het ook niet laten om af en toe een blik te werpen in de gayzaal..
ik had tussentijd ook mijn boxer uit gedaan en met een half stijve liep ik rond.
na wat rondjes enz en veel sex om me heen zag ik dat 2 vrouwen en een man weg liepen naar de gynaecologen stoel een vrouw ging zitten en een man ging haar verwennen, als ik het goed had was het C die er even bij bleef staan kijken, net toen ik eindelijk de moed had om haar aan te spreken liep ze weg, ik besloot nog te gaan kijken naar het super geile tafereel, de vrouw lag luid te kreunen in de stoel, in me hoofd dat ik er aan zal ik me pik ook aan bieden maar wilde de sfeer tussen die 2 ook niet bederven en besloot het niet te doen..
ze kwam heerlijk klaar en gingen weer.
zag nog hoe delfde vrouwen met H naar de gay zaal gingen, en hem samen heerlijk verwende, was zo geil, wilde dat ook wel doen..
ging in de zaal zitten en als er dan iemand me pik gepakt had dan had ik het toe gestaan..
net toen ik echt voor had genomen om me te laten gaan en ik voldoende lef had verzameld en gewend was aan alles was het grootste deel van het feestje voorbij.
de eerste gingen alweer weg.
ik besloot me zelf nog even lekker klaar te trekken en hem me daarna ook aangekleed.
een ervaring rijker.
nu er op terug kijkend, een leuke spannende middag, zoals ik van te voren verwacht had, ik ben niet iemand die direct op een vrouw afstapt en betast, en wilde de geile sfeer niet bederven om het te gaan vragen of ik aan ze mocht zitten, denk door onwetendheid, wat doe je wel, wat doe je niet en het vragen om leek me zo vreemd dat durfde ik niet..
zou ik nog een keer gaan, ja denk het wel!
Groet R
de 1e keer EC 24-11-2018
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten