25 november gangbang met Femme

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
femmenoir
Berichten: 196
Lid geworden op: 03 sep 2010 11:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: mannen gezocht voor gangbang

Bericht door femmenoir »

;)
Laatst gewijzigd door femmenoir op 26 nov 2011 02:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Op zoek naar actieve mannen.
john32
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 nov 2009 22:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: 25 november gangbang met Femme

Bericht door john32 »

Nou Femme, ik heb weer genoten.

Vanmiddag heerlijk "gelunchd" in Amersfoort!

Bij binnenkomst bleek je in de heterozaal lekker bezig te zijn op de voorste rij. Ik heb niks van de film gezien. Daarna ging je naar het grote bed om daar te genieten van de mannen.

Het was prima, niet te druk, ook niet rustig, maar in ieder geval wel genoeg kluisjes. Dat vind ik van belang omdat ik anders meer zorgen maak om m'n spullen dan dat ik kan genieten.

Al snel was er gelegenheid om je lekker te neuken, graag voldoe ik aan je eis wat betreft merk en type condoom. Het duurde ook niet lang of ik kwam heerlijk klaar.

Dank je en hopelijk heb je er ook van genoten.

John
Hamer
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 okt 2011 12:35
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: 25 november gangbang met Femme

Bericht door Hamer »

Hai Femme,

Kwam wat laat binnen. Het was gelukkig niet druk, dus kon nog gebruik maken van een kluisje. Klom daarna op het bed, waarbij je meteen ging pijpen, leker tot het einde. Effe wassen, daarna weer op het bed geklommen, en lekker je poesje gelikt. Volgens mij vond jhet het ook lekker. Had je nog willen neuken, maar helaas, je ging naar huis. Een volgende keer dan maar?

Wel even het volgende: ondanks dat het niet druk was, en je voor iedereen min of meer 'vrij toegankelijk' was, toch weer heel veel drooggeilers.Wat is dat toch, als er een lekkere vrouw ligt? Begrijp dat niet helemaal hoor. Vind het alsof je wel wil genieten, maar er niets voor wilt doen. En later kreeg ik nog een rare opmerking van iemand, die ik hier niet zal neerschrijven, zo laag was die. Als je niet mee wil doen, tot daar aan toe, maar hou die opmerkingen dan ook voor je.

In ieder geval: hoop je nog een keer te ontmoeten.

Groet
Gebruikersavatar
warmehanden
Berichten: 68
Lid geworden op: 15 mar 2011 22:05
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: 25 november gangbang met Femme

Bericht door warmehanden »

hi Femme, dat was erg gezellig vanmiddag. Toen ik om vijf over twaalf de ec inliep stonden er al zeker 5 mannen een kaartje te kopen. Eenmaal binnen direct uitgekleed en toen ik net klaar was kwam je tevoorschijn. wat een weelderig lichaam heb je en je lag er even later zo wellustig bij op de
gyn-stoel inde darkroom. Direct met een stuk of 5 kerels om je heen en eentje die je heerlijk aan het likken was. Je had al 2 pikken te pakken terwijl ik langzaam mijn handen over d ebborsten liet glijden. Even later vond je mijn pik gelukkig ook. Speciaal voor je nog even lekker geschoren zak.
Net toen ik mijn condoom had omgedaan en je likkende vriend vriendelijk wilde vragen om even plaats te maken stond je op en liep resoluut naar het matras met minstens 5 stijve pikken achter je aan.
Je ging precies tegenover mijn keiharde pik liggen en ik 'mocht' je als eerste lekker diep nemen. Je kutje is heerlijk strak en voelde lekker warm om mijn hete pik. Best een geil gezicht hoor al die trekkende mannen terwijl je aan het neuken bent en jij vond het geloof ik ook lekker want ik voelde je kutje lekker knijpen. nadat je je had omgedraaid en ik je 'doggy' kon nemen kwam ik heerlijk klaar en heb plaatsgemaakt voor een ander. Je was zo heerlijk aan het pijpen en trekken terwijl je weer gelikt werd dat je vast niet hebt gemarkt dat ik wegging. (ik moest naar de tandarts ;-))
Nog bedankt voor een leuke middag, ciao WG
ratels
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 feb 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: 25 november gangbang met Femme

Bericht door ratels »

Hallo Femme.
Vrijdagmiddag heerlijk van je genoten, heb je diverse keren gelikt en aan de geluiden die je maakte vond je het lekker.
Zoals mijn voorgangers al opmerkten was er een ontspannen sfeer en kon een ieder die het wilde op zijn gemak met je seksen.
Ik hoop dat je binnenkort weer langs komt en mij weer een berichtje zend.

Groetjes en een lik op je kutje.

Ratels
femmenoir
Berichten: 196
Lid geworden op: 03 sep 2010 11:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: 25 november gangbang met Femme

Bericht door femmenoir »

john32 schreef:Nou Femme, ik heb weer genoten.

Vanmiddag heerlijk "gelunchd" in Amersfoort!

Bij binnenkomst bleek je in de heterozaal lekker bezig te zijn op de voorste rij. Ik heb niks van de film gezien. Daarna ging je naar het grote bed om daar te genieten van de mannen.

Het was prima, niet te druk
John
Hallo John,
Dat komt, omdat ik daarvoor al in de darkroom en op het grote bed ben geweest. Daar waren toch behoorlijk wat mannen bij die zich goed hebben vermaakt. :P

Wie waren daar bij? Misschien kunnen we nog eens afspreken. ;)

groetjes,Femme
Op zoek naar actieve mannen.
arubaan
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 jul 2011 08:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Rdam
Contacteer:

Re: 25 november gangbang met Femme

Bericht door arubaan »

wanneer ben je er dan weer femme
Gebruikersavatar
antonv
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 jul 2008 14:18
Contacteer:

Re: 25 november gangbang met Femme

Bericht door antonv »

Voor mij de eerste keer met Femme, maar wow... wat is dat geil zeg.
Vorige keer zag ik een dag nadat ze geweest was, dat ze geweest was en had mezelf al beloofd dat me dat niet nog een keer zou gebeuren..... en dus ditmaal ook goed opgelet. ;-)

Kan de hierboven beschreven opmerkingen bevestigen en van harte onderstrepen. Niet te rustig, niet te druk en heerlijk kunnen genieten. Gepijpt, geneukt... heerlijk!!!
Ik ben er volgende keer weer bij.

xxx
john32
Berichten: 37
Lid geworden op: 02 nov 2009 22:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: 25 november gangbang met Femme

Bericht door john32 »

femmenoir schreef:
john32 schreef:Nou Femme, ik heb weer genoten.

Vanmiddag heerlijk "gelunchd" in Amersfoort!

Bij binnenkomst bleek je in de heterozaal lekker bezig te zijn op de voorste rij. Ik heb niks van de film gezien. Daarna ging je naar het grote bed om daar te genieten van de mannen.

Het was prima, niet te druk
John
Hallo John,
Dat komt, omdat ik daarvoor al in de darkroom en op het grote bed ben geweest. Daar waren toch behoorlijk wat mannen bij die zich goed hebben vermaakt. :P

Wie waren daar bij? Misschien kunnen we nog eens afspreken. ;)

groetjes,Femme

Hoi Femme,

ik was bang dat ik veel te laat zou komen, maar was er rond half 1. Jammer dat ik je toen al gemist had in de darkroom.
Volgende keer beter zeg ik maar. Het was deze keer ook meer dan de moeite waard.

John
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Rogier1990 en 19 gasten