hallo cinemabezoekers!
ik wou mij even voorstellen!
Ik ben Exhibitionist en 24 jaar oud!
bruin haar, bruine ogen, 1.80 lang en 75 kg en 18cm kaal!
Ik sta voor heel veel open(ben onderdanig) en ben erg benieuwd naar de reactie's!
geile kusjes
Exhibitionist
Voorstellen
-
- Contacteer:
Re: Voorstellen
Hee hoi, ben 26 en kom er ook wel eens
Wanneer ga je weer??? Grtz mark

-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Hoi,
Dat klinkt lekker! Ik hoop je een keer tegen te komen in de bios. Of nog leuker; ergens buiten, in het bos of zo. Kijk ff op de site wanneer er wat te doen is in de bios en plaats ff berichtje als je zelf komt. Liefst paar dagen van te voren, kan ik zien of ik ook kan.... Veel plezier en tot gauw.
diederik
Dat klinkt lekker! Ik hoop je een keer tegen te komen in de bios. Of nog leuker; ergens buiten, in het bos of zo. Kijk ff op de site wanneer er wat te doen is in de bios en plaats ff berichtje als je zelf komt. Liefst paar dagen van te voren, kan ik zien of ik ook kan.... Veel plezier en tot gauw.
diederik
-
- Contacteer:
ik hoop aankomende maandag naar de cinema te komen!
ik wou nog even toevoegen aan het voorstellen dat ik bi ben! mij kan je zeker een keer in het openbaar(in geile kleding og naakt) bewonderen, in het bos, strand of parkje!
Je kan altijd een persoonlijk bericht achterlaten voor geile date met mij!
Geile kusjes
Exhibitionist
ik wou nog even toevoegen aan het voorstellen dat ik bi ben! mij kan je zeker een keer in het openbaar(in geile kleding og naakt) bewonderen, in het bos, strand of parkje!
Je kan altijd een persoonlijk bericht achterlaten voor geile date met mij!
Geile kusjes
Exhibitionist
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten