Hoi,
Ik ben lekker teefje en ik heb me net voorgesteld in het forum.
Ik ben van plan donderdag-avond rond 20.30 uur een bezoek te brengen aan Amersfoort.
Het is de bedoeling dat ik zoveel mogelijk pikken in mijn mondje krijg en je zaad lekker in mijn smoeltje.
Ik wil dus zoveel mogelijk kerels aftrekken en van iedereen het zaad over me heen (ook in mijn smoeltje) krijgen.
Lekkere en goed verzorgde kerels met een grote pik mogen ook lekker met me tongen en als ik in een geile bui ben en iedereen heeft zijn zaad over me geloost laat ik me lekker van achteren neuken.(safe)
Mijn partner geeft wel aan wanneer dat is en als jullie in de rij gaan staan mag iedereen even over mij heen, niet te lang want iedereen mag zijn pik erin steken.vervolgens loop je door en spuit je je lading zaad weer lekker in mijn tevensmoeltje.
Je mag mijn partner die er bij is ook lekker aftrekken en pijpen terwijl hij toekijkt hoe ik gebruikt wordt.
Als je wil dat hij je even voorzuigt steek je je pik gewoon in zijn bek.
Tot vanavond,
Lekker teefje.
eerste keer.
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Re: eerste keer.
Ik vond het een heel lekker lekker teefje ..
Vaker komen...

Vaker komen...

-
- Geaardheid: bi
- Contacteer:
Re: eerste keer.
hmmm jammer dat ik dat gemist heb.
Altijd leuk om van geile mensen te genieten. Teefje de volgende X stel ik mijn lekkere dikke paal voor je beschikbaar hoor
Altijd leuk om van geile mensen te genieten. Teefje de volgende X stel ik mijn lekkere dikke paal voor je beschikbaar hoor

Gebruikers op dit forum: Hot Holly en 18 gasten