Geil tussen de bedrijven door
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Geil tussen de bedrijven door
Jaja sletje was weer geil en hoewel we vrijdag ook naar ec gaan toch tussen m,n werk even bij ec binnen wippen ..letterlijk en figuurlijk was geil op m,n partner en wilde z,n pik. Tussen m,n rijpe natte lipjes mmmm was weer geil even naar bios. Er was niemandhihi hij ging geil aan z,n pik trekken pfff dat is lekker om tezien ..die grote vlezige pik inzijn handen tezien glijden mmm die glimmende eikel die verdwijn in z,n handen op en neer zien gaan ..en ik vingerde me tegelijk daarna zat er een man bij die zat geil tetrekken m,n partner. Neukte me op matrasje lekker diep en op zij vanachteren mmm hij zei ..wil je een pik erbij ..ik kreunde jaa ..hij zei roep hem ..ik wenkte naar hem en hij kwam ik pijpte hem en m,n partner werd er geil van hij neukte me hard van achteren en ik pijpte hem diep pfff zalig ..daarna pijpte ik m,n partner en de man liet m spuiten ..wat een plassen hihi ..daarna lag m,n partner op z,n zij op matras en ik zei tegen de man mag hij je pijpen ..ja zei hij das zo geil om tezien mmm mijn pijpslet nam die geile pik in z,n mnd en kwijl en spuug zat op de man z,n pik toen hij hem geil zoog ...daarna zei m,n partner ga tegen de muur staan ik ga je neuken hij pakte m,n been en zette hem op het bed de andere been op de grond en zo schoof hij z,n pik bij me naar binnen ..,,,ik ga spuiten zei hij ...jaaa kom maar klaar inm,n kutje ... Jaa lekker diep ik voelde zijn pik kloppen mmm en hij spoot mmm toen gingen we ons opfrissen en op tijd weg ..Joke kwam ook vandaag ..dat kwam dus mooi uit..was weer geil plezier ..we moesten weer aan het werk ..was een geile pauze vandaag en een heerlijk gevoel in m,n kutje ..mmm xxx
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Geil tussen de bedrijven door
wow wat een super geile ervaring weer..
zit met een harde dit te lezen..ook de bi actie is geil
zit met een harde dit te lezen..ook de bi actie is geil
-