Een natte geile vrijdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
sletje bi stel dev
Berichten: 447
Lid geworden op: 26 feb 2018 12:32
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Een natte geile vrijdag

Bericht door sletje bi stel dev »

7 dec de dag dat we weer lekker gingen geilen in ec Amersfoort .om 11 uur kwamen we aan ..naar binnen handdoekjesglijmiddel en condooms ..Patricia zei jullie zijn niet het 1e stel vandaag ..oh nou dat val tegen hahaha ..lol we gingen naar binnen en het was nog rustig jongeren dag m,n partner had er zin in om geil tepijpen vandaag en ik deed mee mmm..we dachten nou een paar jongens vandaag zou lekker zijn ..eerst naar cinema daar op de stoelen zitten en lekker spelen samen mmm..ik vingerde en m,n partner trok aan z,n geile pik wat lekker geil ook om tezien ..links van ons zat het stel ..wel aangekleed en wat aan het friemelen m,n partner zat aan me kutje mmm z,n pik was hard en bij elke aanraking van m,n kutje stijgende zijn pik ..pfff geil om tezien daarnazei hij ga op m,n lul zitten en neuk me nou dat deed ik graag lekker op die paal teglijden heen en weer pfff.daarna kwamen er meer mannen we gingen naar het grote matras en zaten daar even koffie tedrinken er zaten veel mannen geil tetrekken er zat een man die zagen wij wel zitten m,n partner zei ga naar die pik toe en pijp hem ik knielde neer en pijpte hem lekker diep en groot was ie pik ook ik zei ga je mee naar gayzaal m,n partner wil je pijpen ,,nou dat deed ie goed en geil .ik zei tering pijp slet pijp die pik hij zoog die pik naar binnen daarna pijpte ik hem en neukte m,n partner m,n kontje en kutje mmm en toen kwam sletje van wijsletje ...we gingen naar het grote matras daar likte ik haar kutje en kwam ze klaar mm..daarna likte ze mij was lekker geil toen kwamen er mannen en die gingen met ons aan de gang ik pijpte er 2 klaar en werd gelikt gevingerd sletje wijsletje was ook bezig ..werd geneukt en was aan het pijpen ik lag op m,n rug en pijpte en zoog m,n partner neukte sletje en het was een geile bende ..jammer dat er op jongere dag veel oudere mannen waren het was om gedraaid geloof ik haha jongere dag werd oudere dag na het neuken van sletje neukte m,n partner mij mm lekker hard ik voelde z,n ballen tegen me kontje slaan..daarna. Naar cinema terug ff gespeeld met elkaar ..en inderdaad weer veel mannen die kwamen kijken..pfff ook met kleding aan m,n partner zei kleding aan ..dan weg ..hij had gelijk ..we gingen bij glory hole daar heel veel mannen in de hokken daar even getongd en gefriemeld aan elkaar mm ook geil en in m,n ooghoeken een jonge donkere man ..ik wenkte hem kom mee ..toen hem lekker gepijpt met partner..was geil om tezien ..maarja het was bijna tijd om weg tegaan we gingen terug naar matras waar m,n partner ging liggen sletje van wijsletje ging m,n partner pijpen ik zoog aan z,n tepels en dat deden we andersom ook zei likte zijn tepels ik pijpte hem hij werd geil en toen zei hij kom op m,n zitten en ik ga je neuken ..ik wil klaarkomen dat gebeurde en hij kwam geil klaar heerlijk geil en diep geneukt ..toen zei sletje ..ik lik ze zaad uit je kutje mmm...daarna wassen en omkleden ..het was een geile dag toen nog even naar de wc daar kwam een man binnen hij zei ga je al weg wat jammer ..ik zei kom je net binnen dan ..ja ..dat was jammer ja ..maar we komen in jan weer ooh ik kijk op forum en hou het in de gaten tuurlijk zei ik we gaan eerst op vakantie. Bedankt andere sletje en de mannen tot in jan xxx sletje BiStel dev en partner
wijsletje
Berichten: 440
Lid geworden op: 15 mei 2017 13:46
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Een natte geile vrijdag

Bericht door wijsletje »

Hallo Sletje.
Ja ik heb weer lekker genoten samen met je en van je mannetje, maar net wat je
al zei het was jongerendag maar die waren er weinig, dus hier maar gelijk een
oproepje daarvoor doen, jongemannen kom eens langs als wij er zijn beide, zal
dan zeker een geile boel worden voor ons en voor jullie.
Maar wij wensen jou een fijne vakantie en een fijne kerst en een goed oud en nieuw
groetjes van het sletje van wijsletje
sletje bi stel dev
Berichten: 447
Lid geworden op: 26 feb 2018 12:32
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Een natte geile vrijdag

Bericht door sletje bi stel dev »

Djw ga wel lukken die vakantie ..we wippen nog 1 x ff langs deze week ..ff saampjes en wie weet nog een lekkere pik voor mannetje en mij ..en inderdaad meer jongere zou wel lekker zijn voor ons heb er 2 gepipt dus was geil en lekker,,en jullie ook fijne kerst en oud en nieuw gewenst xxx sletje bisteldeven partner
youngboy1992
Berichten: 72
Lid geworden op: 21 jan 2015 15:59
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Een natte geile vrijdag

Bericht door youngboy1992 »

Welke datum is dat deze week?? a.s. Vrijdag 14 dec??
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten