Eerste bezoekje aan cinema gebracht

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Martijn77
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Eerste bezoekje aan cinema gebracht

Bericht door Martijn77 »

Gistermiddag heb ik dan eindelijk voor het eerst een bezoekje aan de cinema Amersfoort gebracht.
Ik was al een keertje eerder in de shop geweest, maar durfde het toen niet aan echt naar binnen te gaan.
Gisteren dus wel de stap gamaakt, en ben er zeer blij mee.

Toen ik binnenkwam waren er zo'n 7-8 mannen binnen.
Ik had hier op het forum uiteraard al gelezen hoe het er binnen uit zou zien, dus heb eerst een rondje gemaakt om te zien hoe alle ruimtes er in het echt uitzien.
Daarna plaatsgenomen in de bios om een beetje op te warmen en wat op m'n gemak te raken.
Grote complimenten aan het team voor de supernette en verzorgde ruimtes, en ook aan de bezoekers uiteraard die het zo houden.
Zo nu en dan een rondje langs alle ruimtes gemaakt om te zien of er ergens 'iets gebeurde'. Ik kreeg het idee dat de meesten dat zo deden.
Omdat het mijn eerste keer was had ik gehoopt eerst wat anderen bezig te zien, en dan zelf ook iets te zullen doen.
Na een poosje echter was ik het wachten zat, en ben naar de darkroom gelopen, naar het hokje met de gloryholes. In het hokje een condoom om gedaan, m'n lul door het gat, en afwachten maar.
Een paar keer hoorde ik iemand binnenkomen en vrijwel direct weer weg gaan.
Na een paar minuten echter kwam er iemand binnen die bleef. M'n pik werd vastgepakt, maar omdat ik een buik(je) heb, stond ik wat moeilijk door het gat heen. De ander leek dat ook door te hebben, schoof het gordijntje open, en liet me uit het hokje komen. Daar in de hoek van de darkroom begon hij me toen heerlijk te pijpen. Terwijl het sletje, zoals hij zichzelf beschreef, bezig was, kwam er iemand anders binnen, die vroeg of hij naar ons mocht kijken, en daarbij zichzelf aftrok. Het moet er lekker uit hebben gezien, want hij spoot al snel. Het sletje ging vrolijk door met zuigen. Met alleen zijn mond (zijn handen nu en dan aan mijn zak, wat erg lekker was), wist hij me heerlijk klaar te zuigen, iets dat niet iedereen lukt met alleen zijn mond, heb ik gemerkt. Het enige jammere, zoals ik later merkte, was dat het sletje, dat zich tijdens het zuigen zelf ook afgetrokken heeft, daarbij over mijn broek heeft gespoten. Jammer maar helaas. :)

Daarna nog wat rondgehangen in de bios, en af en toe wat rondgelopen, maar het leek dat het sletje, en één heer in de heterozaal de enige overgebleven bezoekers waren. Nog een poosje gewacht of er nog meer mensen zouden komen, maar toen dat niet gebeurde, rond 4 uur maar weer weg gegaan.

Al met al een goed eerste bezoek geweest, dat zeker herhaald zal worden.

Groeten, en tot later. En voor iedereen die zoals ik tot gisteren nog twijfelt of ze zullen gaan, vooral doen!
matk
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Eerste bezoekje aan cinema gebracht

Bericht door matk »

Leuk om te lezen, lijkt een beetje op mijn eigen ervaring in de cinema. Ik zou best meer van dit soort verhalen lezen hier op het forum. Dank voor je bijdrage. :P
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten