Nieuwjaars-borrel/orgie 04-01-2019

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pijpsletje
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 dec 2014 11:33
Geaardheid: bi
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Nieuwjaars-borrel/orgie 04-01-2019

Bericht door pijpsletje »

Om ongeveer 14uur kwam ik binnen en sodekwetter wat was het druk! Voor het eerst dat ik een tas moest gebruiken omdat de lockers allemaal al in gebruik waren. Na even naar het sletje van wijsletje gewuifd te hebben gooi ik m'n kleren in de tas, doe m'n jurkje aan en kijk wat rond in de ruimtes. Die allemaal vol zijn. Holy crap. Dit gaat me wat worden.

Na wat rondslenteren zie ik het sletje van wijsletje op het bed in de heterozaal liggen en een man verwennen. Ik loop er op af en zal haar net strelen als ik vermanend toegesproken wordt: ik mag haar alleen aanraken als ik naakt ben. Geen probleem; ik trek m'n jurk uit en begin haar te strelen en te vingeren en met de hulp van 2 andere mannen weten we haar naar een gillend en kletsnat orgasme te brengen. Ik blijf alleen met haar achter en streel haar langzaam over haar hele lichaam en gezicht. Dit werd gezien de kreuntjes en trillingen over haar lichaam in dank afgenomen; altijd een kick voor mij. Toen meester J het over begon te nemen heb ik ze alleen verder laten spelen.

Inmiddels was LotteMooi samen met half mannelijk Amersfoort naar de gayzaal verhuisd; ik heb me in een gloryhole hokje verschanst om te wachten op een biman die graag gepijpt wou worden terwijl hij keek naar hoe de ene na de andere man deze slanke jongedame onderspoot. Mijn strategie bleek goed, want al snel werd er een lul door het gat gedrukt die ik gretig begon af te zuigen. Om vervolgens bijna m'n nek te breken omdat ik in iemands zaaddump uitgleed. Guys. Kom op. Ruim je kwakjes wel even op.
Enfin, ik werd door die geile pik al snel in mijn hokje bezocht waar ik hem lekker tot een hoogtepunt heb weten te pijpen. Bedankt pik. ;-)

De darkroom werd inmiddels gebruikt door een wel erg geile man vergezeld door een dame van zo te horen Duitse komaf. De man installeerde zich in de sling en werd als snel door een hele grote lul genomen terwijl ik zijn lichaam, ballen en de borsten van de dame streelde. Na wat geneuk, gevinger, gefist (whoa) werd ik gevraag om wat actie te ondernemen, dus een condoompje omgedaan en m'n lul in de geile man gestopt en een tijdje lekker geneukt. Dit was een ervaren kontje want met een blinddoek om had ik gezweerd een kutje te neuken...

Na wat rond te hebben gelopen, LotteMooi nog een pracht van een cumshot over haar borsten zien krijgen en wat met mezelf gespeeld in verschillende ruimtes (ik zag jullie wel kijken, mannen!) kwam ik weer in de loungeruimte terecht waar ik Rick het sletje van wijsletje nog heb zien beffen tot ze huiverend klaar kwam. Toen begon Pijpkoningin zich uit te kleden en werd het direct weer knaldruk, maar ze werd door Rick snel naar de darkroom afgevoerd en dus werd het direct weer een stuk rustiger. Tot de knal en de gil. Damn, Rick, de mensen die boven de EC wonen moeten zich rot zijn geschrokken... :-D

Terwijl ik een man aan het pijpen was kwam Pijpkoningin met haar gevolg de loungeruimte terug in en gingen verder op het grote matras waar het sletje van wijsletje een jongeman met een lekker grote pik aan het pijpen was. Volgens mij hebben wij dit beiden succesvol af kunnen handelen...

Na een tijdje lekker naar Pijpkoningin gekeken te hebben besloot ik om er eens wat dichterbij gaan staan. Dekhengst gleed net met zijn harde paal bij haar naar binnen en Rick liet zich lekker door haar pijpen, dus dat zag er zeer geil uit. Na een kleine pauze (die nodig was daar Pijpkoningin zo intens genoot (dat en wat ademtekort) dat ze wat van de kaart was) begon Rick haar rug te masseren en na een tijdje vroeg hij of er nog iemand was die daarmee door wou gaan. Dat liet ik me geen twee keer zeggen dus al staande aan haar hoofdeinde liet ik m'n vingers lekker over haar heen gaan en kneedde haar nek, schouders, rug en billen dat het lieve lust was. Na een tijdje draaide ze zich om en spoot Rick ladingen massageolie over haar heen die ik gretig over haar borsten en buik uitwreef. Man man man, wat kan deze vrouw genieten. En luidkeels protesteren. ;-)

Door al haar gekronkel kwam Pijpkoningin's hoofd steeds dichter bij de rand van het bed en begon tegen mijn lichaam aan te drukken. Ik zeg lichaam, maar het was voornamelijk mijn nu harde pik die langs haar wang wreef. Ze bemerkte dat na een tijdje en begon net zo lang heen en weer te wurmen tot ze mijn lul in haar mond kon krijgen. Hot damn. Ik snap haar naam op het forum nu; wat lekker was dat zeg!

Na die heerlijke pijpbeurt heb ik haar nog lekker gezoend als dankjewel en ben verder gegaan met de massage (nu gericht op ontspanning gezien Rick genoeg spanning op haar gaatjes legde).

Damn, Benno-kwantiteit hier (Sorry Benno. Je epistels zijn legendarisch ;-) ). Wat is er verder nog gebeurd: ik ben maar blijven masseren terwijl Pijpkoningin geneukt werd door een mooie Aziatische man, gevingerd werd door Rick en Mike en terwijl ze een flinke spermadouche van Dekhengst en Mike kreeg (wat ik uiteraard direct over haar lichaam uitwreef). En toen was het al bijna sluitingstijd; tijd om naar huis te gaan.

Alle mensen waar ik plezier mee heb gehad: hartstikke bedankt. Het was een heerlijk begin van het nieuwe jaar en ik hoop jullie allemaal nog vaker te zien.

Aan de blonde dame (Roos?) waar het in de loungeruimte even fout mee ging: nogmaals mijn oprechte excuses. Ik misinterpreteerde een gebaar en ik vind het verschrikkelijk dat het nodig was dat je mijn handen van je af moest halen. Weet dat ik in de toekomst nadrukkelijk je toestemming zal vragen voor ik je aanraak. Zoals het hoort.

Groetjes en nog de beste wensen,
Pijpsletje
Laatst gewijzigd door pijpsletje op 05 jan 2019 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Geile bi-man die, soms in een jurkje, graag anderen verwent.
youngboy1992
Berichten: 72
Lid geworden op: 21 jan 2015 15:59
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 31
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Nieuwjaars-borrel/orgie 04-01-2019

Bericht door youngboy1992 »

Goed verhaal
ik was de Aziatische jongen die pijpkoningin neukte
Gebruikersavatar
rick-rick
Berichten: 134
Lid geworden op: 10 nov 2008 23:15
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: doesburg
Contacteer:

Re: Nieuwjaars-borrel/orgie 04-01-2019

Bericht door rick-rick »

ja ere wie ere toe komt hoor echt mooi verhaal heb er van genoten in de bios maar ook van je verhaal genoten bedankt pijpsletje gr rick-rick
Gebruikersavatar
pijpsletje
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 dec 2014 11:33
Geaardheid: bi
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Nieuwjaars-borrel/orgie 04-01-2019

Bericht door pijpsletje »

Genomineerd; woehoe! ;-)
viewtopic.php?f=42&t=45681
Geile bi-man die, soms in een jurkje, graag anderen verwent.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Stijn23 en 8 gasten