Ik kan even geen foto plaatsen.. maar ik denk dat men nu wel weet wie Isha en Joke zijn.
Morgenmiddag 13u tot 16u en morgenavond 18u tot 21u zijn wij weer te vinden op het grote bed! Daar gaan we lekker met zn allen stoeien, mits je een bandje om hebt die je bij de balie om krijgt.
Heb je dat bandje niet om, dan kan je helaas niet meedoen en ook niet alleen kijken. Schijnbaar dringt dat nog steeds niet door bij sommige heren, terwijl het heel duidelijk uitgelegd wordt door de baliemedewerker..
De regels zijn nou 1x zo.. heb je geen bandje..heb je niets te zoeken in de grote zaal.
Gaarne VOORAF goed opfrissen in de douche, wij pijpen géén ongewassen pikken waar een ranzige lucht aanhangt.
Isha en ik kijken er al naar uit! Ons 1e feestje vh jaar, we hebben er echt zin in.
Hopelijk zien we je verschijnen..
XxX Joke en Isha
Sexfeestje Isha en Joke, 7 januari
- Joke-Prive
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
- jamy
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: Sexfeestje Isha en Joke, 7 januari
Wat een domper
Ik kijk al een tijdje uit naar jouw/jullie bezoek en zag maar niets? Nu lees ik het net pas en en hoop dat ik vanaaf nog langs kan komen, jullie zijn allemaal toppers en schatjes 

pigtails, (net)kousen, braces, vrouwelijk,.. I LOVE IT ALL!
Beschikbaar voor kwalitatief goede (erotische) foto shoots (hobby en leuk om te doen)
Beschikbaar voor kwalitatief goede (erotische) foto shoots (hobby en leuk om te doen)
- Joke-Prive
- Contacteer:
We zijn er hoor! X
- Joke-Prive
- Contacteer:
Het was een gezellige dag gisteren, maar dat is niet zo moeilijk met Isha.
We hebben het niet zo druk gehad als anders, maar vermoedelijk zijn er veel heren richting de sneeuw. In januari is dat te verwachten.
Blijf het nog steeds jammer vinden dat heel veel mannen nooit eens een praatje met elkaar maken. In andere locaties waar wij komen is dat wel wat anders, maar misschien komt dat omdat daar een bar aanwezig is
Gelukkig waren er in de avond wel een stel die wat tegen elkaar zeiden.. het doet de sfeer direct veranderen.
Iedereen was schoon en fris, daar waren we allebei erg blij mee.
Hopelijk zien we elkaar in februari weer!
Tot dan
X Joke
We hebben het niet zo druk gehad als anders, maar vermoedelijk zijn er veel heren richting de sneeuw. In januari is dat te verwachten.
Blijf het nog steeds jammer vinden dat heel veel mannen nooit eens een praatje met elkaar maken. In andere locaties waar wij komen is dat wel wat anders, maar misschien komt dat omdat daar een bar aanwezig is

Gelukkig waren er in de avond wel een stel die wat tegen elkaar zeiden.. het doet de sfeer direct veranderen.
Iedereen was schoon en fris, daar waren we allebei erg blij mee.
Hopelijk zien we elkaar in februari weer!
Tot dan
X Joke
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten