Aanstaande donderdagavond 31-01 kom ik weer naar de EC Amersfoort voor een spannende avond. Ik ben er tussen 18:00-18:30 en zal blijven tot sluitingstijd. Ik wil jullie eerst weer even lekker opwarmen in de hetero-zaal en daarna wil ik lekker geneukt worden in de sling. De handdoek-sessie wil ik ook graag weer doen. Ik lees graag jullie berichten weer onder deze aankondiging Uiteraard het liefs met foto! Ik ben op zoek naar schone geschoren en geile mannen die hun zaad weer over mijn lekkere lijfje willen spuiten. Tot donderdag!
xxx LotteMooi
Laatst gewijzigd door LotteMooi op 31 jan 2019 18:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s
Lekker Lotte, ik zal er zijn. Ik krijg nu al een stijve pik van het idee. Ik zou me wel willen en kunnen afrukken nu, maar het is denk ik beter om nog even mijn zaad op te sparen. Tot donderdag!
Ben er helemaal klaar voor. Heb net mn APK van de GGD weer te pakken en heb zin mn ballen te scheren en mn zaad te sparen. Dat moet een geile avond worden met Lottemooi en Byzonderstel.
Schermafbeelding 2019-01-28 om 22.14.47.png (136.28 KiB) 6176 keer bekeken
Ik krijg er nu al weer zin in en wil deze avond graag met jou en je vriend meemaken, er samen weer een lekker geil feestje van maken.
Zoals het er nu uitziet, tot donderdag.