Sletje heb genoten
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Sletje heb genoten
Om iets over 11 bij ec aan gekomen ,liepen naar binnen en handdoekjes gehaald voor m,n partner en mij zelf .patricia zei de mannen stonden om kwart v 11 al voor de deur hihi ,ze zei zet voortaan maar half 12 neer dan hoeven ze niet tewachten tot de winkel open ga ..haha .we liepen naar binnen en ja mannen in overvloed wachtend met hun geile pikken in hun hand mm.we kleden ons uit en m,n partner ging liggen .ik zal hem eerst lekker pijpen ..en de mannen wachten geduldig ik pijpte z,n eikel eerst geil draaide met m,n tong over z,n gevoelige kop mmm zo geil daarna z,n paal diep in me keeltje ooh wat een harde pik ik werd er zo geil van ik voelde m,n klitje opzwellen ik wilde z,n pik en snel ..ik ging opz,n eikel zitten beetje voor beetje zakte ik over z,n geile lul en toen diep tegen m,n baarmoedertje aan hihi ik neukte hem steeds sneller en sneller m,n partner kreunde geile slet met je natte rijpe strakke kutje ..ja ja ga door riep ik ik voelde z,n paal tegen me binnenwandjes wat een geil gevoel z,n ballen werden klets nat daarna liet hij me spuiten er kwamen mannen op het matras ik pijpte ze klaar in me keeltje mmm ik trok aan hun lullen ze neukte me geil pfff veel mannen ..m,n partner zei ga mee naar d cinema daar op stoel gaan zitten mannen kwamen erbij ik pijpte hem die geile paal daarna ging hij liggen en ik pijpte hem op het matrasje er kwamen meer mannen bij ze vingerde me kontje en kutje terwijl ik me man pijpte en toen werd m,n man gepijpt en hij pijpte hem ..mmm zo geil om tezien we lagen over elkaar heen ik bukte om verder tepijpen en werd geneukt in kontje daarna terug naar grote matras we zaten even en wat gedronken het was warm heet ...van geiligheid ik rook de geiligheid m,n man ging me weer neuken zo heerlijk neukte me opzij van achteren van voren en ik maar pijpen en veel zaad in bekkie ..mmm ik kwam zoveel x klaar god wat heerlijk..daarna terug naar glory hole m,n man zei pijp me eerst dat deed ik graag en de andere pikken gulzig ik zoog ze leeg m,n partner werd er geil van hij tilde me op van achteren en neukte me natte kutje ik riep harder neuk me ja neuk me ooh wat geil ja ga door neuk je geile rijpe slet ik duwde me kontje naar achteren ik hij haalde z,n lul eruit anders kwam hij klaar ..maar ik wilde z,n pik z,n geile pik en ree tegen hem aan van achteren stop die pik erin geile slet riep ik hij neukte me hard en ik pijpte tegelijk ik werd wild van geiligheid mmm ga door ,,daarna even pauze en rookte we een peuk...toen de finale hihi we gingen Nasr hetero zaal zaten op stoel met m,n koffie de film tekijken ik deed me beentjes wijd ik voelde z,n handen tussen me benen ik kwam bijna klaar ik zat aan me klitje en hijgde van opwinding hij trok aan z,n pik die pik werd keihard je wil hem he geil sletje jaaa ..ik opende me kutje hij gaf een lik op me kutje en z,n geile pik gleed in me warme kutje hij neukte me hard ..ik hield me kutje open en zat aan m,n geile klitje daarna ging hij zitten en pijpte ik z,n geile pik die steigerde van geilheid ik zei kom geef me je warme zaad ik beet in z,n tepels en hij trok aan z,n dikke geile lul ja geil hoertje ik ga spuiten ..mmm hij spoot op m,n mond ik likte z,n eikel af wat onwijs geil ..hij kreunde toen het zaad eruit spoot my god ik word gek ..nu ik dit typt word ik al weer geil het was een geile dag ..zo genoten we gingen ons wassen zeiden iedereen gedag en vertrokken ik liep weg met een glimlach ..m,n partner mmm heb nu alweer zin in hem ..en mannen bedankt voor jullie zaad en geiligheid xx tot de volgende x en zeker met m,n partner ..xxx
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten