Kort geil bezoekje vandaagi in ec

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Kort geil bezoekje vandaagi in ec

Bericht door sletje bi stel dev »

Tja als je eenmaal geil ben blijf je geil hihi ,vandaag samen met partner naar ec gewoon spontaan bezoekje ,ik wilde vandaag geil geneukt worden in me hoerekontjemmm.we gingen naar binnen de man achter de balie zei de kachel sta aan ..nou we zouden van zelf warm worden zei ik tegen m,n mannetje even uitkleden er zaten al 2 mannen op de bank ik zou eerst lekker m,n vent z,n pik pijpen ben gek op die geile paal daarna zei ie kom op me pik ff zitten.met je geile kutje na goed geneukt tehebben ging ik op m,n zij liggen hij zei ik ga je kontje geil neuken ..mmm zo geil hij stopte z,n lul erin ik deed m,n rechter been omhoog en keek naar die pik die in me kontje gleed zo lekker geil ik voelde vingers bij me kutje terwijl hij me kontje neukte eerst zacht toen hard Jezus ik kwam klaar m,n man stopte ff omdat hij geil was en dan ging komen hihi.op je knieen zei hij ik neuk je kutje en dan je kontje om en om ik pijpte 2 mannen terwijl hij me diep neukte voor de 2e x kwam ik klaar toen liet hij me spuite das zo geil terwijl ik spuit beet hij zachtjes in me heup hihi doet ie wel meer ..daarna ging m,n partner liggen op rug en werd m,n slette reet geneukt door een man was geil ik trok aan m,n partner z,n tepels likte ze en hij stopte z,n vingers in me kutje terwijl er een lul in me kontje ging toen was het bijna tijd voor ons hij nam me op allerlei neuk manieren in me kontje en kutje mmm slet van me geile neuksletje ik ga komen in je kutje ,,,jaa neuk me neuk je slette hoer spuit je zaad in me kutje ik keek hem aan en voelde zijn lul kloppen in m,n natte spleetje mmm ik kreunde hij kwam stotend klaar pfff kreunde toen hij zijn zaad spoot heerlijk was het weer voor een uurtje ...buiten zeide we tegen elkaar het was kort maar zo geil pfff en liepen naar de auto in m,n koppie ging alles weer voorbij wat ik daar gedaan had met m,n mannetje super uurtje tot de volgende x tot gauw hihi ec ben blij dat ik jullie ontdekt heb en lekker geil los kan gaan xxx samen met m,n partner
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten