Ik vind het altijd weer een feestje om de naaktdag te bezoeken dus ik heb er weer zin in!!! Ik ben er vanaf 11:30-14:00. Komen jullie ook allemaal weer? Ik zoek geile, schone en geschoren mannen. In stellen of vrouwen alleen ben ik niet zo geïnteresseerd .
Het liefs zou ik als klein meisje alleen helemaal omringt willen worden door wel 100 mannen . Zou heerlijk zijn om jullie allemaal over mij heen te laten spuiten. Ik hoop dus dat het weer lekker druk wordt in Amersfoort. Een berichtje met foto vind ik leuk om te lezen. Tot morgen!
XXX LoteMooi
Laatst gewijzigd door LotteMooi op 21 feb 2019 17:01, 4 keer totaal gewijzigd.
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s
ai midden op de dag gaat helaas niet lukken ivm werk en afstand, jammer dat het niet aan het begin van de avond is zo vanaf 1700-1800 uur.....;-(
Volgende keer misschien?
binkie schreef:ai midden op de dag gaat helaas niet lukken ivm werk en afstand, jammer dat het niet aan het begin van de avond is zo vanaf 1700-1800 uur.....;-(
Volgende keer misschien?
Niet iedereen kan er altijd bij zijn binkie , kijk de berichten maar eens na....het is meestal juist wel op t eind van de middag, tis juist leuk dat t nu een keer overdag is....
Ik ben er ook niet bij maar have fun allemaal.....Lotte tot een andere keer......geil ding .
Kom op mannen, we laten Lotte toch niet zonder zaad naar huis gaan.
Allemaal ff een smoes bedenken om toch even langs te
KOMEN......!!!!!!
Ik ben erbij.....greetz.
Ik wens jullie heel veel (geil)plezier en lieve, mooie Lotte, jou weer een volkomen volgespoten lijf toe.
Ook ik kan het, helaas, op dit tijdstip niet redden om aanwezig te zijn. Ook op deze, korte termijn, lukt het mij niet om vrij te nemen op het werk.
Ik heb vanmorgen/vanmiddag enorm genoten van de dame hier. Tot tweemaal toe lekker door haar handen klaargekomen en de eerste keer heeft ze mijn besneden penis heerlijk verwend met haar mond. Ik wilde eigenlijk nog een derde keer, maar had trek in een lunch dus heb het hierbij gelaten.
Top vrouw en een vriendelijke vriend! Hoop vaker van haar te mogen genieten. Haar geoliede handen zijn zeer verslavend en haar geile blik eveneens.