LotteMooi bezoekt naaktdag 21-02

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Stefan 18X6
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 dec 2018 19:11
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: LotteMooi bezoekt naaktdag 21-02

Bericht door Stefan 18X6 »

Mijn zakelijke afspraak belde op het laatste moment af. Vervelend en wat nu te doen? Ik dus maar even op het forum gekeken en ja... LotteMooi bezoekt naaktdag 21-02. En nog wel overdag ook. Super, naar Amersfoort dus. Onderweg belde ik nog even met mijn collega dat het eigenlijk goed uitkwam dat hij onze afspraak had afgezegd. Rond 11:15 liepik EC Amersfoort binnen. Ik keek wat rond en had geen haast. Lotte zou er toch niet eerder dan 11:30 zijn.

Achter dé deur zag ik een behoorlijk grote groep mannen in de heterozaal en op de eerste rij een vrouw met blond haar. Huh? Lotte heeft donker haar. Snel wat kledingstukken uitgetrokken en een bak koffie. De blonde vrouw en haar vriend kende ik nog wel van een vorige keer. Leuk stel, lekker met elkaar bezig en uiteindelijk...

Lotte en partner kwamen rond 11:45 binnen. Altijd om zo’n enthousiaste, stralende vrouw de EC binnen te zien stappen. Ze kleedden zich snel uit en gingen met flip-flops (helaas geen kousen vandaag) de heterozaal binnen. Lotte ging al snel aan de gang en binnen de kortste keren kwam de eertse al lekker over haar klaar. En nog een, en nog een, en nog een.

Inmiddels had de eerste rij ook niet te klagen over belangstelling. Ook daar was het druk. Na een tijdje verplaatsten Lotte en partner zich naar de cruising ruimte. En: Vanaf nu weet Lotte mijn naam (associatie met Apple Watch toch?). Ze begon me daar alig af te trekken. Wat kan ze dat toch goed. Hoeveel stijve pikken zou ze al in haar handen hebben gehad? Honderden?

Ik liep even naar de dark room. Daar was het andere stel bezig in de sling. Na verloop van tijd heb ik haar nog even geneukt. Net als Lotte een ranke mooie vrouw. Maar hoe heette ze nou???

In de cruising ruimte was het behoorlijk val. Lotte was druk doende met vriend en een vijftal mannen. Sperma zat over Lotte’s lijf en benen. Zo geil. En ja, dan moet ik er aan geloven. Ze trekt mij zo lekker af dat ik uiteindelijk een lading sperma over de onderkant van haar gezicht en borsten spuit.

Wat een feest!

Ik heb me aangekleed en haar partner nog even gedag gezegd (van een afstandje). Lotte was al weer druk bezig met haar favoriete bezigheid.

‘s Middags gewoon weer aan het werk
xsjuicyxs
Berichten: 110
Lid geworden op: 02 aug 2017 20:27
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Locatie: Randstad
Contacteer:

Re: LotteMooi bezoekt naaktdag 21-02

Bericht door xsjuicyxs »

Het was heerlijk vandaag! Leukstebuurman en ik hebben ook echt genoten van deze geilheid!!
leukstebuurman
Berichten: 87
Lid geworden op: 19 mar 2015 08:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: LotteMooi bezoekt naaktdag 21-02

Bericht door leukstebuurman »

Juicy je was fantasties, zo als je altijd bent!!

Lotte wat mooi om je zo bezig te zien, ik denk dat ik er een keer bij kom staan :-p

Groetjes de Buurman
Gebruikersavatar
LotteMooi
Berichten: 195
Lid geworden op: 13 aug 2017 22:48
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: LotteMooi bezoekt naaktdag 21-02

Bericht door LotteMooi »

Donderdag 21 februari!

Ik heb in de middag nog van alles te doen, dus mijn vriend en ik gaan in de ochtend naar de EC. Ik vind het vaak wel pittig om zoveel geiligheid aan te kunnen zo vroeg op de dag, want ik vind uitslapen toch wel zoooo lekker en ik kom graag rustig op gang ;) Maarrrr gelukkig lijkt het voorjaar te zijn begonnen met een heerlijk zonnetje als cadeautje. En jullie weten allemaal wat een zonnetje doet met al het levende op aarde....we worden vrolijk, willen graag onszelf laten zien het liefst naakt en we worden botergeil.
Dit effect is ook zeker te merken bij mijn vriend want voordat ik 's ochtends goed en wel wakker en gewassen ben, word ik klaar gestoomd voor de EC.
Wanneer ik onder de douche vandaan kom en ik in de keuken een kopje koffie sta klaar te maken, komt mijn vriend achter mij staan. Hij zakt door zijn knieën en trekt mijn billen uit elkaar. Hij begint mij gretig te likken zodat mijn kontje en kutje helemaal zeiknat zijn. Ik zeg dat hij even moet wachten, maar daar trekt hij zich niets van aan. Hij duwt mij voorover op het aanrecht en steekt zijn harde lul diep in mijn kutje. Pakt mijn heupen en kont goed vast zodat hij er een beetje meer kracht bij kan zetten. Hij neukt mij diep, liefdevol maar hard. daarna steek hij zijn vingers in mijn natte kutje en laat mij spuitend klaar komen. Zoooo goedemorgen schatje! Even lekker opgeilen voordat wij zo heerlijk gaan genieten.......

Dus dat.....nou en wakker was ik....

Aangekomen in de EC had ik eigenlijk niet verwacht dat het nog zo druk zou zijn. Relatief laat een reactie geplaatst, op de dag komen ipv de avond en toch ook wel wat afmeldingen. Maar niets is minder waar....Gezellig!
Ik neem plaats in de heterozaal en zie daar een stel zitten. Ik ben niet zo van de stelletjes als ik eerlijk ben omdat ik soms het gevoel krijg daar dan iets mee te moeten. En ik kom eigenlijk voor de mannen met veel zaad...hahaha.. maar ik moet zeggen dat ik het deze dag helemaal super vond. Gewoon een stel wat lekker hun eigen gang gaat, aan het genieten is en lekker relaxt en niet zo op de voorgrond aanwezig is. Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg..lastig uitleggen maar het is een gevoel.
Ik moet zeggen dat het er positief toe bijdraagt wanneer het een mooie vrouw(later begreep ik dat het xsjuicyxc was) is...en dat was zij! prachtige vrouw en zoals het ernaar uit zag lekker aan het genieten van de stoute dingen in het leven.

Wordt vervolgt :roll:
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
JohnV
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 mei 2017 13:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: LotteMooi bezoekt naaktdag 21-02

Bericht door JohnV »

Wat een mooi, geil verhaal weer Lotte. Helaas kon ik er deze keer niet bij zijn, maar in gedachten voel ik je gladde vingers m'n lul al weer masseren en in no time spuit ik m'n zaad over je schouder en borstjes. Ik ben heel benieuwd naar het vervolg van je verhaal. Jullie zijn zo een mooi stel, vrolijk en open. Opwindend ook wat je vertelde over wat er 's morgens bij je in de keuken gebeurde. Het klopt, dit mooie weer bevordert de geilheid he. Straks weer korte rokjes, strakke, korte broeken, mmmmmmm...heerlijk.

XX John
Gebruikersavatar
LotteMooi
Berichten: 195
Lid geworden op: 13 aug 2017 22:48
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: LotteMooi bezoekt naaktdag 21-02

Bericht door LotteMooi »

Deel II ;)

De ochtend dus begonnen in de heterozaal. Weinig plek want t zaaltje is al redelijk gevuld geraakt voor juicy...dus ik neem naast een man achterin plaats en mijn vriend blijft achter de rij met stoelen staan. Op deze manier kan hij alles goed in de gaten houden...

Nadat ik de eerste mannen heb mogen verwennen en de eerste 5 zaadlozingen over mijn borst naar beneden glijden, verplaats ik mij naar het grote bed. Ik krijg de opdracht daar alvast alleen naartoe te gaan...omdat mijn vriend dat heel geil vind! Net als dat hij het geil vind wanneer ik alleen naar de EC ga... Deze opdracht moet ik binnenkort dan ook maar weer eens uitvoeren van hem. :oops:
Ik word gevolgd door een aantal mannen naar het grote bed en ga dan ook direct op mijn knietjes zitten om weer lekker verder te gaan met waar ik mee bezig was....
Niet veel later komt mijn vriend weer binnen en neemt plaats op de bank...Aangezien ik toch het meest fan ben van zijn pik..slijm slijm... ;) loop ik naar hem toe en begin hem te pijpen. Heerlijke harde, kale en lekker ruikende pik die ik met mijn tong en kleine handjes probeer gek te maken...Omdat iemand in mijn oor heeft gefluisterd dat het wel geil zou zijn om mij te zien neuken...besluit ik even op de pik van mijn vriend te gaan zitten. Anders had ik dat natuurlijk echt niet gedaan want eigenlijk hou ik daar helemaal niet van...Maar ik zet mij erover heen en beklim zijn heerlijke lul! :lol:
Nou best zwaar zo op de bank kan ik je zeggen, maar ja ik hoef daarentegen niet meer te sporten. Ik stap van de bank af en draai mij om. Het lijkt de keuken sessie van die morgen wel en voordat ik het weet schuift hij zijn konijntje naar binnen. Laat het -tje- maar weg, want hij raakt altijd zeer goed de kantjes...
Onderwijl neemt iemand heel nonchalant plaats op het bed en kan ik het niet laten om zijn stijve pik even beet te pakken. Volgens mij vond deze meneer dat helemaal niet erg....en anders...uh tja pech hebben :D

Aan de zijkant van het bed zie ik een groepje hang jongeren staan. Ze blijven best op afstand staan dus ik denk ik vraag maar even netjes of ik aan ze mag zitten?! Gelukkig werd er enthousiast gereageerd op mijn vraag en dus nam ik plaats voor de heren in kwestie.
Fijn om te merken dat de meeste mannen persoonlijke hygiene hoog in het vaandel hebben staan. Niet alleen een schone pik en netjes bijgewerkt (liefst kaal) is voor mij heel fijn, maar een lekker geurtje op ipv een zweet lucht - schone handen ipv sigaretten rook, verzorgde voeten...aangezien ik in nauw contact sta met de beneden verdieping - en een frisse smintjes lucht wanneer de frequentie en diepte van de ademhaling toeneemt alvorens te ejaculeren....je weet wel...spuiten / zaad dumpen etc...Had ik al eens gezegd dat ik van pikken hou? :lol:
Naast persoonlijke hygiene is een respectvolle man met ervaring bloedgeil! Met deze twee ingrediënten maak je mij blij en ontiegelijk geil!

Jong - iets minder jong - grote konijntjes - kleine konijntjes...mits hard...hahaha gewoon lekker genieten en mij blijven onderspuiten....

Wordt vervolgd!
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
JohnV
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 mei 2017 13:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: LotteMooi bezoekt naaktdag 21-02

Bericht door JohnV »

Jeetje Lotte, wat een geil verhaal. Ga gerust door tot je volgende bezoek. Je weet het zo humorvol, geil en spannend, precies zoals je zelf bent, te omschrijven.
Volgende keer alleen..?? Lijkt me superspannend, zeker ook voor jou. Hoewel, je vriend mag er ook zijn hoor.... :shock: ... ;)
Gebruikersavatar
Njoylife
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 sep 2017 09:39
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: LotteMooi bezoekt naaktdag 21-02

Bericht door Njoylife »

Lekker hoor !! Wij vinden het super leuk om jouw verhalen zo te lezen en fantastisch dat jij en jouw vriend er zo van kunnen genieten. Je zou haast niet begrijpen dat mensen dit soort dingen niet doen :-)
We hopen dat we de volgende keer er eens bij kunnen zijn. Lijkt ons geweldig om jullie eens mee te maken.

Dikke kus van ons voor jullie allebei X
When nothing goes right, go left :D
Gebruikersavatar
LotteMooi
Berichten: 195
Lid geworden op: 13 aug 2017 22:48
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: LotteMooi bezoekt naaktdag 21-02

Bericht door LotteMooi »

Deel III

Nou het is alweer even geleden maar ik ga nu toch echt deel 3 en tevens het laatste deel op papier zetten. Ik moet wel even diep graven dus excuses wanneer de details wat vervaagd zijn....jullie mogen natuurlijk altijd aanvullen.
;)
Volgens mij kan ik mij nog herinneren dat ik eerst voor het bed en vervolgens op het bed ben geëindigd. Wat voor mij een feestje was, was het pijpen van StaggerLee (hoop dat ik de naam goed heb??!!). Voor het bed op mijn knietjes een man verwennen die flink geschapen is en bovenal flink hard is. Heerlijk wanneer ik zo'n gladde eikel proef waar langzaam een beetje zoet voorvocht uit sijpelt. Ik denk nog....ik weet niet of deze pik gaat passen maar ik zou er best wel even door geneukt willen worden. En ja hoor ik mag mij omdraaien en langzaam voel ik zijn pik naar binnen glijden. Jeetje hij gaat diep en wanneer je voorover gebogen staat dan voel je dat helemaal goed. Heerlijk! Wat ik mij dus niet goed kan herinneren....misschien dat iemand mij hierbij kan helpen...is waar deze man (staggerlee) is klaargekomen? hahaha help me please! Borst? Buik? Gezicht?....Mond?...of had ik dat gewoon graag gewild?

Vervolgens moet ik op het bed plaats nemen. Ik wil op mijn rug gaan liggen maar blijkbaar is de opdracht dat ik op mijn buik moet gaan liggen. Voor mij een nieuwe gast bij de EC, krijgt de opdracht mij eens stevig te neuken. En dat doet hij. De positie op de buik is een heel goed standje vind ik zelf. Enerzijds het gevoel geen kant uit te kunnen en enigszins gedomineerd te worden maar anderzijds ook de positie van de pik in mijn kutje. Bepaalde plekjes worden geraakt en dat voelt heel lekker. Wanneer ik in deze positie lig, voel ik mijn kont flink heen en weer gaan wanneer er diep en hard gestoten wordt. En het geluid wat zulke stoten tegen mijn volle kont maakt, geeft het een extra geil tintje!
De nieuweling is een vrolijk ding en ik krijg het gevoel dat hij niet helemaal kan bevatten wat er allemaal gebeurt. Zo even op de donderdag ochtend....hahaha t is ook wel een bijzonder fenomeen natuurlijk deze EC wonderland....
Maar voor een nieuweling weet hij mij goed aan te pakken en dat vind mijn vriend erg geil. Heerlijk genoten van deze bed sessie!

Kijk en nu loop ik dus vast....Was dit het einde of ben ik nog verder gegaan in de glorie hole ruimte?

Ik meen mij te herinneren dat wij daar zeker nog verder zijn gegaan. Ik heb daar twee mannen voor de tweede keer zien klaarkomen (altijd een hele prestatie!), ik heb op de handdoek gezeten/gelegen op de grond waarbij ik nog ben ondergespoten door iemand die echt heel veel zeer warm zaad kwijt moest. Maar ik meen mij ook te herinneren dat de meeste mannen toen wel een beetje aan het einde begonnen te komen. Uiteindelijk hebben mijn vriend en ik het samen in de stoel afgemaakt en zijn we beiden heerlijk klaargekomen. Echter....was dit idd het einde van de laatste keer of ben ik in de war met de keer ervoor??

Misschien kan iemand nog een kleine aanvulling geven van wat er na de bed sessie gebeurden?

In ieder geval. Bedankt voor de gezellige ochtend en hoop tot de volgende keer!

Groetjes Lotte!
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
Gebruikersavatar
Ireland
Berichten: 42
Lid geworden op: 18 nov 2009 22:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Re: LotteMooi bezoekt naaktdag 21-02

Bericht door Ireland »

2019-02-18-23-58-46.jpg
Hoi Lotte
Ik ben morgen ook aanwezig op naaktdag hopen er een lekkere middag van te maken....
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten