Bezoek Lotte Mooi 21 feb

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
The_Body
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bezoek Lotte Mooi 21 feb

Bericht door The_Body »

Daar sta je dan als 59 jarige, kampend met een dosis overgewicht in de EC. Getrokken door de advertentie op het forum met de komst van Lotte Mooi ben ik naar de EC getogen. Ik ben er niet voor de eerste keer en heb al een paar aardige feestjes meegemaakt in de voorbije jaren maar nog steeds voelt het onwennig om in het bijzijn van zoveel mensen me bloot te geven.
In de ruimte bij het grote bed wordt een dame verwend. Ik herken haar als Lotte Mooi die bezig is de piloot van haar vriend (schat ik zo in) te verwennen met haar mond. Ze staat op en gaat iets met de benen gespreid voor hem staan. Hij gebruikt zijn technieken om haar handmatig te verwennen en dat lukt zo te zien goed.

Even later draait ze zich om, om licht voorover gebogen te steunen op het bed. De gendarme van haar vriend schuift achterlangs naar binnen en hij verwent haar alsof een peloton gele hesjes in centre ville du Paris nieuw elan heeft opgedaan voor een demonstratie. Een demonstratie is het want alle mannen staan rondom het bed te kijken wat er gebeurt. De een het eigen lidmaatschap strelend en trekkend, de ander gebiologeerd starend naar wat er te zien is

Eén van de medewandelaars neemt plaats op zijn handdoek op het tot dan toe lege grote bed en schuift argeloos een beetje dichterbij. Als er niets gebeurt schuift hij quasi nonchalant binnen het handbereik van Lotte. En Lotte … die begint de het lid van de man te verwennen.

Er was nog meer natuurschoon aanwezig in de EC. Een blonde dame was in de hetero zaal bezig met haar vriend. Een schare mannen had zich rondom het tafereel geschaard en genoot zichtbaar van het schouwspel.

Terug naar het grote bed. Lotte was inmiddels haar vriend aan het verwennen. Hij zat op de bank en Lotte kroop bovenop hem. Met haar handen achter haar rug steunend op het bed vrat haar mossel de spuitgast van de vriend geheel op. Al teasend trok ze zich terug om er vervolgens hongerig weer overheen te zakken. Fantastisch!

Na enige tijd stond ze op en vroeg ze de aanwezige mannen aan wie ze mocht zitten. “Nou aan allemaal wel” was het antwoord van de man die in de vuurlinie van haar stond. De nodige mannen werden verwend door haar handen en gezien de sporen op haar lichaam zou men bij de gele hesjes trots zijn op de schade die aangericht was.

En … na mijn schroom overwonnen te hebben, werd ook mijn konijntje onderworpen aan de zaligmakende handen van Lotte. Het kopje werd gestreeld, het stammetje betrokken en ook de balletjes werden gewogen op het feit of ik wel een rammelaar ben.
En veel, veel te snel naar mijn zin werd mijn konijntje ziek en ging over zijn nekje. Lotte had deze aan zien komen en knielde snel voor hem neer zodat het witte goud op haar prachtige lichaam terecht kwam. En zo had ook ik mijn bijdrage geleverd. In verhouding minimale schade op het lichaam van Lotte maar bij mij een smile van oor tot oor.

Nog even doelloos en volledig ledig rond gelopen in de EC en rond de klok van 1300 het pand verlaten. In mijn hoofd nog steeds de indruk van Lotte. Als je het over mooi hebt krijgt ze van mij op een schaal van 10 toch echt wel een 12.

Ook de zorgzaamheid voor alle aanwezige mannen en de daarbij behorende appendices is een groot goed. Ik neem haar wat dat betreft graag op in mijn basispakket van het ziekenfonds om de ongecontroleerde braakneigingen van mijn beste vriend te bestrijden. Ik vrees dat ik vaak op controle moet.

Rest mij Lotte en haar vriend te bedanken voor deze fantastische ervaring!
pijpsletje
Geaardheid: bi
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Bezoek Lotte Mooi 21 feb

Bericht door pijpsletje »

Wat mij betreft nu al het verslag van februari! Chapeau!
Geile beginnende transgender die graag anderen verwent.
LotteMooi
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door LotteMooi »

Ik kan niet anders zeggen dan dat je echt geweldig leuk kan schrijven!
Wat mij betreft idd HET verslag van het jaar.

Dankjewel voor je verslag en al helemaal voor je gezellige aanwezigheid.

groetjes Lotte!
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
The_Body
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door The_Body »

Dank je wel en euh … ieder zijn kwaliteiten denk ik zo maar.

En leuk bij effect is het nieuws kijken waar de gele hesjes in zitten … heeft ineens een heel andere lading ;-)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Gauloises, happysilver en 9 gasten