Een super geile 11 tot 3 uurtje
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Een super geile 11 tot 3 uurtje
Heerlijk ..ben nog aan het na genieten van vandaag me.kutje en kontje en mondje zijn goed gebruikt ..om 11 uur in ec aan gekomen er waren al aardig wat mannen voor de deur aan het wachten ..ik was opgewonden bloedgeil nat kutje in me slipje was er klaar voor met m,n partner samen ,,kwamen in het donker mmm..mannen stonden tewachten ik zie ze denken kleed je uit geile slet ,ga liggen en dan neuken we je hard..mag je me pijpen ,diep in je keel die kloppende pikken..Uit gekleed m,n partner zat aan m,n kutje en kontje z,n dikke grote pik was keihard,net als de mannen die er waren ,,Trekkende pikken om me heen ,handen op m,n geile tietjes trekken aan me harde grote tepels mmmvingers in me kutje en kontje wauw ..ik was in extase het was zoveel in 1 x eerst naar de cinema waar ik heerlijk gelikt werd doorm,n geile partner.wat een geile tong in me strakke kutje ik kwam snel klaar naast me pikken in me bekkie en handen ik moest van m,n partner langs het bed staan waar hij me diep neukte en hard ..daarna op m,n knietjes en z,n geile pik tussen m,n rijpe natte lippen mmmmoja geil ik werd heter en heter hij liet me spuiten ik pijpte z,n geile pik en de mannen stonden om ons heen ik zag niks meer zag sterretjes bleef klaarkomen dikke pikken met glimmende eikels van het voorvocht geile pikken daarna werd ik geneukt door een dikke pik mm benen omhoog en neuken maar ..m,n partner lag achter me en zei pijp me geile slet even pauze en weer verder op het grote matras geneukt en gepijpt zaad in me geile bekkie liep over m,n kin overal zaad Jezus wat geil allemaal benno neukte me klaar heerlijk in kntje en kutje daarna ff rust voor hem hij zei ..ben zo weer teruhaha we gingen naar het kruis en ik werd geil geneukt wel met acrobatische toestanden hihi wel erg geil m,n partner neukte me hard en nog 2 mannen we liepen naar de sling heerlijk geneukt doormannen ik werd geneukt ik pijpte het was zo super geil allemaal .nog ff bijkomen op de bank waar m,n partner me klitje klaarmaakte z,n pik werd groter en hard ga liggen ik ga je hard neuken in je rijpe slette kutje jaaa ik voelde z,n harde dikke lul in me kutje gaan ..oooh ik voelde hem stote tegen m,n binne wandjes zo strak heerlijk gepijpt nog en werd nog een x geneukt ..ik kon er geen genoeg van krijgen m,n partner zei kom we gaan naar de glorhole daar pijpte ik 2 grote lullen en die van m,n partner mmm heerlijk..hij liet me spuiten en ik voelde me laarzen vollopen met het geile vocht..daarna zei ie pijp die pikken ik ga je volspuiten met m,n warme zaad slet van me ,,ik zei jaa neuk me ..neuk je hoertje tussen haar geile natte kut..mm hij stote hard terwijl ik pijpte jaa neuk me hard riep ik mmm hij kwam klaar en ik ook natte boel ..daarna likte ik z,n geile pik schoon die glad en nat was van m,n geile kutsap heerlijk ik heb zo genoten bedankt allemaal heerlijk geil was het en m,n geile partner je was weer geweldig je lette op alles ...oja ik vergeet Benno ..die kwam terug en stond er weer in vol oornaat met z,n stijfe pik omhoog hij likte me geil neukte me hard en ik kwam klaar ik kneep z,n pik uit me kutje hihi was ook heftig pfff ..tot de volgende x was super nu ff rust voor m,n geile kutje en tot gauw xxx geil rijp sletje..benno brulde m,n partner zei,je lijk me hond wel haha zo gelachen ,,ja dat hoort er ook bij geile pret nu stop ik ..ik zal nog wel wat dingen vergeten zijn maar er gebeurde zo veel ...
Gebruikers op dit forum: patrickpj en 18 gasten