Travoslet Coby donderdag 26 maart in Amersfoort
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 99
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Travoslet Coby donderdag 26 maart in Amersfoort
Ik ben donderdag 26 maart vanaf 14.30 uur tot ca. 21.00 uur als (uiteraard) gratis onverzadigbare. nymphomane spermageile loopse travoslet in de bios In Amersfoort; ben er nog nooit geweest, ik laat me graag verrassen door schone potente jongens en mannen met harde lullen en veel lulroom ZONDER VOORHUIDSVERNAUWINGEN geen stinkerds, geen bierbuiken, geen horken, geen drank-drugsgebruikers, poppers is oke. Ben bi dus vrouwen alleen en stellen ook welkom. Ik ben een mooie travo van 50 jr. kort strak rokje, kousen, jarretels, hoge hakken, lang haar, mooi opgemaakt, goed figuur, gaaf gezicht, goed verzorgd gebit (geen kunst !) 1.77m ./74 kilo mooie benen, travokutje en kont, ben geheel glad, ben gek op diep en gulzig pijpen, rimmen van een schone mooie kont en ik word graag geneukt, kan grote lullen hebben in mijn mooie strakke gespoelde travokutje, duo, trio en gang-bang, hoe meer hoe liever ! Mailen kan: nymphocoby@yahoo.com Fakers en drooggeilers krijgen geen reactie. Mail me en ik verwijs je naar pics van mij op internet. Groetjes van Travoslet Coby.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten